#1
Er is een verschil tussen drugsgebruik en onverantwoord drugsgebruik. Je hoeft geen last van die dalen te hebben, sterker nog als je geluk hebt zit er alleen maar een stijgende lijn in.

Zo te horen moet je de hoeveelheid dope die je tot je neemt maar eens lekker gaan opschroeven.erriapo 187 zei:heeft iemand nog het gevoel van je moet eerst zware waters doorzwemmen om dan tot hoge bergen te komen ze te beklimmen ... vallen in diepe ravijnen om dan toch terug de baante vinden naar el salvador als hij bezig is over drugs ?
ik snapte het tot hier...erriapo 187 zei:komt ben ép dhoogte van de leigtn.... jeet

Praat nu maar gewoon algemeen Nederlands, want de meesten hier zijn Hollanderserriapo 187 zei:west-vlaaderen .... bij de boerendochters en open velden en olsan geree voe pintje te skellen ...![]()

erriapo 187 zei:ik denk niet dat je me goed hebt begrepen , als je drugs begint te nemen is alles fantastisch en prachtig het is een mooie ervaring en dat blijft het ook een hele tijd maar door overdadig en exessief gedrag ga je naar een zone waar al deze dingen niet langer mogeljk zijn . je beseft van jezelf dat het verkeerd aan het lopen is maar toch heb je de wil niet je te verzetten en is je grote liefde drugs en niemand anders ... drugs zijn niet alleen maar lol en kunnen grote financieele en psychische problemen veroorzaken als je dit niet weet heb je nog niet echt drugs gebruikt vrees ik... ps heb nu al 4 jaar vaste relatie en ben occassioneel drugsgebruiker , ik gebruik nu 13 jaar en kwam voor het eerst in contact toen ik 12 was .problemen met drugs heb ik al lang niet meer maar dat is wel zo een beetje waar het op neer komt ép dhoogte zin van de leigtn.... jeet
vertaling:da kom lik heel stom over é ke het aangepast moest eigenlijk azo zin mo ka ol pitje gesmoord![]()
vertaling:west-vlaaderen .... bij de boerendochters en open velden en olsan geree voe pintje te skellen ...![]()


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."