Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsQuitter

Quitter

11 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
E
EendagsvliegLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hebben jullie soms ook het idee dat het verstandig is om een jaar lang te vertrekken naar Noorwegen, waar je een jaar lang zonder drugs kan leven tussen de natuur, tussen de mensen, om daarna weer langzaam te integreren in de Hollandsche sferen?
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#2
soms wel weg van alle stres en onrust hier maar noorwegen zelf trekt me ook niet geweldig aan dan liever iets warmer.
E
EendagsvliegLid
01-01-2024, 00:00
#3
Noorwegen was dan ook maar een suggestie, zo uit de losse pols weet je wel. Het gaat om het idee. Het idee van je plek verlaten, de rust opzoeken, en weer terug komen.
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#4
absoluut die gedachtes heb ik veel en zoals het er nu uit ziet ga ik het ook zeker doen
1 zijn met je zelf en alles van een afstand kunnen overzien
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb dat idee wel vaker.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vriend van mij gaat regelmatig naar ijsland voor periodes. Werken rust en no drugs.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Geen last van.. Dan sluit ik mezelf gewoon thuis op :grin:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als het om drugs gaat en je neemt het besluit om er naar Noorwegen of waar dan ook heen te gaan wilt;(vluchtten?!) heb je volgens mij zoiezo al genoeg doorzettingsvermogen om het gewoon thuis te doen(stoppen of afkicken etc) . Tenminste dat is mijn mening. Bedoel ermee te zeggen dat je alles achter je laat je huis etc. door 1 stom stofje? Ik zou het thuis gewoon aanstaren en weggooien als dat stofje een probleem is, en als het een mogelijkheid is(of dat je moet afbouwen).

Ik gebruik nu zelf bijna niets eens de zoveel maanden ga ik eens uit me bol en en het bevalt me prima zo; gebruik niets dagelijks alcohol misschien nog het meest ook al is dat niet veel.

Maar dit is me persoonlijke ervaring iedereen zijn eigen keus en respect ervoor natuurlijk :wave:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik denk dat het zeker werkt Jef. Sowieso nooit verkeerd om eens wat van de wereld te zien. Misschien ga ik dat ook ooit nog wel eens doen
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#10
Eendagsvlieg zei:
Hebben jullie soms ook het idee dat het verstandig is om een jaar lang te vertrekken naar Noorwegen, waar je een jaar lang zonder drugs kan leven tussen de natuur, tussen de mensen, om daarna weer langzaam te integreren in de Hollandsche sferen?
Klik om te vergroten...
Waarom wil je dat? Komt een beetje over alsof je het doet omdat je gebruik niet in handen hebt. Thuis kan je ook geen drugs gebruiken.

Het kan wel helpen als je er problemen mee hebt.
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Waarom zou je weer terugkomen. Grijp de kans aan om wat van de wereld te zien :)
N
NoarxLid
01-01-2024, 00:00
#12
Begrijp wat je bedoeld :grin:
Woon nu al zo'n 16 maanden in Suriname en kom 2 a 3 keer per jaar eventjes naar Nederland op vakantie. Wil over een half jaartje weer in NL gaan wonen en ik moet zeggen het heeft me goed gedaan wat betreft zelfcontrole wat betreft drugs :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."