Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat zijn die energyshots?

Wat zijn die energyshots?

38 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zet deze even in drugs algemeen, omdat het hier toch om een soort genotsmiddel gaat.
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Die caffeine pillen had ik niet in NL gehaald maar in de VS. Heb een beetje spijt dat ik niet wat potjes heb meegenomen.



Deze waren het.
D
DoerakLid
01-01-2024, 00:00
#3
Flameon zei:
@hislord: volgens mij alleen te koop bij de grotere (snelweg) tankstations.
Klik om te vergroten...
No wonder! Dat spul smaakt dan ook 1-op-1 zoals loodvrije benzine ruikt. Een topproduct; drink er zoveel van als je kunt :kots: :wave:
W
WeLoveItLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hmm mensen die zeggen dat het niet werkt :P dat kan
Maar ik zat bij een maatje van me in de auto op een best wel brakke maandagmorgen en haad 2 burn energy shotjes en het was niet echt van 'wauw' maar het brakke gevoel was wel weg en voelde me toch net wat anders. Kreeg er toch wel een lichte energiestoot van
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zal er een dezer eens eentje gaan proberen ... of het nu echt sterker is dan redbull standaard? Ben wel eens benieuwd en kwaad kan het vast niet :P (ja ja ik moet alles proberen hahahaha)
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#6
Een 250 ml blikje bevat 80 mg caffeine, en een power shot ook 80 mg.

Het is dus gewoon een dezelfde hoeveelheid caffeine, maar in minder slokken.

En geloof me, het werkt zeker. Ben ooit uit noodzaak een uur of 50 wakker gebleven met hulp van meneer de stier, en die shotjes werken als een tierelier. Net alsof ik een goede lijn speed op had (headrush, dikke zoem in m'n hoofd, ogen wijd open, overactief)
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Neem gewoon pure caffaïne.. klaar...
Veel goedkoper, veel makkelijker
Deze shotjes zijn pure afzetterij, weer zo'n nieuw idee.
Pubers met verhalen van: "Jo man! Ik dronken wel 8 van op jonge! Helemaal Leip!"
Tis gewoon te smerig voor woorden dit drankje. Dat het nog verkoopt. verbaast me.
S
SittaManLid
01-01-2024, 00:00
#8
pascal828 zei:
Neem gewoon pure caffaïne.. klaar...
Veel goedkoper, veel makkelijker
Deze shotjes zijn pure afzetterij, weer zo'n nieuw idee.
(..)
Klik om te vergroten...
Meer valt er niet te zeggen.
Ofja misschien toch nog 1 dingetje, alleen caffeine zal je geen 'actief' gevoel geven, alleen zul je niet in slaap vallen, pak er nog taurine(poeder ;p) etc bij voor het echte 'redbul-gevoel'
k
kildeerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Instant brandend maagzuur shotjes :kots:
Tankstations verkopen ook prima espresso's.. evenveel cafeïne, stuk goedkoper en bovendien veel lekkerder :P
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Alsof je een goede lijn cafeïne op had bedoel je,
goede pep voelt niet als redbull.
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oom Klaas zei:
Alsof je een goede lijn cafeïne op had bedoel je,
goede pep voelt niet als redbull.
Klik om te vergroten...
Mja de vergelijking is inderdaad wat slapjes, maar pure caffeine heb ik nooit op, dus kon het niet op die manier zeggen :tongueout:

Ik weet wel dat ik een paar uur fucking strak stond na weet ik veel hoeveel red bull, kon m'n ogen nauwelijk knipperen, stilzitten werkte niet, en gonzende/rommelende (bloeddruk?) geluiden in m'n hoofd die ik nog nooit gehoord had.

