Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsControle

Controle

40 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
S
SeatbeltLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oke, ik weet dat ik veel reacties ga krijgen dat hier al topics over zijn, maar toch beantwoorden die mijn vraag niet 100%
Want nu vraag ik naar perso. expierence.

Komen jullie wel eens op feesten waar drugshonden aanwezig zijn?
Wat neem je mee, waar stop je het en ben je wel eens gepakt?

Ik wil namelijk even kijken of de kans verwaarloosbaar is dat je gepakt word. En anders neem ik zelf niks mee.

En reacties als: neem zowiezo niks mee of dat heb je daar niet nodig blabla a.u.b. achterwege laten :wink:
V
VolginLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zal maar even antwoord geven op je peukenvraag:
Dat ligt er maar nét aan hoe hard ze zoeken, kijk, garanties dat het niet gevonden gaat worden krijg je nooit. Als je een opengebroken pakje peuken meeneemt naar een feest, heb je bijv. al kans dat ze bij het fouilleren ál je peuken eruit halen (er zijn mensen die een halve peuk erin doen en daaronder een paar pillen proppen). Je moet jezelf gewoon afvragen "als ik mij zou moeten fouilleren, zou ik dit dan verwachten / vinden?"

En als je met 20 vrienden naar binnen loopt, die allemaal wat bij zich hebben, en jij wordt daaruit gepikt, heb je écht keihard pech. Als er een hond staat, (wat ik in NL nog nooit heb meegemaakt) staan ze meestal ook niet bij de ingang (waar er gefouilleerd wordt) het fouilleren is inderdaad meer voor wapens / vuurwerk en andere rotzooi. Meestal wordt je er gewoon volkomen willekeurig uitgepikt en gevraagd of je even mee wilt komen, dan ga je naar een apart kamertje / tentje waar er 15x langs je gelopen wordt met een hondje, die gaat tegen je opspringen enzo onwijs actief snuffelen, en als die iets ruikt gaat 'ie zitten. Dan heb je nog weinig kans, de politie is dan namelijk gerechtigd jou tot op je laatste kledingstukjes uit te kleden en vaak vragen ze dan ook nog of je even door je hurken wil zakken (zoals ik net al ergens las, zelfs voor de mensen die het anaal naar binnen "smokkelen", flinke vent als je het dán nog binnenhoudt!) Honden die gewoon buiten lopen en bij ingangen / uitgangen staan (van die duitse herder-achtige beesten) zijn gewoon beveiligingshonden.

Conclusie: wees gewoon creatief met verstoppen, maak je niet té druk (vaak wordt je toch niet gepakt, en áls je gepakt wordt doe je er toch niks aan, blijf dan ook gewoon rustig en ga niet lopen schelden of wat dan ook, het hangt er namelijk maar vanaf wat ze met je doen.)

De ene keer pakken ze het af en mag je vrolijk verder lopen, de andere keer wordt je gezien als dealer en gelijk afgevoerd. Dit alles heeft ook te maken met hoeveel jij bij je hebt natuurlijk...
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#3
Seatbelt zei:
cropp zei:
met arie bedoel je vast niet je poepert, maar wat dan wel?
Klik om te vergroten...

Arie=Anus=Achteruitgang

Het sarcasme van de guide druipt bij mij van het scherm af, bij jou niet?
Klik om te vergroten...

af en toe ben ik gewoon naïef...
L
LaunchedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Seatbelt zei:
cropp zei:
met arie bedoel je vast niet je poepert, maar wat dan wel?
Klik om te vergroten...

Arie=Anus=Achteruitgang

Het sarcasme van de guide druipt bij mij van het scherm af, bij jou niet?
Klik om te vergroten...

dat schuurpapier doet het 'em.
en trouwens Volgin, ik had eerst echt precies hetzelfde onderschrift als jij. best toeval.

Peace
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#5
Launched zei:
Seatbelt zei:
cropp zei:
met arie bedoel je vast niet je poepert, maar wat dan wel?
Klik om te vergroten...

Arie=Anus=Achteruitgang

Het sarcasme van de guide druipt bij mij van het scherm af, bij jou niet?
Klik om te vergroten...

dat schuurpapier doet het 'em.
en trouwens Volgin, ik had eerst echt precies hetzelfde onderschrift als jij. best toeval.

Peace
Klik om te vergroten...
jou onderschrift is echt rete iritant, hou het alstjeblieft bij text...
V
VolginLid
01-01-2024, 00:00
#6
OT:

Launched zei:
Seatbelt zei:
cropp zei:
met arie bedoel je vast niet je poepert, maar wat dan wel?
Klik om te vergroten...

