#1
eXeCuze zei:Goeie dag knff,
Ik vroeg me af welke programma's jullie gebruiken om jullie game te ontwikkelen?
Ik heb namelijk ook een tijdje met flash gewerkt en krijg nu sinds een half jaartje 3ds max op school. Mochten jullie een 3d game maken zou ik graag weten op welke manier jullie het interactief maken. Word het een FPS of een Third person view of?
haha je snapt me wel ik zou graag wat meer horen over de ontwikkeling van jullie game.
Groeten,
eXeCuze
hey eXeCuze,
Het ligt een beetje aan de format: Voor 2D games word er hoofdzakelijk flash gebruikt, maar soms ook XNA.
3D games worden gemaakt in Unity of XNA; De game engines tenminste, het modelleren gebeurt ofwel in 3DSmax, maya of in cinema4D. Ik ben zelf als interaction designer niet echt bezig met het harde kern programmeer werk, maar ik zal onze programmeur vragen om in de toekomst hier een stukje uitleg te doen over ons project/proces