Stiekem ben ik ook wel een beetje verslaafd aan red bull.. Klinkt waarschijnlijk belachelijk, maar niks is lekkerder dan zo'n halve liter blikkie wegtikken en dan BAM! die rush voelen. Gezond zal het niet zijn.
p
pharaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wat zijn die energyshots?

nog grotere afzetterij dan een blikje red bull.
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dubz zei:
Oom Klaas zei:
Alsof je een goede lijn cafeïne op had bedoel je,
goede pep voelt niet als redbull.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Mja de vergelijking is inderdaad wat slapjes, maar pure caffeine heb ik nooit op, dus kon het niet op die manier zeggen :tongueout:

Ik weet wel dat ik een paar uur fucking strak stond na weet ik veel hoeveel red bull, kon m'n ogen nauwelijk knipperen, stilzitten werkte niet, en gonzende/rommelende (bloeddruk?) geluiden in m'n hoofd die ik nog nooit gehoord had.

Stiekem ben ik ook wel een beetje verslaafd aan red bull.. Klinkt waarschijnlijk belachelijk, maar niks is lekkerder dan zo'n halve liter blikkie wegtikken en dan BAM! die rush voelen. Gezond zal het niet zijn.[/quote]

Ik ook, maar zo erg dat ik er s'nachts heel slecht van sliep en ik van de onbewuste moeheid op die momenten er bijna van ging hallicuneren. EN dat ik geen energie meer heb zonder dat spul.
Dus nu drink ik het bijna niet meer, want t is net harddrugs.
W
WeLoveItLid
01-01-2024, 00:00
#14
Vorige week vrijdag €7,50 ( :openmouth: ) neergelegd voor 3 Burn energy shots.
Alle 3 op met tussenpauze van 30/35 minuten en het was vrij heftig moet ik zeggen alleen me rikketik ging als een gek tekeer maar wel een lekkere aparte rush, echt een bulk energie kreeg ik er niet van. Niet meer voor herhaling vatbaar voor mij na aantal keren proberen vind ze het geld niet waard
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heb ooit eens een burn shotje gekocht en voor ik voetbal had uitgedronken maar man wat smaakte dat vies zeg! ik voelde er ook geen ballen van.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Als je echt een goeie energieshot wil moet je voor een ''Guarana Shot'' gaan. Dat werkt tenminste echt. Haalde ze altijd bij een tankstation in A'dam, smartshops zullen die ook hebben.

a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#17
SittaMan zei:
pascal828 zei:
Neem gewoon pure caffaïne.. klaar...
Veel goedkoper, veel makkelijker
Deze shotjes zijn pure afzetterij, weer zo'n nieuw idee.
(..)
Klik om te vergroten...
Meer valt er niet te zeggen.
Ofja misschien toch nog 1 dingetje, alleen caffeine zal je geen 'actief' gevoel geven, alleen zul je niet in slaap vallen, pak er nog taurine(poeder ;p) etc bij voor het echte 'redbul-gevoel'
Klik om te vergroten...

(Red)Bullshit, taurine is rommel.

Despite being present in many energy foods, taurine has not been proven to be energy-giving.
Klik om te vergroten...
S
SittaManLid
01-01-2024, 00:00
#18
Damien0124 zei:
SittaMan zei:
pascal828 zei:
Neem gewoon pure caffaïne.. klaar...
Veel goedkoper, veel makkelijker
Deze shotjes zijn pure afzetterij, weer zo'n nieuw idee.
(..)
Klik om te vergroten...
Meer valt er niet te zeggen.
Ofja misschien toch nog 1 dingetje, alleen caffeine zal je geen 'actief' gevoel geven, alleen zul je niet in slaap vallen, pak er nog taurine(poeder ;p) etc bij voor het echte 'redbul-gevoel'
Klik om te vergroten...

(Red)Bullshit, taurine is rommel.

Despite being present in many energy foods, taurine has not been proven to be energy-giving.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Ik zeg ook niet dat taurine energie geeft :wave:
R
RobTripLid
01-01-2024, 00:00
#19
Volgens mij is het gewoon geldverspilling.
f
frizzrLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik zag ze een tijdje terug ook staan bij het tankstation, eerst alleen van Burn en nu ook van Redbull. Bij de kiosk op het station hebben ze ze ook.

Ik had er een gekocht, en já het is afzetterij. Je betaalt echt €3,50 voor iets wat *inderdaad* te ranzig voor woorden is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."