Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVoetbal & Drugs

Voetbal & Drugs

37 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#1
Want niemand in Spijkenisse gebruikt iets. :)
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
drain bamage zei:
Immo zei:
cropp zei:
jammer dat niemand de spieren heeft om hem dat hele plein over te meppen, alleen om hem zijn plek te wijzen...
Klik om te vergroten...

Hij heeft wel gelijk...
Klik om te vergroten...
Ja inderdaad... KANKERLUL!! KANKERLULLL!!!
Ik kan wel om deze ludieke filosoof lachen.
Kom je uit Oss, dan ben je voor Top! Kankerlul! :grin:
Klik om te vergroten...
KANKERlUUUUUUUUUWWWL :angry: :angry:
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#3
knakkerlolz
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
plee-rol voetbal is sowieso geniaal als je wat op hebt ( pils, wiet, whatever )

benodigdheden:
-nacht
-pleerollen
-aansteker
-wasbenzine

drenk de wc rol in wasbenzine en steek deze aan. En dan voetballen ! geniet van de kleur en de strepen licht.
( let op dat je schoenen niet in brand vliegen, en probeer onder geen enkele omstandigheid te koppen. )
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Typisch dat die gasten meestal niet voor zichzelf instaan..
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoe lang zijn die lijnen op zo'n veld? Van alleen de stip zou ik al een overdosis scoren.

Nou ja, het is ook een teamsport, natuurlijk.

Olle
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gewoon een plek waar jongeren/mensen in vriendschappelijk verband samenkomen. Eender waar ik ben zie ik wel druggebruikers (vooral wiet dan, wat mensen voor de rest doen weet ik minder snel, omdat ik me daar zelf niet echt mee bezighoud) En dat is niet omdat ik er actief naartoe ga, als je er relaxed over bent doen anderen dat ook, en voetbal zal een plek zijn waar dat relaxt er wel is.
s
stoner88Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Maar een andere goede vriend van me, eveneens een levensgenieter die van tijd tot tijd weleens blowt, zit op korfbal en daar hoor ik nooit zulke verhalen over? Is dat omdat dat "mietjes" zijn?
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#9
stoner88 zei:
Maar een andere goede vriend van me, eveneens een levensgenieter die van tijd tot tijd weleens blowt, zit op korfbal en daar hoor ik nooit zulke verhalen over? Is dat omdat dat "mietjes" zijn?
Klik om te vergroten...

Ja want drugs zijn natuurlijk kankervet ouwe jeweet.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#10
stoner88 zei:
Maar een andere goede vriend van me, eveneens een levensgenieter die van tijd tot tijd weleens blowt, zit op korfbal en daar hoor ik nooit zulke verhalen over? Is dat omdat dat "mietjes" zijn?
Klik om te vergroten...


Oh, dus dat betekent gelijk dat alle korfballers meteen "mietjes" zijn en niet aan drugs doen? Beetje kort door de bocht hoor! :rolleyes:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Er wordt in elk geval flink wat speed en coke gesnoven in Engeland, dus ik vermoed dat dat wel overal zo is? Op de voetbal dan he..

SperSIZEboon zei:


Lijntje?
Klik om te vergroten...

:grin:

Zowiezo heb ik de indruk dat sport en stimulanten beter samen gaan dan blowtjes en sport ofzo. Vind het in elk geval niet vreemd om amfetamine en coke te zien opduiken bij sport. Ook de fans zijn er niet vies van. :grin:

Voetbal blijft een volksgebeuren en drugs trouwens ook. Er zijn nog wel andere redenen, maar ik weet niet of die wel opgaan in Nederland. Mods, soulboys, punkers en skinheads gebruikten allemaal speed en velen daarvan gingen ook naar de voetbal.

