Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLezing in Utrecht: (Hoe) werken psychedelica?

Lezing in Utrecht: (Hoe) werken psychedelica?

12 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
&
&joyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Doe dit ook eens in belgië aub! Echt razend interessant volgens mij :hearteyes:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gave poster.
S
StichtingOPENLid
01-01-2024, 00:00
#3


Deze lezing was een groot succes in Groningen! In mei is Utrecht aan de beurt.

Van psychologie tot farmacologie en terug; in deze lezing wordt op zowel subjectief als 'objectief' niveau bespreken wat het betekent om te trippen. Twee vooraanstaande wetenschappers geven een overzicht van actueel onderzoek naar psychedelica, naar klinische trials in de gezondheidszorg en neurale mechanismen.

Hebben psychedelica enig nut? En wat zijn de risico's? Waar liggen de mogelijkheden? Wat is bekend over de werking van psychedelica in de hersenen? In hoeverre kunnen technieken als fMRI, PET en neuroimaging iets bijdragen aan psychedelisch onderzoek. En wat zegt dit dan over bewustzijnsonderzoek?

Deze en andere interessante vragen komen aan bod tijdens onze lezingen serie (Hoe) werken psychedelica?

Deze lezing wordt georganiseerd in samenwerking met Werkgroep Gamma.
In verband met beperkte tijd voor een vol programma verzoeken we iedereen om OP TIJD AANWEZIG TE ZIJN! We willen echt om 19.30 beginnen. KOM DUS OP TIJD!

Geïnteresseerden uit Amsterdam moeten nog even geduld hebben; in juni is ook deze stad aan de beurt!
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Inderdaad zeer geslaagde poster. Lijkt me ook erg interresant. Helaas kan ik dan niet op die datum.
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#5
Immo zei:
Gave poster.
Klik om te vergroten...
Idd!

OT
Opzich lijkt dit me echt interessant, hellaas is het in Utrecht. Hopen dat er ook eens zoiets in Den Haag word gehouden! :P
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#6
iSmokex zei:
Immo zei:
Gave poster.
Klik om te vergroten...
Idd!

OT
Opzich lijkt dit me echt interessant, hellaas is het in Utrecht. Hopen dat er ook eens zoiets in Den Haag word gehouden! :P
Klik om te vergroten...

Ik dacht trouwens echt dat jij in België woonde :tearsofjoy:.

Anyway dit lijkt me anders wel zeer interessant en ik ga er naartoe ook.
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#7
Beanhead zei:
iSmokex zei:
Immo zei:
Gave poster.
Klik om te vergroten...
Idd!

OT
Opzich lijkt dit me echt interessant, hellaas is het in Utrecht. Hopen dat er ook eens zoiets in Den Haag word gehouden! :P
Klik om te vergroten...

Ik dacht trouwens echt dat jij in België woonde :tearsofjoy:.

Anyway dit lijkt me anders wel zeer interessant en ik ga er naartoe ook.
Klik om te vergroten...
Haha echt joh xD hoezo dat dan? :-P
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#8
Voor de een of andere reden dacht ik dat gewoon.

En dat met W.F.L.
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heh. Enige kans dat dezelfde lezing ook nog ergens in Brabant gehouden wordt toevallig? =p niet dat ik niet bereid ben om naar Utrecht te gaan ofzo... is iig al stukken beter dan dat pokke-eind naar Groningen.
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mooi Utrecht. Ik denk dat ik er ben..
S
StylusLid
01-01-2024, 00:00
#11
I will be there
T
TiggLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kan er helaas niet bij zijn. Verschijnen hier video-opnames van op het internet?
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Staat genoteerd in de agenda! Sowieso dat ik hierbij wil zijn, lijkt me super interessant!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."