#1
Ey tis rascall
oke ff kort ik was aangehouden gister met 3 gram wat ik dacht sosa was maar dat was dus op het bureau heroine hadden ze getest.
ik heb verklaring afgelegt dat dat voor eigen gebruik was..
maar ja ze lieten me vandaag al weer gewoon gaan en ik weet nog van niks..
ben 17 dus ik weet niet , heeft iemand hier keer eerder met zoiets gehad?
want ik weet niet precies welke straf ik moet verwachten nou..
heb niet soveel tijd anders had ik wel wat uitgebrijder uitgelegd
misschien..
maar thx voor antwoorden als iemand weet![:grin:]()
oke ff kort ik was aangehouden gister met 3 gram wat ik dacht sosa was maar dat was dus op het bureau heroine hadden ze getest.
ik heb verklaring afgelegt dat dat voor eigen gebruik was..
maar ja ze lieten me vandaag al weer gewoon gaan en ik weet nog van niks..
ben 17 dus ik weet niet , heeft iemand hier keer eerder met zoiets gehad?
want ik weet niet precies welke straf ik moet verwachten nou..
heb niet soveel tijd anders had ik wel wat uitgebrijder uitgelegd
misschien..
maar thx voor antwoorden als iemand weet