Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDopestories

Dopestories

172 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben een jonkie, zeer snel gechoqueerd en sta volledig in mijn recht!
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hee ik wil gvd dopestories horen!! :angry:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vertel hier je drugsverhalen die nergens echt tussen passen, te kort om tripreport te zijn maar gewoon grappig/eng/schokkend/whatever!

Deze zaterdag ging ik met 7 anderen niet-gebruikers naar de Efteling, ik wil al tijden hier high als wat rondlopen dus had ik een leuke supply mee. Ik had 1 BZP/TFMPP capsule, 2 wietjoints, 1 buisje Methylone en 1mg Bromodragonfly bij me. Methylone is te kort en suf, blowen ging daar niet echt gemakkelijk en BZP is niet zo spannend vond ik. Die Bromodragonfly had ik nogal slecht bewaard, in het licht enzo, dus ik dacht dat deze al minder sterk was geworden, om 11 uur nam ik de eerste 0,5mg in, na 2 uur begon het rustig te werken (wat niet heel gek is, BDF komt langzaam op) maar toch besloot ik om de andere 0,5mg te nemen. Dit resulteerde uiteindelijk in fuckin vaag rondlopen met gigantische pupillen, niet echt heel slim en het zag er nogal stom uit tegenover de rest :tearsofjoy:
Om 7 uur s'avonds zag ik nog steeds typische BDF visuals (kleine puntjes die als een malle bewegen) op de wc grond toen ik ff zat te schijten. Om 5 uur s'nachts na een intensieve avond uit (veel gedansd, niets meer gebruikt) kon ik nog steeds niet slapen, heel de nacht wakker gelegen maar voelde me best relaxed de volgende dag! :mrgreen:

Conclusie: Overschat nooit het effect van zonlicht op BDF :P aardig sterk spul dit!
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#4
haha tripjunk ben je ook he :P

zal zo is kijken of ik nog vage situaties kan herrineren.. moet haast wel zou je zeggen
J
JoesLid
01-01-2024, 00:00
#5
we waren helemaal waus bij iemand thuis en ik zat naast een vriendin op de bank die al heel de avond steeds dacht dat ze van alles kwijt was:
zij: Hee?? waar is me tas nou,,, waar is ie nou weer.
dus ik natuurlijk meteen behulpzaam mee kijken waar der tas ligt (alle2 zittend op de bank)
zij nog wat harder zodat iedereen het hoort: waar is me tas nou maar iedereen ging gewoon door met ze eigen gespreken..
(ik had dus ondertussen al lang gezien dat der tas gewoon op der schoot lag!)
dus ik besluit der een beetje te focken en vraag dingen als waar heb je m voor het laats gebruikt enzo.. zij helemaal moeilijk denken
toen zei ik kijk is op je schoot, en ze kijkt echt zo met van die grote verbaasde ogen (ja nog groter dan ze al waren) en ze schrok echt er van dat ze zo dom bezig was waarop ze zegt: ow ik wist niet dat hij daar lag hahaha heb me kapot gelachen. :wave:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het was een zonnige dag, en Neanderthaler en ik lagen lekker aan een meertje in het bos te liggen, met elk een flinke portie paddo's achter de kiezen. De kleuren waren mooi, de geluiden waren spectaculair.. Maar we hoorden opeens stemmetjes? We zaten elkaar al uit te lachten dat we gek werden, maar ze werden luider en luider. Ze giechelde en gilden en lachten..
En plots, liep er een hele horde kinderen verkleed als indianen en ander raar gespuis langs! Ze zagen ons liggen en liepen naar ons toe. En wij konden onze ogen natuurlijk niet geloven..
Ze vertelden een wild verhaal over een krokodil genaamd Crocky die zich in deze bossen verstopte.. Hij was groen en hij had hele lange tanden. Ze waren op een queeste om deze krokodil om het leven te brengen Wij konden met moeite onze lach inhouden en een heel lulverhaal houden over dat we de krokodil wel hadden gezien, aan de andere kant van het meer, maar dat hij nu vas dichtbij op de loer lag.. De kinderen joelden van plezier en hun kleurige kleding en zelfgemaakte staffen en zwaarden zwaaiden in het rond..

