#1
oeps...je hebt het echt gelezen..
wat er staat is gescheven in een half uurtje tijd, dus echt veel moeite om alles correct te laten zijn heb ik niet genomen.
tot die tijd is het spammen van die pagina niet e4cht nuttigdenk ik...althans..hij heeft potentie veel meer te zijn dan wat er nu van is gemaakt.
mar idd..dat van die giffen klopt niet echt nee.
wat er staat is gescheven in een half uurtje tijd, dus echt veel moeite om alles correct te laten zijn heb ik niet genomen.
tot die tijd is het spammen van die pagina niet e4cht nuttigdenk ik...althans..hij heeft potentie veel meer te zijn dan wat er nu van is gemaakt.
mar idd..dat van die giffen klopt niet echt nee.

hahahahaha!! Misschien moeten we iemand van daar eens uitnodigen om ons eens goed in te lichten, want dit klinkt wel heel erntig?