Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLaatste keer van het padje af

Laatste keer van het padje af

31 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#1
vannacht op de 2cb :grin:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een aantal weken terug op 2c-i.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#3
8/9 maanden geleden op de alcohol[Tevens ook de laatste keer dat ik gedronken heb]
Het was zo erg dat ik in het celletje wakker werd zonder geheugen van wat er gebeurd was. Ik was nog dronken op het moment toen ik wakker werd ik werd letterlijk gek ik dacht dat ik opgesloten zat in een kamertje[Was ook zo duh... Maar ik wist nog niet dat ik in de cel zat]

Hoe ik er die avond/nacht aantoe was kon je vergelijken met een phygose totaal geen controlle niks meer.
De politie vertelde me dat ze me elk kwartier wakker maakten omdat ik in coma kon vallen[Er was een arts aanwezig werd mij verteld]

Er werd me ook nog gevraagt wat ik nou precies gebruikt had waarop ik andwoorden alcolhol [1 halve liter bier&Gold strike meer niet] Dit vonden ze moeilijk te geloven omdat ze me met schuim om me mond aantroffen.

Er werd mij ook verteld dat ik aan het gillen was dat ik dood wilden en constant op me bek bleef gaan.
Eindstand heb ik er een enorme kater en 150euro boete aan over gehouden. :(

Dit was voor mij ook de druppel die de spreekwoordelijke emmer liet overlopen ik had al eens eerder zo iets op alcohol maar nog nooit zo erg sinds die dag heb ik mezelf gezworen niet meer te drinken en dit doe ik dan ook niet meer.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Laaste keer van het padje af : Koningennacht ..
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
hislordship zei:
8/9 maanden geleden op de alcohol[Tevens ook de laatste keer dat ik gedronken heb]
Het was zo erg dat ik in het celletje wakker werd zonder geheugen van wat er gebeurd was. Ik was nog dronken op het moment toen ik wakker werd ik werd letterlijk gek ik dacht dat ik opgesloten zat in een kamertje[Was ook zo duh... Maar ik wist nog niet dat ik in de cel zat]
Klik om te vergroten...

bekend verhaal, maar dan niet van de alcohol :openmouth:

hislordship zei:
[Er was een arts aanwezig werd mij verteld]
Klik om te vergroten...
toevallig die getinte man , of weet je dat niet meer ?
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#6
Drank sos hasj afgelopen weekend
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Was zaterdag avond uiteindelijk toch wel op het punt tussen flink aangeschoten en dronken ingekomen, herinner me voor zo ver ik weet alles, en de kater viel eigenlijk best mee, maar het is toch wel het meest bezopen dat ik de afgelopen twee of zelfs drie maanden ben geweest.

Als ik dat niet mee tel moet de laatste keer flink vaag toch de 220 ug LSD op het strand geweest zijn, toen we even leuk door de politie verteld werden dat je niet 's nachts op het strand mag hangen en twee mensen in ons gezelschap ook nog eens geen identificatie hadden.. leuk avontuur, dat wel. Zijn maar in de duinen gaan zitten toen we van het strand moesten en daar dan wel lekker blijven hangen tot een uur of 10 am toen het ging regenen. Daar moet ik eigenlijk nog even een report van schrijven.
c
candygirlLid
01-01-2024, 00:00
#8
Afgelopen zaterdag.. vet van het pad af...
Op twee bommetje MDMA en een kwart XTC pil.
Paar blowtjes en spa blauw.

Heerlijk uit mn dak geweest.. op een oldscool party met allemaal medegebruikers :wink:

sweetkiss,
Candy
M
Matthijs85Lid
01-01-2024, 00:00
#9
B.O.E.?
Was ik ook nog van plan heen te gaan, maar het vervoer ging niet helemaal werken, en ben toen bij een illegaal feestje in Noord geweest.

Laatste keer dat ik erg van het padje af was op MDPV+GBL, beetje overenthousiast met de laatste keer MDPV doseren...
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#10
Chris Pontius zei:
hislordship zei:
8/9 maanden geleden op de alcohol[Tevens ook de laatste keer dat ik gedronken heb]
Het was zo erg dat ik in het celletje wakker werd zonder geheugen van wat er gebeurd was. Ik was nog dronken op het moment toen ik wakker werd ik werd letterlijk gek ik dacht dat ik opgesloten zat in een kamertje[Was ook zo duh... Maar ik wist nog niet dat ik in de cel zat]
Klik om te vergroten...

bekend verhaal, maar dan niet van de alcohol :openmouth:

hislordship zei:
[Er was een arts aanwezig werd mij verteld]
Klik om te vergroten...
toevallig die getinte man , of weet je dat niet meer ?
Klik om te vergroten...

Ik kan me niks van die arts herinneren alleen dat me verteld is dat hij er was. Er was wel een getinte man maar dat was een agent.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb zin om weer eens van het padje af te gaan ... is al te lang geleden :wink: :smoke:
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#12
Paar weken geleden van de ketamine.
Totaal niet de bedoeling, toch gebeurt.

*dit weekend veel te lang wakker, flink para geworden. Maar dat noem ik meer normaal dan "van 't paadje af" :grin:.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Flameon zei:
Ik heb zin om weer eens van het padje af te gaan ... is al te lang geleden :wink: :smoke:
Klik om te vergroten...
Het duurt inderdaad nog iets te lang tot het weer carnaval is :grin:
Oostelijke mijnstreek?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#14
yeti zei:
Flameon zei:
Ik heb zin om weer eens van het padje af te gaan ... is al te lang geleden :wink: :smoke:
Klik om te vergroten...
Het duurt inderdaad nog iets te lang tot het weer carnaval is :grin:
Oostelijke mijnstreek?
Klik om te vergroten...

Ja oostelijke mijnstreek :grin:
Kom je hier ook carnaval vieren?
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Deal! Heb lang in Heerlen & Hoensbroek gewoond. Zuid-Limburg is voor mij synoniem voor thuis, sprak ik vol heimwee vanuit Gomorra a/d Amstel :wink:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
yeti zei:
Deal! Heb lang in Heerlen & Hoensbroek gewoond. Zuid-Limburg is voor mij synoniem voor thuis, sprak ik vol heimwee vanuit Gomorra a/d Amstel :wink:
Klik om te vergroten...

Zuid-Limburg :hearteyes:
M'n broer en ik zijn de enigste 2 nazaten die hier in het barre noorden zijn geboren.
Ik woon al m'n hele leven hier, maar m'n bloed ligt veel zuidelijker :hearteyes:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#17
huppa kom ik ook maar even Zuid limburg representen... maarre laatste keer van het padjes van de pep (sinds n lange tijd weer) meestal standaard vrijdag en vooral zaterdag Bezopen. dus dadelijk ook wel weer ja
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
gisteravond weer @ alcohol :openmouth:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zo'n twee weken geleden op de 25mg 2C-T2
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#20
Met welke drugs ging jij je laatste keer behoorlijk van het padje af?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."