Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLeugens, dat zijn het!

Leugens, dat zijn het!

90 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoe werkt de google ranking eigenlijk?
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik zeg iedereen vragen lijst invullen het liefst 200 keer
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#3
jcp zei:
space scientist zei:
wat zou de wereld er een stuk beter uitzien zonder geloof :hearteyes:
Klik om te vergroten...

:) dat dacht ik ook altijd, totdat ik gisteren een docu zat te kijken over de franse revolutie :openmouth:
Klik om te vergroten...

Viva la revolution :smoke:

Gelukkig zijn alleen amerikanen zo dom om dit serieus te nemen, je hoeft daar alleen maar het woordje 'gevaarlijk' of 'dodelijk' aan iets te plakken en ze beginnen er al een oorlog tegen :P zoals war on terrorism-war on teenage pregnancy-war on drugs-war on war-war on (vul maar in)..
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tuurlijk, oorlog is toch ook overal de oplossing voor?... ofniet? :)

En wat moet de economie van amerika ZONDER oorlog...

Ik vond het wel frappant dat 1 van die leiders van de franse revolutie aan het eind (net voordat hij zelf in de guillotine gelegt werd) z'n eigen god bedacht had en wilde promoten :)
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het heeft zo totaal geen zin om met deze mensen te proberen communiceren.... Ik heb er jarenlange ervaring mee, en dan hadden we het nog niet eens over de verschrikkelijk duivelse dingen als drugs!! Maar gewoon over dingen als samenwonen, of seks hebben zonder getrouwd te zijn .... :rolleyes: (Zelfs als het met iemand is met wie je een serieuze relatie hebt)
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
:tearsofjoy:
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#7
@Technora:

Heb ik zelf onlangs helaas ook ervaring mee, hele goede vriend van me is verzeilt geraakt in een soort sekte achtig gebeuren met duivelsuitdrijvingen en tongentaal en genezingen op podia ed.

Dat noemt zich een evangelistische gemeenschap, in barneveld.

http://www.doorbrekers.nl

Valt ook niet meer mee te redeneren.... terwijl het altijd zo'n nuchter jongen was.

Ik ben trouwens eens met hem meegeweest, en ze pikken daar zo een vrouw uit het publiek, klein meisje van een jaar of 7 mee het podium op met mamma.
Zegt die voorganger dat ze een demoon in zich heeft en dan beginnen ze die met 2 van die mongolen uit te drijven.
Begint dat mens op de grond te schudden en te trillen, het kleine kind staat er luidkeels bij te janken, en dat noemen ze daar "gods werk"

ECHT zieke shit... en in amerika is dat echt mainstream.
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lachen die brief, ik ben benieuwd wat voor reactie je er op krijgt.
Ze beweren een geloof te hebben wat op wetenschap gebaseerd is, dus dan zouden ze wel met de bek vol tanden staan :wink:
f
fluffy spacemeisjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
erg grappig, dat sommige mensen die onzin geloven! haha

wel raar dat ze zeggen dat wanneer je drugs gebruikt je slechte punten gaat halen en er nooit iets van je zal worden, terwijl je op dit forum toch een hele hoop mensen vindt met een hoge opleiding! :grin:

vind het ook vreemd dat ze nergens iets zeggen over heroine, dacht dat je daar beter voor uit moest kijken als LSD
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb ze toch maar even een mailtje gestuurd, omdat het te gek voor woorden is dat kinderen op die manier voorgelicht worden. Ik hoop van harte dat ze reageren, maar ik maak me geen illusies.

Voor de geïnteresseerden:

Geachte lezer,

Op uw website 'eenanderewaarheidoverdrugs.nl' zegt u jonge mensen te willen informeren over de gevaren die verschillende soorten drugs met zich mee kunnen brengen. In de naam van de website suggereert u dat de beweringen die gedaan worden waarheid zijn. Echter na het lezen van de verschillende onderdelen ben ik tot de conclusie gekomen dat het merendeel van wat er vermeld staat opgebouwd is uit halve waarheden, subjectieve, slecht onderbouwde meningen of zelfs complete onzin.

Onder het kopje "Wat doen drugs met jouw lichaam?" vond ik beweringen als "Als je drugs gebruikt, verdwijnen dus alle vitamines uit je lichaam." en "Als je drugs gebruikt, dan blijven de drugs jarenlang in je lichaam zitten." Graag zou ik hiervan uw bron willen weten. Uit eigen ervaring en enkele jaren van research weet ik gelukkig beter, maar het is mijn bedoeling om een objectieve reactie te geven, iets waar de maker van jullie website godsjammerlijk in gefaald heeft.

Het ergste vond ik nog wel dit stukje:

"Wat is de slechtste drug?

Een drug die LSD heet. LSD gooit je herinneringen helemaal door de war. Het is erg moeilijk om daarvan te herstellen en iemand kan daar heel erg lang last van hebben. In XTC zitten stoffen die op LSD lijken. Sommige soorten XTC zijn heel gevaarlijk."


