Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVoetbal & Drugs

Voetbal & Drugs

37 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#1
Andrew zei:
Anon zei:

Doorgesnoven kakkerlak. :grin:
Klik om te vergroten...
Held XD
Klik om te vergroten...
triest, diep triest...

jammer dat niemand de spieren heeft om hem dat hele plein over te meppen, alleen om hem zijn plek te wijzen...
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#2
cropp zei:
jammer dat niemand de spieren heeft om hem dat hele plein over te meppen, alleen om hem zijn plek te wijzen...
Klik om te vergroten...

Hij heeft wel gelijk...
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
stoner88 zei:
Marla Singer zei:
stoner88 zei:
Maar een andere goede vriend van me, eveneens een levensgenieter die van tijd tot tijd weleens blowt, zit op korfbal en daar hoor ik nooit zulke verhalen over? Is dat omdat dat "mietjes" zijn?
Klik om te vergroten...


Oh, dus dat betekent gelijk dat alle korfballers meteen "mietjes" zijn en niet aan drugs doen? Beetje kort door de bocht hoor! :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Zo bedoelde ik het niet, ik had die zin ook beter moeten formuleren. Ik doelde erop dat korfballers volgens mij door aardig wat mensen als mietjes worden aangezien.
Klik om te vergroten...
Ik denk wel dat het zo is hoor.
Er zit ook een groot verschil tussen het dope gebruik van bv MAVO leerlingen en VWO leerlingen.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik weet ook niet zo goed waarom ze die Reis eigenlijk hebben ontslagen. Drugsgebruik was tijdens winterstop, dus tijdens prive. Mijn inziens moet iedereen doen in zijn prive tijd wat hij wilt doen.
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hier bij de voetbal drinken ze alleen bier. Blowen wordt gezien als een misdaad als je op voetbal zit hier...

En over dat filmpje, kan iemand die kale kapot maken hij is debiel bezig.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#6
Immo zei:
cropp zei:
jammer dat niemand de spieren heeft om hem dat hele plein over te meppen, alleen om hem zijn plek te wijzen...
Klik om te vergroten...

Hij heeft wel gelijk...
Klik om te vergroten...
waarom is ie boos dan?
s
stoner88Lid
01-01-2024, 00:00
#7
cropp zei:
Immo zei:
cropp zei:
jammer dat niemand de spieren heeft om hem dat hele plein over te meppen, alleen om hem zijn plek te wijzen...
Klik om te vergroten...

Hij heeft wel gelijk...
Klik om te vergroten...
waarom is ie boos dan?
Klik om te vergroten...

Hij is waarschijnlijk zwaar onder invloed, anders maak je je toch niet druk om zulke shit. En ik zou me, denk ik, ook afzijdig houden als ik zo'n gast voor me ziet staan. Ik ben geen pussy maar als iemand in zo'n bui is bemoei ik me er liever niet mee. Zo'n gast staat niet voor zichzelf in.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#8
In mijn vorige voetbalteam werd er behoorlijk wat geblowd. Voor en na de wedstrijd (Ik zelf niet, want ik ben heel fanatiek en dat gaat niet samen met stoned zijn). En sommigen hadden ook gesnoven zaterdagnacht en gingen dan voetballen. Na een tijdje was dat niet leuk meer. Nu zit ik in een ander team en daar drinken we alleen na de wedstrijd.

Maar er wordt genoeg afgesnoven/geblowd/gedronken voor en na de wedstrijden. Vooral op de lagere niveaus. Ook op de tribune van voetbalwedstrijden (ik ga af en toe naar de Kuip) wordt er veel geblowd, gedronken en gesnoven.
s
stoner88Lid
01-01-2024, 00:00
#9
ImmortalTech zei:
In mijn vorige voetbalteam werd er behoorlijk wat geblowd. Voor en na de wedstrijd (Ik zelf niet, want ik ben heel fanatiek en dat gaat niet samen met stoned zijn). En sommigen hadden ook gesnoven zaterdagnacht en gingen dan voetballen. Na een tijdje was dat niet leuk meer. Nu zit ik in een ander team en daar drinken we alleen na de wedstrijd.

Maar er wordt genoeg afgesnoven/geblowd/gedronken voor en na de wedstrijden. Vooral op de lagere niveaus. Ook op de tribune van voetbalwedstrijden (ik ga af en toe naar de Kuip) wordt er veel geblowd, gedronken en gesnoven.
Klik om te vergroten...

Zit je nog wel op dezelfde club?
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jazeker. En ik zit ook nog in het team met 5 mensen van het vorige team, maar dit keer hebben we een paar regels vastgesteld. Namelijk dat we niet meer onder invloed spelen en op de afgesproken tijd aanwezig zijn. Dit jaar gaat het dan ook veel beter en is het veel gezelliger :)
s
stoner88Lid
01-01-2024, 00:00
#11
ImmortalTech zei:
Jazeker. En ik zit ook nog in het team met 5 mensen van het vorige team, maar dit keer hebben we een paar regels vastgesteld. Namelijk dat we niet meer onder invloed spelen en op de afgesproken tijd aanwezig zijn. Dit jaar gaat het dan ook veel beter en is het veel gezelliger :)
Klik om te vergroten...

