Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoge bergen lage dalen

hoge bergen lage dalen

26 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
A
Areyouexperienced?Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Haal die aardappel uit je mond man. :)
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#2
Er is een verschil tussen drugsgebruik en onverantwoord drugsgebruik. Je hoeft geen last van die dalen te hebben, sterker nog als je geluk hebt zit er alleen maar een stijgende lijn in.
e
erriapo 187Lid
01-01-2024, 00:00
#3
heeft iemand nog het gevoel van je moet eerst zware waters doorzwemmen om dan tot hoge bergen te komen ze te beklimmen ... vallen in diepe ravijnen om dan toch terug de baante vinden naar el salvador als hij bezig is over drugs ?
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#4
De ravijnen zijn dieper dan de Grand Canyon, de bergen hoger dan de Himalaya,
de waters zijn dieper dan de oceaan.

Als je weet hoe je kan vliegen, zullen die obstakels niet meer bestaan.
e
erriapo 187Lid
01-01-2024, 00:00
#5
da kom lik heel stom over é ke het aangepast moest eigenlijk azo zin mo ka ol pitje gesmoord :stoned:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#6
erriapo 187 zei:
heeft iemand nog het gevoel van je moet eerst zware waters doorzwemmen om dan tot hoge bergen te komen ze te beklimmen ... vallen in diepe ravijnen om dan toch terug de baante vinden naar el salvador als hij bezig is over drugs ?
Klik om te vergroten...
Zo te horen moet je de hoeveelheid dope die je tot je neemt maar eens lekker gaan opschroeven.:beer:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zwaar_water
Ben je op weg naar El SALVADOR of naar EL DORADO :confused:
e
erriapo 187Lid
01-01-2024, 00:00
#7
ik denk niet dat je me goed hebt begrepen , als je drugs begint te nemen is alles fantastisch en prachtig het is een mooie ervaring en dat blijft het ook een hele tijd maar door overdadig en exessief gedrag ga je naar een zone waar al deze dingen niet langer mogeljk zijn . je beseft van jezelf dat het verkeerd aan het lopen is maar toch heb je de wil niet je te verzetten en is je grote liefde drugs en niemand anders ... drugs zijn niet alleen maar lol en kunnen grote financieele en psychische problemen veroorzaken als je dit niet weet heb je nog niet echt drugs gebruikt vrees ik... ps heb nu al 4 jaar vaste relatie en ben occassioneel drugsgebruiker , ik gebruik nu 13 jaar en kwam voor het eerst in contact toen ik 12 was .problemen met drugs heb ik al lang niet meer maar dat is wel zo een beetje waar het op neer komt ép dhoogte zin van de leigtn.... jeet

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."