Arie=Anus=Achteruitgang

Het sarcasme van de guide druipt bij mij van het scherm af, bij jou niet?
Klik om te vergroten...

dat schuurpapier doet het 'em.
en trouwens Volgin, ik had eerst echt precies hetzelfde onderschrift als jij. best toeval.

Peace
Klik om te vergroten...

Timothy Leary is en blijft een held toch.. :P
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Drugshonden vind je niet op feesten. De honden die daar staan zijn alert op jou en je gedrag. Een drugshond kan maximaal maar een kwartier achter elkaar werken en moet daarna een uur uit snuiven in een geur arme plaats. (credits aan Marjolijn)

Als je angstig bent of je vreemd gedraagt dat zal een hond op een feest jou eruit pikken omdat hij je angst ruikt.
En sowieso, wat doe je op feesten waar honden zijn? Dat zijn de sloeber feesten. Daar lopen niet voor niets honden, omdat er vaak ongeregeldheden zijn. De echte leuke feesten zijn die waar niemand vanaf weet en je op het allerlaatste moment de locatie door gesmst krijgt. Dan sta je met 3000 man illegaal op een veld in Oost Duitsland tegen de speakers aan de dansen.

:hearteyes:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Zeker!! :hearteyes: :hearteyes:

Maar nee, op een feest nooit controle met honden gehad...

Dat heb ik wel ergens anders gehad:

-spaceman- zei:
Ben wel een keer gepakt door een drugshond op de metrohalte Wibautstraat in Amsterdam. Had toen gelukkig alleen wat ephedra op zak. Was helemaal vergeten dat het in me tas zat. Had het een week eerder van een gozer gekregen die in een smartshop werkt... Ik was natuurlijk fucking zenuwachtig vanaf het moment dat die hond naast me kwam zitten. In eerste instantie dacht ik dat het gewoon de ''restantjes'' waren van het weekend :grin: Wat natuurlijk overal kan zitten. Ik werd meegenomen naar een hokkie en moest volledig strippen, zelfs bukken! Vieze vieze meneer agent. Het grappige was, ephedra was op dat moment net een tijdje op de lijst van illegale drugs gezet. Dat was vreemd, hebben ze helemaal niks over gezegt. Ze namen het van me af en daarna kon ik weer gaan.

Had tijdens het strippen nog wel een halve discussie over hoe vaag de regels wel niet zijn in Nederland. Ik zei, dat ik de ephedra gewoon legaal in de smartshop gekocht had (hij was niet up-to-date over de verbanning) en ik een reden wilde weten waarom ik het niet op zak kan hebben. Hij zei zoiets van, je mag dat niet bij je hebben. Waarna ik zei dat ze net zo goed voor de deur van de smartshop kunnen staan en meteen al de gekochte goederen in beslag kunnen nemen. Hij zei, ja dat kunnen we ook... Ja wtf! dat is toch belachelijk...
Klik om te vergroten...
S
SeatbeltLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik was natuurlijk fucking zenuwachtig vanaf het moment dat die hond naast me kwam zitten.
Klik om te vergroten...

Kan ik uit deze zin concluederen dat dit wss. een "angsthond" is?
Of worden de eckte honden zelfs in het openbaar vervoer gebruikt? :confused:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Seatbelt zei:
Ik was natuurlijk fucking zenuwachtig vanaf het moment dat die hond naast me kwam zitten.
Klik om te vergroten...

Kan ik uit deze zin concluederen dat dit wss. een "angsthond" is?
Of worden de eckte honden zelfs in het openbaar vervoer gebruikt? :confused:
Klik om te vergroten...

Nee man... angsthond... echt niet... Ik zat onder de restjes van drugs... Op het moment dat ik de roltrap af kwam en er een groep politie-agenten stond, had ik dat helemaal niet door man. Muziek aan, lekker in me eigen wereld. Toen de hond naast me kwam zitten nog totaal geen emoties ofzo. Maarja, meneer agent loopt langzaam maar zeker mijn kant op en dat hele dagdroompje viel uit één. Toen begon het zenuw-moment. Iets wat altijd zal blijven tussen mij en politie...
S
SeatbeltLid
01-01-2024, 00:00
#11
-spaceman- zei:
Seatbelt zei:
Ik was natuurlijk fucking zenuwachtig vanaf het moment dat die hond naast me kwam zitten.
Klik om te vergroten...

