#1
Hebben jullie soms ook het idee dat het verstandig is om een jaar lang te vertrekken naar Noorwegen, waar je een jaar lang zonder drugs kan leven tussen de natuur, tussen de mensen, om daarna weer langzaam te integreren in de Hollandsche sferen?

Waarom wil je dat? Komt een beetje over alsof je het doet omdat je gebruik niet in handen hebt. Thuis kan je ook geen drugs gebruiken.Eendagsvlieg zei:Hebben jullie soms ook het idee dat het verstandig is om een jaar lang te vertrekken naar Noorwegen, waar je een jaar lang zonder drugs kan leven tussen de natuur, tussen de mensen, om daarna weer langzaam te integreren in de Hollandsche sferen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."