We konden nog wachten tot ze achter de bomen verdwenen waren voor we in een ontzettende lachbui kwamen. :hearteyes: KINDEREN wat zijn ze heerlijk fantasierijk. :hearteyes:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#7
HAHAHA zoiets zou ik graag een keer meemaken :P
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het was een mooie avond, en ging wat blowen met vrienden :openmouth:
Retestoned nog naar een feestje geweest met goedkope pinten 2,5 euro voor 3 pinten.
Heb daar nog een stuk of wat 30 pinten gezopen, en 3 leffe's.
Complete blackhole, ben dan wakkergeworden bij een maat met een kater die ik nog nooit heb gehad :openmouth:
Was m'n gsm kwijt, m'n brommer was gesloten maar was m'n sleutels kwijt en m'n stuur stond scheef :confused:

Dan stond m'n mama bij die maat, die had iedereen afgebeld om te weten te komen waar ik zat, wel harde straf gekregen dan :(
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zou vandaag mijn 7 gr speed krijgen van mijn dealer, maar is op t laatste moment toch naar morgen verschoven.. Ik balen.. Achteraf maar beter ook want ik had vanavond een feest met meer dan 200 :openmouth: politiemensen :grin: Lelijk hè. Was afscheid van t werk van de man van mn moeder. Voelt zo krom om daar tussen te zitten man :openmouth: Denk alleen nog veel krommer wanneer je goed strak staat..


Edit: Leuk topic :wave:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#10
Haha geweldig dit! Vooral die van Mary vond ik erg grappig :P

Eens zat ik te trippen in Maastricht, de LSD begon net goed in te slaan en we liepen even een rustig straatje in. Daar zat een gast op de grond een soort schreeuwend geluid te maken naar allemaal sigaretten die op de grond lagen, hij trok er ook nog eens het meest moeilijke gezicht bij die ik ooit gezien heb. Wij keken van "what the fuck is hij aan het doen?" :openmouth:
Omdat we niet echt wisten wat we met hem aanmoesten liepen we maar door, we vroegen ons af of wij of hij nou gek was. Ineens fietste hij keihard langs ons met een gek hoedje op en een leip paraplu'tje op zijn fiets, we liepen hem achterna en zagen hem over de stoep fietsen in een winkelstraat, daar trok hij een sprintje en fietste regelrecht tegen een muur aan met z'n donder. Toen trokken we de conclusie dat hij waarschijnlijk een stuk leiper dan ons was :mrgreen:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#11
smoesjes volgens mij ben je gewoon een stille! :P
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Joes zei:
we waren helemaal waus bij iemand thuis en ik zat naast een vriendin op de bank die al heel de avond steeds dacht dat ze van alles kwijt was:
zij: Hee?? waar is me tas nou,,, waar is ie nou weer.
dus ik natuurlijk meteen behulpzaam mee kijken waar der tas ligt (alle2 zittend op de bank)
zij nog wat harder zodat iedereen het hoort: waar is me tas nou maar iedereen ging gewoon door met ze eigen gespreken..
(ik had dus ondertussen al lang gezien dat der tas gewoon op der schoot lag!)
dus ik besluit der een beetje te focken en vraag dingen als waar heb je m voor het laats gebruikt enzo.. zij helemaal moeilijk denken
toen zei ik kijk is op je schoot, en ze kijkt echt zo met van die grote verbaasde ogen (ja nog groter dan ze al waren) en ze schrok echt er van dat ze zo dom bezig was waarop ze zegt: ow ik wist niet dat hij daar lag hahaha heb me kapot gelachen. :wave:
Klik om te vergroten...

je had erbij moeten wezen..
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#13
SperSIZEboon zei:
Joes zei:
we waren helemaal waus bij iemand thuis en ik zat naast een vriendin op de bank die al heel de avond steeds dacht dat ze van alles kwijt was:
zij: Hee?? waar is me tas nou,,, waar is ie nou weer.
dus ik natuurlijk meteen behulpzaam mee kijken waar der tas ligt (alle2 zittend op de bank)
zij nog wat harder zodat iedereen het hoort: waar is me tas nou maar iedereen ging gewoon door met ze eigen gespreken..
(ik had dus ondertussen al lang gezien dat der tas gewoon op der schoot lag!)
dus ik besluit der een beetje te focken en vraag dingen als waar heb je m voor het laats gebruikt enzo.. zij helemaal moeilijk denken
toen zei ik kijk is op je schoot, en ze kijkt echt zo met van die grote verbaasde ogen (ja nog groter dan ze al waren) en ze schrok echt er van dat ze zo dom bezig was waarop ze zegt: ow ik wist niet dat hij daar lag hahaha heb me kapot gelachen. :wave:
Klik om te vergroten...

je had erbij moeten wezen..
Klik om te vergroten...

