Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wel een vet verhaal om te lezen alleen hier en daar beetje kut om te lezen door het moeilijke taalgebruik maar voor de rest wel goed gevonden!"
"Salvia is best een hele leuke drug het nadeel vindt ik is altijd dat het naar mate je vaker gebruikt het beter werkt. Zo lees ik verschrikkelijk veel gevallen van mensen die helemaal niks voelen de eerste keer na het gebruiken van redelijke sterke extracten 30x. Dit geld trouwens voor mij niet het was geweldig zelfs de eerste keer het is heel bizar voor even wordt je egt weggeblazen heel ergens anders heen. Maar een tip zoek gewoon even op hoe je het moet roken want dat scheelt egt in het resultaat."
"Haha de gevaarlijkste van allemaal, veel te veel alcohol ik hou het dit jaar een beetje netjes rond de jaarwisseling:P"
"Het moet met zo'n lichte maaltijd niet zo'n probleem zijn. Het effect zal misschien iets later opgemerkt worden."