Dit is een interessant artikel over drugscultuur trouwens:

http://www.irvinewelsh.net/journalism.aspx?jid=25

Irvine Welsh zei:
Substances once seen as elitist and carrying a certain kudos are now common across the social spectrum. Nowadays, football hooligans probably consume more cocaine than yuppies, the price of a gram of coke having fallen from about £100 to £40 in the last ten years. Many of the same hoolies, in turn, would now disdain ecstasy because at one or two quid a throw, it simply can’t be up to much – just a kid’s drug
Klik om te vergroten...
s
stoner88Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Marla Singer zei:
stoner88 zei:
Maar een andere goede vriend van me, eveneens een levensgenieter die van tijd tot tijd weleens blowt, zit op korfbal en daar hoor ik nooit zulke verhalen over? Is dat omdat dat "mietjes" zijn?
Klik om te vergroten...


Oh, dus dat betekent gelijk dat alle korfballers meteen "mietjes" zijn en niet aan drugs doen? Beetje kort door de bocht hoor! :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Zo bedoelde ik het niet, ik had die zin ook beter moeten formuleren. Ik doelde erop dat korfballers volgens mij door aardig wat mensen als mietjes worden aangezien.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Anon zei:

Doorgesnoven kakkerlak. :grin:
Klik om te vergroten...

Blijft gewoon een vet filmpje.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#14
Andrew zei:
Anon zei:

Doorgesnoven kakkerlak. :grin:
Klik om te vergroten...
Held XD
Klik om te vergroten...
triest, diep triest...

jammer dat niemand de spieren heeft om hem dat hele plein over te meppen, alleen om hem zijn plek te wijzen...
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#15
cropp zei:
jammer dat niemand de spieren heeft om hem dat hele plein over te meppen, alleen om hem zijn plek te wijzen...
Klik om te vergroten...

Hij heeft wel gelijk...
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#16
stoner88 zei:
Marla Singer zei:
stoner88 zei:
Maar een andere goede vriend van me, eveneens een levensgenieter die van tijd tot tijd weleens blowt, zit op korfbal en daar hoor ik nooit zulke verhalen over? Is dat omdat dat "mietjes" zijn?
Klik om te vergroten...


Oh, dus dat betekent gelijk dat alle korfballers meteen "mietjes" zijn en niet aan drugs doen? Beetje kort door de bocht hoor! :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Zo bedoelde ik het niet, ik had die zin ook beter moeten formuleren. Ik doelde erop dat korfballers volgens mij door aardig wat mensen als mietjes worden aangezien.
Klik om te vergroten...
Ik denk wel dat het zo is hoor.
Er zit ook een groot verschil tussen het dope gebruik van bv MAVO leerlingen en VWO leerlingen.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik weet ook niet zo goed waarom ze die Reis eigenlijk hebben ontslagen. Drugsgebruik was tijdens winterstop, dus tijdens prive. Mijn inziens moet iedereen doen in zijn prive tijd wat hij wilt doen.
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hier bij de voetbal drinken ze alleen bier. Blowen wordt gezien als een misdaad als je op voetbal zit hier...

En over dat filmpje, kan iemand die kale kapot maken hij is debiel bezig.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#19
Immo zei:
cropp zei:
jammer dat niemand de spieren heeft om hem dat hele plein over te meppen, alleen om hem zijn plek te wijzen...
Klik om te vergroten...

Hij heeft wel gelijk...
Klik om te vergroten...
waarom is ie boos dan?
s
stoner88Lid
01-01-2024, 00:00
#20
cropp zei:
Immo zei:
cropp zei:
jammer dat niemand de spieren heeft om hem dat hele plein over te meppen, alleen om hem zijn plek te wijzen...
Klik om te vergroten...

Hij heeft wel gelijk...
Klik om te vergroten...
waarom is ie boos dan?
Klik om te vergroten...

Hij is waarschijnlijk zwaar onder invloed, anders maak je je toch niet druk om zulke shit. En ik zou me, denk ik, ook afzijdig houden als ik zo'n gast voor me ziet staan. Ik ben geen pussy maar als iemand in zo'n bui is bemoei ik me er liever niet mee. Zo'n gast staat niet voor zichzelf in.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."