Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLeugens, dat zijn het!

Leugens, dat zijn het!

90 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
e
exactLid
01-01-2024, 00:00
#1
dit stond er ook, moetje lezen, is lache :P :

Stel je eens voor, ik geef jou een banaan. Jij stopt deze de rest van de dag in je rugzak waardoor hij een beetje bruin wordt. Thuisgekomen leg je hem op de keukentafel en ga jij je tassen inpakken. De zomervakantie is begonnen en je gaat zes weken naar de camping. Je vergeet de banaan helemaal. Na zes weken kom je terug, doet de keukendeur open en… wow. Het stinkt verschrikkelijk. Zes lange, warme zomerweken heeft die banaan liggen rotten. Je wordt een beetje dapper want je wil je moeder er niet mee lastig vallen. Je pakt de banaan tussen duim en wijsvinger, veegt er wat maden en schimmel vanaf, pelt hem en… je neemt een grote hap.

Wat gebeurt er dan? Na vijf minuten wordt je een beetje zo van tralalala. Je wordt een beetje zweverig en draaierig. Je bent dronken. Dan krijg je buikpijn en wordt je ziek. Weer vijf minuten later moet je moeder het ziekenhuis bellen om je maag leeg te laten pompen. Je hebt een alcoholvergiftiging.

OMFG _0-
e
exactLid
01-01-2024, 00:00
#2
en oh ja ik heb een idee gekregen. wij ALLEMAAL moeten ze mailen over hoe ver weg van de waarheid ze zijn en dat ze mongolen zijn enz.
ik ga het alvast doen :wave:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#3
Die gasten zijn echt... wazug...



En joah, ik mail ze ook wel even :beer:
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Klere site, ik heb de vragenlijst maanden geleden ingevuld, mn anti-drugs diploma nooit gekregen :(

Ze hebben me waarschijnlijk al opgegeven na de eerste vraag:

Schrijf op wat je zag, toen je aan je favoriete plek dacht.
LSD in het Baudelopark in Gent, de bomen, het gras, een stukje natuur in het midden van Gent. Heerlijk gewoon
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind het best schattig.
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik snap niet dat jullie hun site zo afzeiken, alles wat ze zeggen klopt gewoon en daarbij wou ik nog toevoegen dat je van paddo's aids krijgt, dat van coke je bloedt in de verkeerde richting gaat stromen waardoor je billen opgezet worden, en van mdma wordt je na 1 keer sowiezo in de hel gegooit.

wat zijn jullie toch naïf jongen :mrgreen:
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#7
Haha, goed bezig pipo, nou nog zien dat je jouw site hoger in de rankings krijgt met google :grin:
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#8
exact zei:
en oh ja ik heb een idee gekregen. wij ALLEMAAL moeten ze mailen over hoe ver weg van de waarheid ze zijn en dat ze mongolen zijn enz.
ik ga het alvast doen :wave:
Klik om te vergroten...

Heb ik al gedaan :') Ik heb die mooie vragenlijst eens even voor ze ingevuld. Ik denk alleen niet dat ze iets terug gaan sturen :( Misschien was mijn toon weer iets te aanvallend...

Indoctrinerende mongolen zijn het :( Als die mensen nou eens echt wat gaan leren ipv een beetje onzin schreeuwen.

[edit]
Dit is een internationale campagne van de scientology kerk met als doel jonge mensen te informeren over de gevaren van drugs.

Wel godverdomme, weer die tering scientology mongolen... /me casts anyonymous
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zal ze ook eens mailen.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb ooit eens een druiper opgelopen onder een sterke xtc roes :(
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#11
tja, das toch een sekte van die amerikaanse science fiction schrijver? Er zijn mijns inziens nog vele schevere sekten dan dit. Laat die mensen maar.
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#12
HeeE?...wasdatnou....
staat er opeens een mirror van hun in de lucht :wink:
http://www.eenanderewaarheidoverdrugs.tk/
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#13
pipoxyz zei:
HeeE?...wasdatnou....
staat er opeens een mirror van hun in de lucht :wink:
http://www.eenanderewaarheidoverdrugs.tk/
Klik om te vergroten...

Je bent een koning pipo!
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#14
hehe :)
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#15
ongelovelijk, ze bestaan... :P

-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#16
als iedereen deze nou ff leuk invuld...

http://www.eenanderewaarheidoverdrugs.n ... oorden.asp
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#17
jcp zei:
Haha, goed bezig pipo, nou nog zien dat je jouw site hoger in de rankings krijgt met google :grin:
Klik om te vergroten...
Volgens mij gebeurt dat al wel wanneer ik het in mn sig zet.

Uiteraard is de pagina trouwens niet van mij..dat soort dingen doe ik niet. Als er echter wat verandert moet worden, dan laat het me maar even weten :wink:
J
Jack HerrerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ook ff een mailtje gestuurd:

Jezus, die site van jullie, waar gaat dit over mensen? Geloof is prima zolang je er andere mensen niet mee lastigvalt, maar zoiets heb ik nog nooit gezien. Dit is geen geloof, dit is pure onzin. Waar halen jullie dit in godsnaam vandaan?? Je kunt tegen drugs zijn maar hou je dan gewoon bij de feiten. En dan hoe jullie de werking van de hersenen zien, een hoop plaatjes die keurig op volgorde staan?? En drugs halen deze 'plaatjes' door de war en maken ze onscherp? En de uitleg van alcohol slaat al helemaal nergens op, mensen nemen geen alcohol tot zich door een rotte banaan op te eten, en mocht iemand stompzinnig genoeg zijn om dat te doen, dan krijgt hij zeker geen alcoholvergiftiging. Het lijkt me duidelijk dat u niet weet waar u het over heeft. Ik raad u aan om eens flink wat informatie over drugs op te zoeken op wikipedia.nl of andere sites/boeken, want u snapt toch ook wel dat als u iets compleet verzint en u totaal niet op feiten baseert, datgene niet klopt. Ik raad jullie echt aan deze site van internet te halen, hij haalt de reputatie van de scientology kerk nog verder onderuit. Ik weet niet of jullie je ervan bewust zijn, maar deze site wordt alleen als lachertje gebruikt op drugsforums, niemand neemt dit serieus.

P.s. mocht deze site een grap zijn, wat me eigenlijk wel logisch lijkt, dan is het echt een goeie!
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#19
LOL.

Kijk ze. :mrgreen:
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#20
Google ranking is een algorithme dat bekijkt welke sites het beste aansluiten op de zoekvraag van de gebruiker.

Welke keywords er in de tekst van je site staan, het aantal inkomende links op je site enzovoorts.
Op basis van een aantal criteria plaatst het je hoger in de lijst.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."