#1
Hoe werkt de google ranking eigenlijk?
jcp zei:space scientist zei:wat zou de wereld er een stuk beter uitzien zonder geloof![]()
dat dacht ik ook altijd, totdat ik gisteren een docu zat te kijken over de franse revolutie
![]()
(Zelfs als het met iemand is met wie je een serieuze relatie hebt)Geachte lezer,
Op uw website 'eenanderewaarheidoverdrugs.nl' zegt u jonge mensen te willen informeren over de gevaren die verschillende soorten drugs met zich mee kunnen brengen. In de naam van de website suggereert u dat de beweringen die gedaan worden waarheid zijn. Echter na het lezen van de verschillende onderdelen ben ik tot de conclusie gekomen dat het merendeel van wat er vermeld staat opgebouwd is uit halve waarheden, subjectieve, slecht onderbouwde meningen of zelfs complete onzin.
Onder het kopje "Wat doen drugs met jouw lichaam?" vond ik beweringen als "Als je drugs gebruikt, verdwijnen dus alle vitamines uit je lichaam." en "Als je drugs gebruikt, dan blijven de drugs jarenlang in je lichaam zitten." Graag zou ik hiervan uw bron willen weten. Uit eigen ervaring en enkele jaren van research weet ik gelukkig beter, maar het is mijn bedoeling om een objectieve reactie te geven, iets waar de maker van jullie website godsjammerlijk in gefaald heeft.
Het ergste vond ik nog wel dit stukje:
"Wat is de slechtste drug?
Een drug die LSD heet. LSD gooit je herinneringen helemaal door de war. Het is erg moeilijk om daarvan te herstellen en iemand kan daar heel erg lang last van hebben. In XTC zitten stoffen die op LSD lijken. Sommige soorten XTC zijn heel gevaarlijk."
Omdat veel beweringen nog op enige waarheid gebaseerd zijn, maar dit echt duimzuigerij van de bovenste plank is! Punt 1 kun je niet een bepaalde drug als 'meest gevaarlijk' bestempelen zonder er bij te vermelden aan welke criterea het moet voldoen om als 'gevaarlijk' beschouwt te worden. Het is nooit bewezen (en corrigeer mij vooral als ik er naast zit) dat LSD ook maar enige vorm van schade aanricht in de hersenen en er dus ook niks te 'herstellen' valt. Waarom XTC in datzelfde stukje wordt genoemd is mij compleet onduidelijk.
In XTC pillen zit de stof 'MDMA' en lijkt zowel qua moleculaire structuur, als in uitwerking in de verste verte niet op LSD. "Sommige soorten XTC zijn heel gevaarlijk." Is dan ook weer een onwetende bewering waar je U tegen zegt, er is maar één soort XTC en dat is MDMA. De naam xtc is afgeleid van het woord ecstacy, wat dus extase betekent, de staat waarin de persoon verkeert die de drug neemt. Zo kan ik nog wel even doorgaan, maar ik hoop dat u mijn punt begrijpt.
Eigenlijk zou ik verschrikkelijk boos moeten worden omdat er gewoon keihard gelogen wordt tegen de generatie waar jullie website aan gericht is. Daarom zou ik graag over hierboven genoemde punten opheldering willen ontvangen.
In de wetenschap dat het uw doel is mensen voor te lichten verblijf ik,
met vriendelijk groet
(...)

hartstikke goed dat je ook positieve ervaringen hebt gehad. Ik ben zeer geinteresseerd in je tips en waarheden. Met vriendelijke groeten,
space scientist zei:had ook een mail gestuurd en heb al reactie gehad,
hartstikke goed dat je ook positieve ervaringen hebt gehad. Ik ben zeer geinteresseerd in je tips en waarheden. Met vriendelijke groeten,
zal morgen wel wat terug mailen, ze geven in ieder geval een normale reactie
Tostini zei:space scientist zei:had ook een mail gestuurd en heb al reactie gehad,
hartstikke goed dat je ook positieve ervaringen hebt gehad. Ik ben zeer geinteresseerd in je tips en waarheden. Met vriendelijke groeten,
zal morgen wel wat terug mailen, ze geven in ieder geval een normale reactie
ik ben blij dat ze positief reageren
als je tips stuurt, probeer het dan niet al te positief over te laten komen maar wel de waarheden te sturen.. het is wel antidrugpropaganda en mij lijkt het ook niet geschikt om 10 jarigen te vertellen dat het best leuk kán zijn..
En daar mag wel tegen gelogen worden, want het zijn 'toch maar kinderen'?psilocybine zei:Je ziet toch overduidenlijk dat die site bedoelt is voor "kids", of valt het enkel mij op ?

exact zei:en oh ja ik heb een idee gekregen. wij ALLEMAAL moeten ze mailen over hoe ver weg van de waarheid ze zijn en dat ze mongolen zijn enz.
ik ga het alvast doen![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."