Kan ik uit deze zin concluederen dat dit wss. een "angsthond" is?
Of worden de eckte honden zelfs in het openbaar vervoer gebruikt? :confused:
Klik om te vergroten...

Nee man... angsthond... echt niet... Ik zat onder de restjes van drugs... Op het moment dat ik de roltrap af kwam en er een groep politie-agenten stond, had ik dat helemaal niet door man. Muziek aan, lekker in me eigen wereld. Toen de hond naast me kwam zitten nog totaal geen emoties ofzo. Maarja, meneer agent loopt langzaam maar zeker mijn kant op en dat hele dagdroompje viel uit één. Toen begon het zenuw-moment. Iets wat altijd zal blijven tussen mij en politie...
Klik om te vergroten...

Ja dan ben je idd wel genaaid :P
Maar heeft de overheid zo weinig vertrouwen in het volk tegenwoordig?
Dat gewoon in het openbaar vervoer al getrainde drugshonden word gebruikt :openmouth:
Ach Nederland wil toch met alles op de USA lijken tegenwoordig :(
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#12
http://www.youtube.com/watch?v=XcaPJTq4Q0A ........
e
eckiesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hha die hond heb ik toen ook gezien, schrok wel even toen ik langs liep. Vond het wel apart aangezien er ook mensen gewoon voorbij konden lopen waarvan het zeker was dat zij meer dan een normale gebruikers hoeveelheid bij zich hadden.

Tevens de enige hond die ik ooit gezien heb, denk overigens dat dit wel een echte drugshond is. Hij snuffelde wel erg actief.
L
LoodLid
01-01-2024, 00:00
#14
drugshonden zijn veeel te duur voor feestjes joh als er al honden zijn ergens bij de ingang wat ik zelf nog nooit heb gezien zijn het waarschijnlijk geen echte drugshonden. Plus als je niet te veel meeneemt zullen ze het waarschijnlijk alleen afpakken maar mag je nog wel naar binnen.

mocht er echt een speurhond staan dan maak je geen kans hoe je het ook inpakt trouwens. (wat je ooknog kan smokkelen althans)
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#15
klopt, ik ga regelmatig en ik heb ze nog nooit gezien...

ik heb het nooit geprobeerd, maar hier ergens op DF gelezen, pak een waterstuiver( voor planten), vul die met een liter water, gooi daar 3 puntjes speed of whatever in, spuit buiten alles en iedereen onder en die honden flippen bij alles, ook als er niemand aan komt, wat ze onbruikbaar maakt...
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik ga nu bijna 10 jaar naar feesten maar heb nog nooit ergens drugshonden gezien
S
SeatbeltLid
01-01-2024, 00:00
#17
SperSIZEboon zei:
ik ga nu bijna 10 jaar naar feesten maar heb nog nooit ergens drugshonden gezien
Klik om te vergroten...

Ik hoor van mensen/zie filmpjes dat ze er waren op bijv. Qlimax en volgens mij Thunderdome.
Iemand enig idee of ze ooit bij MoH zijn geweest? :grin:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#18
Seatbelt zei:
SperSIZEboon zei:
ik ga nu bijna 10 jaar naar feesten maar heb nog nooit ergens drugshonden gezien
Klik om te vergroten...

Ik hoor van mensen/zie filmpjes dat ze er waren op bijv. Qlimax en volgens mij Thunderdome.
Iemand enig idee of ze ooit bij MoH zijn geweest? :grin:
Klik om te vergroten...
mensen die naar MoH en Qlimax gaan verdienen het ook om bezoek te krijgen van een drugshond :grin: :smoke:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#19
controles bij de ingang zijn toch meestal alleen maar voor wapens
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#20
SperSIZEboon zei:
Seatbelt zei:
SperSIZEboon zei:
ik ga nu bijna 10 jaar naar feesten maar heb nog nooit ergens drugshonden gezien
Klik om te vergroten...

Ik hoor van mensen/zie filmpjes dat ze er waren op bijv. Qlimax en volgens mij Thunderdome.
Iemand enig idee of ze ooit bij MoH zijn geweest? :grin:
Klik om te vergroten...
mensen die naar MoH en Qlimax gaan verdienen het ook om bezoek te krijgen van een drugshond :grin: :smoke:
Klik om te vergroten...
kijk, ik ben naar masters geweest, nergens een hond...

je kijkt die security aan met alles wat in je zakken zit in je handen, hij vraagt of je zakken leeg zijn, jij zegt ja, hij doet een dubbel check van 10 seconden en je bent binnen...

scheur anders een klein gaatje in de binnenkant van je jaszak en dump je shit in de voering van je jas...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."