Omdat veel beweringen nog op enige waarheid gebaseerd zijn, maar dit echt duimzuigerij van de bovenste plank is! Punt 1 kun je niet een bepaalde drug als 'meest gevaarlijk' bestempelen zonder er bij te vermelden aan welke criterea het moet voldoen om als 'gevaarlijk' beschouwt te worden. Het is nooit bewezen (en corrigeer mij vooral als ik er naast zit) dat LSD ook maar enige vorm van schade aanricht in de hersenen en er dus ook niks te 'herstellen' valt. Waarom XTC in datzelfde stukje wordt genoemd is mij compleet onduidelijk.
In XTC pillen zit de stof 'MDMA' en lijkt zowel qua moleculaire structuur, als in uitwerking in de verste verte niet op LSD. "Sommige soorten XTC zijn heel gevaarlijk." Is dan ook weer een onwetende bewering waar je U tegen zegt, er is maar één soort XTC en dat is MDMA. De naam xtc is afgeleid van het woord ecstacy, wat dus extase betekent, de staat waarin de persoon verkeert die de drug neemt. Zo kan ik nog wel even doorgaan, maar ik hoop dat u mijn punt begrijpt.

Eigenlijk zou ik verschrikkelijk boos moeten worden omdat er gewoon keihard gelogen wordt tegen de generatie waar jullie website aan gericht is. Daarom zou ik graag over hierboven genoemde punten opheldering willen ontvangen.

In de wetenschap dat het uw doel is mensen voor te lichten verblijf ik,

met vriendelijk groet

(...)
Klik om te vergroten...
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#11
^fluffy

Staat ergens bovenaan, wordt samen met hasj genoemd :stoned:
p
psilocybineLid
01-01-2024, 00:00
#12
Je ziet toch overduidenlijk dat die site bedoelt is voor "kids", of valt het enkel mij op ?
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#13
had ook een mail gestuurd en heb al reactie gehad,

hartstikke goed dat je ook positieve ervaringen hebt gehad. Ik ben zeer geinteresseerd in je tips en waarheden. Met vriendelijke groeten,
Klik om te vergroten...


zal morgen wel wat terug mailen, ze geven in ieder geval een normale reactie
T
TostiniLid
01-01-2024, 00:00
#14
space scientist zei:
had ook een mail gestuurd en heb al reactie gehad,

hartstikke goed dat je ook positieve ervaringen hebt gehad. Ik ben zeer geinteresseerd in je tips en waarheden. Met vriendelijke groeten,
Klik om te vergroten...


zal morgen wel wat terug mailen, ze geven in ieder geval een normale reactie
Klik om te vergroten...

ik ben blij dat ze positief reageren :)
als je tips stuurt, probeer het dan niet al te positief over te laten komen maar wel de waarheden te sturen.. het is wel antidrugpropaganda en mij lijkt het ook niet geschikt om 10 jarigen te vertellen dat het best leuk kán zijn..
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#15
Tostini zei:
space scientist zei:
had ook een mail gestuurd en heb al reactie gehad,

hartstikke goed dat je ook positieve ervaringen hebt gehad. Ik ben zeer geinteresseerd in je tips en waarheden. Met vriendelijke groeten,
Klik om te vergroten...


zal morgen wel wat terug mailen, ze geven in ieder geval een normale reactie
Klik om te vergroten...

ik ben blij dat ze positief reageren :)
als je tips stuurt, probeer het dan niet al te positief over te laten komen maar wel de waarheden te sturen.. het is wel antidrugpropaganda en mij lijkt het ook niet geschikt om 10 jarigen te vertellen dat het best leuk kán zijn..
Klik om te vergroten...


nee, daar hou ik wel rekening mee :grin:


tips voor bijvoorbeeld lsd, dat je geestelijk 100% in orde moet zijn. Dus ook geestelijk volgroeit er voor moet zijn, leeftijd richting de 21.


maar komt wel in orde, ik zou ook niet willen dat de site gaat zeggen dat iedereen aan de drugs moet :P
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
psilocybine zei:
Je ziet toch overduidenlijk dat die site bedoelt is voor "kids", of valt het enkel mij op ?
Klik om te vergroten...
En daar mag wel tegen gelogen worden, want het zijn 'toch maar kinderen'?
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#17
loll..omg..dat dat soort mensen nog bestaan.
die mensen leven minder op deze planeet dan het volk wat hier dagelijks op het forum rondhangt :wink:
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik snap niet dat jullie hun site zo afzeiken, alles wat ze zeggen klopt gewoon en daarbij wou ik nog toevoegen dat je van paddo's aids krijgt, dat van coke je bloedt in de verkeerde richting gaat stromen waardoor je billen opgezet worden, en van mdma wordt je na 1 keer sowiezo in de hel gegooit.

wat zijn jullie toch naïf jongen :mrgreen:
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#19
Haha, goed bezig pipo, nou nog zien dat je jouw site hoger in de rankings krijgt met google :grin:
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#20
exact zei:
en oh ja ik heb een idee gekregen. wij ALLEMAAL moeten ze mailen over hoe ver weg van de waarheid ze zijn en dat ze mongolen zijn enz.
ik ga het alvast doen :wave:
Klik om te vergroten...

Heb ik al gedaan :') Ik heb die mooie vragenlijst eens even voor ze ingevuld. Ik denk alleen niet dat ze iets terug gaan sturen :( Misschien was mijn toon weer iets te aanvallend...

Indoctrinerende mongolen zijn het :( Als die mensen nou eens echt wat gaan leren ipv een beetje onzin schreeuwen.

[edit]
Dit is een internationale campagne van de scientology kerk met als doel jonge mensen te informeren over de gevaren van drugs.

Wel godverdomme, weer die tering scientology mongolen... /me casts anyonymous

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."