Wie een verhaalte gaat afkraken moet er zelf een ... :wink:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#14
zat verhalen mee gemaakt,maar ik kan dat nooit lekker typen. moet je gewoon bij zijn. klaar :grin:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#15
Adrenochroom zei:
smoesjes volgens mij ben je gewoon een stille! :P
Klik om te vergroten...
tuurlijk, dat weet toch iedereen hier...
T
TostiniLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik ging een keer spijbelen van school met een paar vrienden, allemaal uit verschillende klassen op 1 na die bij mij in de klas zat.. dus wij spijbelen, lkkr een jointje roken en naar de snackbar.. toen werd de vriendin waarmee ik in de klas zat gebeld door haar moeder 'blabla, waar ben je, niet op school hé? anouk (afdelingsleider onze afdeling) heeft gebeld.. KOM NU NAAR SCHOOL!'
dus wij kijken mekaar anstig aan, nog helemaal knetterstoned.. en maar naar school.. moeten we naar anouk. de aller aller eerste vraag die ze ons stelt.. gebruik je drugs? glashard nee gezegd met me rode ogen en kleine pupillen XD later hoorde we dat al onze vrienden 1 voor 1 gebeld werden...

verder heb ik niet zulke leuke verhalen, ik ben nog een drugnoob dus de dingen die ik grappig vind die gebeuren zijn nogal standaart..
brillen zien met X, de hele wereld knuffelen.. me veters niet kunnen strikken op lsd..

of 1 keer helemaal leip na een Xtc nachtje met zen allen onderuitgezakt op de bank gezeten, ik viel bijna in slaap.. en iemand bood me wat speed aan.. ik heb nooit de werking gemerkt want de enige keren dat ik het had gedaan was in me xpiek. ik denk achja, wat kan het kwaad.. een super klein snifje genomen uit de bullit, en langzaam werden me ogen opener en nog geen 3 seconden later zat ik recht overeind iedereen aan et kijken en het enige wat ik kon zeggen was.. :openmouth: WOW
iedereen helemaal stuk natuurlijk :P
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mijn grootste verschutting:

Blijkbaar begon het daar in de Paradiso een beetje op te vallen dat ik om de twintig minuten naar het toilet ging en ondertussen vrij opgefucked uit mijn doppen keek, want terwijl ik daar zo stond, het cokesealtje geopend in mijn trillende handen, klaar om aan mijn zoveelste lijntje te beginnen, werd opeens de deur van buitenaf van het slot gedraaid.

Tsja..... en toen was kleine Marla op heterdaad betrapt..... :rolleyes:

"Ja, jongedame kom jij maar even mee!"

"Ja maar......"

"Niks ja maar! Meekomen!"

"Ik doe toch helemaal niks? Ik ben toch niet agressief ofzo? Ik zoek toch geen ruzie met andere mensen?"

"Je kent de huisregels! Harddrugs zijn hier verboden! NU meekomen, je kan vertrekken en je spul hier inleveren!!"

"Okeej.........."

"Waar is je garderobe nummertje?"

En terwijl ik beneden in een hoekje bij de uitgang sta te wachten, me intens aan het schamen ben en de grote boze uitsmijters mijn jas ophalen bij de garderobe, komt er een dikke, zwetende gozer naar me toe:

"Meisje, je tepel steekt er uit....."

"Wat moet je?"

"Je tepel steekt er uit......"

Ik kijk omlaag, mijn hemdje met decolete zit helemaal scheef en is afgezakt. Inderdaad, hij heeft gelijk, mijn tepel priempt open en bloot de wereld in.... :rolleyes:

"Daar moet jij helemaal niet naar kijken!"

"Wees blij dat ik het zeg trut!"

De dikke jongen loopt weer weg, snel schuif ik mijn borst weer terug in mijn hemdje. Ik zak nu echt door de grond..... De uitsmijters hebben inmiddels mijn jas gevonden en ik word dringend verzocht direct het pand te verlaten.

