Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumstypexverdunner

typexverdunner

50 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
S
ScopolamineLid
01-01-2024, 00:00
#1
W.F.L. zei:
Scheikunde is ook lang geleden hier :grin:

Maar ik vond het een rare uitspraak omdat ik nog wist dat veel smaak/geurstoffen wel een benzeenring bevatten (aromatische verbinding) maar niet kankerverwekkend zijn. En pep natuurlijk :P Ben er inmiddels al uit though.

Speedpasta blijkt overigens wel kankerverwekkend te zijn, haha, want tolueen is een solvent dat gebruikt of gevormd wordt in het productieproces. Het wordt iig wel aangetroffen. Goeie reden om je pep te drogen :grin:
Klik om te vergroten...

je hebt daarin gelijk hoor, niet alle stoffen met benzeen-verbindingen zijn kankerverwekkend, is enkel te zien hoe hun structuur is, en welke andere verbindingen er zijn bij-gesynthetiseerd.
Maar omdat het over lijmen ging en tip-ex verdunner, sprak ik enkel over hun inhoud;
niet over benzaldehyde of vanilline, dan zouden de stiften gewoon lekker geroken hebben! :grin:

Er klopt een deel van wat je zegt i.v.m. de amfetamine synthese.
Om P2P te maken heb je een kleine hoeveel tolueen nodig, maar de hoeveelheid tolueen die overblijft in de P2P is te verwaarlozen om het schadelijk te noemen in het eindproduct (de pep).
De P2P is gewoonweg een basis-stof om verschillende kanten mee uit te gaan; en voor de synthese van amfetamine sulfaat komt er geen tolueen meer aan te pas.

EDIT: :wink:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Of pep nu kankerverwekkend is of niet, als je er goed genoeg mee doorgaat ga je er toch wel dood aan...
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Druppeltje zei:
ja klinkt zo ja...
:grin:
net als xtc snuiven, hasj chinezen, rode knol met slok bier, met lsd party'en ...
:grin:
:wink: :)
Klik om te vergroten...
is er iets mis met lsd en feesten toch?
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jeller zei:
Druppeltje zei:
ja klinkt zo ja...
:grin:
net als xtc snuiven, hasj chinezen, rode knol met slok bier, met lsd party'en ...
:grin:
:wink: :)
Klik om te vergroten...
is er iets mis met lsd en feesten toch?
Klik om te vergroten...

Op lsd gegarandeerd een goed feest!
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tripper zei:
Jeller zei:
Druppeltje zei:
ja klinkt zo ja...
:grin:
net als xtc snuiven, hasj chinezen, rode knol met slok bier, met lsd party'en ...
:grin:
:wink: :)
Klik om te vergroten...
is er iets mis met lsd en feesten toch?
Klik om te vergroten...

Op lsd gegarandeerd een goed feest!
Klik om te vergroten...

Inderdaad ! :hearteyes:

En zelfs MDMA valt te snuiven. :P
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
met lsd op een hardcore party ... vond het niet leuk !!

en
tja mdma snuiven i know it works,,,
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Druppeltje zei:
met lsd op een hardcore party ... vond het niet leuk !!
Klik om te vergroten...

Dat vindt ik niet zo gek. Ben je daar nu echt verbaasd van ?

Ongelooflijk ! :openmouth:
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
:)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Druppeltje zei:
whahaha nope ikke niet verbaasd hoor!!

was eens een x een stomme zet toen!!... enja zulke nachten vergeet ik nooit : die nachten met lsd
geweldig of niet geweldig!!
Klik om te vergroten...

Wat moet ik hier nog op zeggen...
S
ScopolamineLid
01-01-2024, 00:00
#10
Druppeltje zei:
whahaha nope ikke niet verbaasd hoor!!

was eens een x een stomme zet toen!!... enja zulke nachten vergeet ik nooit : die nachten met lsd
geweldig of niet geweldig!!
Klik om te vergroten...

Wel respect dat je het zowat hebt volgehouden tss die strakke mensen rondom je :grin: :hearteyes:
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
sjah..
volgehouden.... wat kon ik anders doen he :( !!!
beetje rondgedoold ook op de parkeerplaats he, en int gras en op bankje... pfff waaaaazig dwaaaazig!! :rolleyes:
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
whahaha nope ikke niet verbaasd hoor!!

was eens een x een stomme zet toen!!... enja zulke nachten vergeet ik nooit : die nachten met lsd
geweldig of niet geweldig!!
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
benieuwd naar wie er weleens typexverdunner heeft geinhaleerd. best heftige shit voor kort, t lijkt beetje op poppers.

heb dit ooit (jaaaa lang lang geleden) eens een dag gedaan... tot het potje dus opwas. waren met een paar...
typexverdunner: vlgns mij kan je het niet eens meer in die vorm van destijds kopen,,,weetniet zker.

want t is toch zo'n 22jr. geleden.
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#14
klinkt behoorlijk gruizig. :grin:

Ik heb het nog nooit gedaan iig.
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
ja klinkt zo ja...
:grin:
net als xtc snuiven, hasj chinezen, rode knol met slok bier, met lsd party'en ...
:grin:
:wink: :)
F
FidgeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb het nooit bewust als drug gesnoven, maar wel gebruikt waar het voor bedoelt is en werd er wel wat dizzy van. Ik denk dat het een koolwaterstofje is en dat je er naast typex ook je hersens mee verdunt :)
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
ja en toen het potje op was.. had ik me een koppijn...whahaha
het effect was wel keiraar :
bijvoorbeeld pakte iemand wat van tafel, dan leek die arm met wel 200km. per uur voorbij te schieten.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dit kun je toch niet menen.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Druppeltje zei:
ja klinkt zo ja...
:grin:
net als xtc snuiven, hasj chinezen, rode knol met slok bier, met lsd party'en ...
:grin:
:wink: :)
Klik om te vergroten...

Zo vaak met LSD geparty'd, vind het geweldig :hearteyes:
W
WappieWappieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Petrovic zei:
Op de basisschool al de lijm die ze daar hebben, toen was het al fout. :P
Klik om te vergroten...
Inderdaad die lijm ja, je was niet de enige.. Memories komen boven :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."