Maar je blowt wel, toch? Heb je dan nooit de neiging gehad om mee te blowen met die gasten? Als mijn vrienden een joint opsteken en ze bieden hem aan mij aan, wint toch wel altijd de wil om mee te doen. Hoewel ik daarna geen wedstrijd hoef te spelen. Hoe blijf jij sterk genoeg om nee tegen een joint te zeggen voor een training of wedstrijd?
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#12
stoner88 zei:
ImmortalTech zei:
Jazeker. En ik zit ook nog in het team met 5 mensen van het vorige team, maar dit keer hebben we een paar regels vastgesteld. Namelijk dat we niet meer onder invloed spelen en op de afgesproken tijd aanwezig zijn. Dit jaar gaat het dan ook veel beter en is het veel gezelliger :)
Klik om te vergroten...

Maar je blowt wel, toch? Heb je dan nooit de neiging gehad om mee te blowen met die gasten? Als mijn vrienden een joint opsteken en ze bieden hem aan mij aan, wint toch wel altijd de wil om mee te doen. Hoewel ik daarna geen wedstrijd hoef te spelen. Hoe blijf jij sterk genoeg om nee tegen een joint te zeggen voor een training of wedstrijd?
Klik om te vergroten...
Door het gewoon niet te willen denk ik? Als je sterk van geest ben kan je tegen alles nee zeggen.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#13
Andrew zei:
stoner88 zei:
ImmortalTech zei:
Jazeker. En ik zit ook nog in het team met 5 mensen van het vorige team, maar dit keer hebben we een paar regels vastgesteld. Namelijk dat we niet meer onder invloed spelen en op de afgesproken tijd aanwezig zijn. Dit jaar gaat het dan ook veel beter en is het veel gezelliger :)
Klik om te vergroten...

Maar je blowt wel, toch? Heb je dan nooit de neiging gehad om mee te blowen met die gasten? Als mijn vrienden een joint opsteken en ze bieden hem aan mij aan, wint toch wel altijd de wil om mee te doen. Hoewel ik daarna geen wedstrijd hoef te spelen. Hoe blijf jij sterk genoeg om nee tegen een joint te zeggen voor een training of wedstrijd?
Klik om te vergroten...
Door het gewoon niet te willen denk ik? Als je sterk van geest ben kan je tegen alles nee zeggen.
Klik om te vergroten...

Ik blow wel, maar ik rook alleen hasj. Aangezien de meeste joints gevuld zijn met wiet, is het niet moeilijk om er 'nee' tegen te zeggen. En als het een keer wel hasj is, dan zeg ik gewoon 'nee' omdat ik nooit wil verliezen en al helemaal niet door mijn eigen schuld.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
De logica van blowen en XTC tijdens het spelen van een match ontgaat mij. Vooral van blowen/MDMA dan. Tenzij je het voor de grap doet, maar neem dan gewoon een bal mee naar het park ofzo, haha. Zowiezo voetballen als je de nacht ervoor gesnoven hebt en brak bent, fout. Enkel snuiven net voor/tijdens de voetbal zie ik het nu van in omdat dat prestatieverhogend werkt voor spelers. Maar het is ook heel erg gevaarlijk en er hebben er genoeg mogen boeten. Gewoon dom dus. Ik vind dit echt getuigen van een aanmodder-attitude haha. Voetbal moet je nuchter spelen vind ik. De supporters doen maar wat ze willen. Daar wordt in elk geval wel wat afgesnoven en gedronken. :grin:

Marla Singer zei:
Oh, dus dat betekent gelijk dat alle korfballers meteen "mietjes" zijn en niet aan drugs doen? Beetje kort door de bocht hoor! :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Hij heeft wel gelijk. Korfbal is ook voor mietjes :grin:
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#15
Immo zei:
cropp zei:
jammer dat niemand de spieren heeft om hem dat hele plein over te meppen, alleen om hem zijn plek te wijzen...
Klik om te vergroten...

Hij heeft wel gelijk...
Klik om te vergroten...
Ja inderdaad... KANKERLUL!! KANKERLULLL!!!
Ik kan wel om deze ludieke filosoof lachen.
Kom je uit Oss, dan ben je voor Top! Kankerlul! :grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#16
drain bamage zei:
Immo zei:
cropp zei:
jammer dat niemand de spieren heeft om hem dat hele plein over te meppen, alleen om hem zijn plek te wijzen...
Klik om te vergroten...

Hij heeft wel gelijk...
Klik om te vergroten...
Ja inderdaad... KANKERLUL!! KANKERLULLL!!!
Ik kan wel om deze ludieke filosoof lachen.
Kom je uit Oss, dan ben je voor Top! Kankerlul! :grin:
Klik om te vergroten...
KANKERlUUUUUUUUUWWWL :angry: :angry:
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#17
knakkerlolz
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#18
plee-rol voetbal is sowieso geniaal als je wat op hebt ( pils, wiet, whatever )

benodigdheden:
-nacht
-pleerollen
-aansteker
-wasbenzine

drenk de wc rol in wasbenzine en steek deze aan. En dan voetballen ! geniet van de kleur en de strepen licht.
( let op dat je schoenen niet in brand vliegen, en probeer onder geen enkele omstandigheid te koppen. )

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."