Als ik zo vervolgens midden in de nacht alleen op straat sta, kan ik mijn tranen niet meer bedwingen. Wat een afgang! De Paradiso uitgekicked, mijn coke ook kwijt, vrienden ook kwijt, die zijn binnen nog lekker verder aan het feesten. Ik probeer iemand te bellen, maar niemand neemt op. Ik ga maar naar huis, wat een ongelooflijke KUT nacht.....!! :flushed:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#18
Op dat soort momenten besef ik dat het leven best grappig is.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#19
^ Zo zou je het ook kunnen bekijken ja :tongueout:

maar niet echt bepaald een Codac-moment nee :P of juist wel? hmmm
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb de meeste maffe verhalen wel al in tripreports verwerkt.. ze blijven echter los ook leuk, ik heb ook een paar incidenten uit trips die ik nooit beschreven heb, dus die mogen er ook tussen.

Paraplu incident:
Samen met V., beide met LSD op
Het was 6 AM en we wilden gaan dansen omdat de main dansvloer open was gegaan buiten, maar we zaten al de hele nacht met paraplu's, mijne had een rechte scherpe ijzere punt, dus ik stak hem in de grond, die van haar echt rond plastic als uiteinde, en ze zat echt 10 minuten te kloten emt dat ding, dus een beetje uit het niets rukte ik de paraplu uit haar handen, boog eerst helemaal achterover, en ramde toen echt ALLE kracht die ik heb die paraplu in de grond, die er toen ook ongeveer voor de helft in zat. Hij was later ook nog krom. We kwamen zeker iets van een half uur niet meer bij van het lachen.

Pollelol
Ook op LSD (met C.)
Stel je voor.. je bent aan het trippen en je zet de TV aan. Het allereerste beeld is gelijk de dalai lama. Je besluit het nieuws af te kijken. Het gaat over een schizofrene jongen, het eerste beeld wat je ziet is een winterboomtak met een half blaadje eraan tegen een witte lucht, soft focus: hoe cliché!! Daarna komt er een vrouw in beeld met een klei-achtig rond hoofd met afhangende ogen en een rond knalrood koper achtig bolvormig kapsel op. Ze heet Polle. Ja echt. Polle. Dan heb je daar natuurlijk nog zo'n 3 uur lol over. Ik wel iniedergeval, nog steeds wel, denk aan dingen als Lollepolle pollelolle en wij zijn polle-loos. Binnen minder dan een kwartier was Polle niet slechts een nietzeggend gezicht met een idiote naam op tv, maar was zij een concept, een fenomeen en waren mensen in te delen in hun polle gehalte.

De sok.
Met V.; óók op LSD
Ik kan nauwelijks uitleggen wat hier grappig aan is, maar V en ik waren net terug van een feestje. We hadden het in ons hoofd gehaald om rond kwart over 3 LSD te nemen, en rond half 4 had V genoeg van het feestje dus gingen we terug fietsen, ruim een half uur fietsen, zo geen drie kwartier. Nog geen minuut op de fiets begon het op te komen en waren er overal al visuals, de weg leek eeuwig. Het was ook nog eens zaterdag avond en we moesten de dam over, hoe dan ook, we kwamen zonder enkele moeite veilig bij mij huis aan en daar begon de lol om niks. V zat op mijn bank, ik achter men computer, en ineens pakte ze zo iets, en zei heel terwijl ze het pakte "hier ligt een" en toen zag het ze ook echt "sok", en ik heb alleen maar wollige zwarte kniesokken voor in het leger, dus zo'n ding is best wel groot door de lengte, en om een of andere rede lagen we gewoon echt 30 minuten helemaal dubbel van het lachen. Ergens op het einde van de lachkick lag ik op de grond, kreeg écht geen lucht meer, tranen in mijn ogen, en het was ZO grappig. Elk woord, elke ademhaling, ALLES was grappig. Ik zat in mijn hoofd voor dingen te scannen die niet grappig waren, en gewoon alles was grappig, zelfs kanker was grappig (mijn beide oma's hebben het gehad), zelfs een kale lege vlakte was grappig, thee was grappig, mijn vloer was grappig.. dat ging zo door tot zo'n 2 uur later. Ik heb deze trip nooit tot een report verwerkt; ga ik misschien nog wel eens doen.

Ik heb nog een hele hoop rare paddo verhalen die ook stuk voor stuk leuke momenten bevatten, maar die komen een volgende post, dan moet ik ze eerst ff goed ophalen :) De meesten daarvan zijn toch wel 2005-2006, en dat is toch eeuwen geleden nu voor mij.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."