#1
vannacht op de 2cb ![:grin:]()
hislordship zei:8/9 maanden geleden op de alcohol[Tevens ook de laatste keer dat ik gedronken heb]
Het was zo erg dat ik in het celletje wakker werd zonder geheugen van wat er gebeurd was. Ik was nog dronken op het moment toen ik wakker werd ik werd letterlijk gek ik dacht dat ik opgesloten zat in een kamertje[Was ook zo duh... Maar ik wist nog niet dat ik in de cel zat]
toevallig die getinte man , of weet je dat niet meer ?hislordship zei:[Er was een arts aanwezig werd mij verteld]
Chris Pontius zei:hislordship zei:8/9 maanden geleden op de alcohol[Tevens ook de laatste keer dat ik gedronken heb]
Het was zo erg dat ik in het celletje wakker werd zonder geheugen van wat er gebeurd was. Ik was nog dronken op het moment toen ik wakker werd ik werd letterlijk gek ik dacht dat ik opgesloten zat in een kamertje[Was ook zo duh... Maar ik wist nog niet dat ik in de cel zat]
bekend verhaal, maar dan niet van de alcohol![]()
toevallig die getinte man , of weet je dat niet meer ?hislordship zei:[Er was een arts aanwezig werd mij verteld]

Het duurt inderdaad nog iets te lang tot het weer carnaval isFlameon zei:Ik heb zin om weer eens van het padje af te gaan ... is al te lang geleden![]()
![]()
yeti zei:Het duurt inderdaad nog iets te lang tot het weer carnaval isFlameon zei:Ik heb zin om weer eens van het padje af te gaan ... is al te lang geleden![]()
![]()
![]()
Oostelijke mijnstreek?
yeti zei:Deal! Heb lang in Heerlen & Hoensbroek gewoond. Zuid-Limburg is voor mij synoniem voor thuis, sprak ik vol heimwee vanuit Gomorra a/d Amstel![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."