Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs?

Welke drugs?

34 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat pep .... en wel laten testen ja, want het kan met alles vermengd zijn
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nee van 1 keer zullen je neusvleugels niet in elkaar brokkelen. Ik raad je de combi wiet en ritalin af .... maar jij bent baas over jezelf en je eigen lichaam dus doe wat je wilt doen zou ik zeggen. Veel plezier :grin: (en niet uithuilen hier haha)
L
LithiumLid
01-01-2024, 00:00
#3
Flameon zei:
Lithium zei:
oke, morgen ga ik eens rilatine snuiven en een half uurtje later ofzo wat wiet doen. Zien wat het geeft.. en binnenkort eens mdma doen(heb iemand gevonden die het heeft) en mss ook coke als ik het vind. Thanx voor jullie hulp alvast ! :grin: :wave:
Klik om te vergroten...

In de eerste regel maak je al een fout. Ritalin snuiven is teneerste niet gezond, die bindmiddelen in je neus. Het zal wat heftiger inslaan dan als je het slikt, maar spectaculair is het niet en absoluut niet stoer. Een pil is om te slikken, punt uit haha.
Tentweede is een upper (ritalin) en een downer (wiet) combineren verreweg van een goeie combi. Test het maar als je wilt, maar ik zou het je absoluut niet adviseren.
MDMA, goeie, is wel te doen ... maar lees je er eerst eens over in. Hetzelfde geldt voor coke.
Je draaft wel hard door op drugs gebruik, doe relax en drugsgebruik is niet stoer.

En verder vind ik de omerking van onze langeman erg strak. Lees zijn onderschrift en volg dat
Klik om te vergroten...

Denk vooral niet dat ik het doe om stoer te doen.. niemand van mijn vrienden weet dat ik het ga doen en ze zouden het ook afkeuren, dat zijn mensen die een paar keer per jaar eens wiet doen en van al de rest afblijven. Ik wil het dan ook testen als ik alleen ben of met mensen die ik maar half ken, en ik "draaf door" omdat ik het graag nog deze week zou doen vermits mijn school nog niet echt begonnen is nu, dus ik kan het me permitteren een kater te hebben achteraf want ik heb niets te studeren etc...

Ik weet dat upper en downer combi niet goed hoort te zijn, maar als je op google ritalin and weed intypt lees je op engelse fora's ook veel mensen die het een leuke combi vinden, en zeker als je een half uur na je rilatine pas aan wiet begint.. Er zijn natuurlijk ook tegenstaanders dus ik gok dat het van persoon tot persoon afhangt.

Dat ritalin niet gezond is om te snuiven klinkt logisch, maar wat is wel gezond om te snuiven he? :wink: Ik denk ook niet dat van het 1 keer te snuiven mijn neusholtes meteen gaan wegrotten.. en ik ben niet van plan het wekelijks te doen hoor :wink:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Flameon zei:
Ritalin snuiven is teneerste niet gezond, die bindmiddelen in je neus.
Klik om te vergroten...

De bindmiddelen zijn in principe niet schadelijk hoor. Je gaat gewoon meer stof hebben dat je moet snuiven, en zelfs dat valt mee bij rilatine lijkt me.

Tentweede is een upper (ritalin) en een downer (wiet) combineren verreweg van een goeie combi. Test het maar als je wilt, maar ik zou het je absoluut niet adviseren.
Klik om te vergroten...

Waarom niet ? Er zijn toch net zo goed veel mensen die MDMA en wiet combineren ? Dat is ook een upper en downer. Dingen als alcohol, GHB en benzo's zijn dan wel weer gevaarlijk en die combinaties zou ik dan ook niet aanraden. Dat is echt iets voor mensen die zeer goed weten waar ze mee bezig zijn. Want daarbij kun je voor een lange tijd niks voelen van je downer door de upper en te veel bijpakken. Als je upper dan uitwerkt kun je in coma geraken. (Bij hoge dosissen.)

MDMA, goeie, is wel te doen ... maar lees je er eerst eens over in. Hetzelfde geldt voor coke.
Je draaft wel hard door op drugs gebruik, doe relax en drugsgebruik is niet stoer.

En verder vind ik de opmerking van onze langeman erg strak. Lees zijn onderschrift en volg dat
Klik om te vergroten...

En hiermee kan ik het alleen maar eens zijn. :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Flameon zei:
Bindmiddelen zijn zover ik weet erg shadeljk voor je neus tussenschot en de slijmvliezen, maar oke een keertje snuiven zal idd niks uitmaken.
Klik om te vergroten...

Oke, snuiven is in principe sowieso niet gezond voor je neus. Al zou je bloemsuiker snuiven. :P
Maar een keertje wat bindmiddelen gaan het niet maken, toch zou ik altijd de pure stof verkiezen boven iets met bindmiddelen in.

De combi upper en downer is niet goed zover ik weet omdat je hart een flinke dreun krijgt. Verder goeie tip van je!
Klik om te vergroten...

Dat van het hart wist ik eigenlijk niet. Ik heb in principe altijd gedacht dat een benzo na een nachtje doorhalen je lichaam in rust brengt en het zo een beetje spaart.

Welke tip bedoel je ? Die van de downer en upper combinatie ? :)
L
LithiumLid
01-01-2024, 00:00
#6
rilatine snuiven was best tof, eigelijk gewoon rilatine gevoel maar ipv de gebruikelijke 6u was het nu alles op een uurtje ofzo en dan weer gedaan.. wiet heb ik pas 2u later gedaan ofzo dus ik denk niet dat de effecten van rilatine toen er nog waren, ik was wel sneller high.. na 1 blunt was ik al vrij high, oke het was goede wiet maar meestal heb ik er toch 2 of 3 nodig vooraleer ik zoveel effect heb. dit had ik verwacht vermits ik onder rilatine ook altijd sneller effect heb van alcohol.
Heb van de neuroloog nu ook mirtazapine gekregen omdat ik slaapproblemen heb en rilatine daar niet zo voor helpt. Heb gisterenavond mijn 1e genomen(halve pil, 7.5mg dus); vrij snel in slaap(15min fzo) en de ochtend erna enorm tam, net alsof ik stoned was; heb dan tegen de middag rilatine MR oraal genomen(andere vorm van rilatine) en ik werd na een uurtje echtwel high en dit is nu nog in lichte mate het geval..
Dus voorlopig ga ik even niet meer snuiven en wiet/alcohol mee opletten want de combi van deze 2 pillen doet me al vrij high worden dus ik ga het zo wat afwachten tot ik ze gewend ben.(lekker goedkoop om uit te gaan wel :d)

Eens ik dit gewend ben wil ik wel eens mdma of coke proberen, maar zoals ik al zei ik vertrouw de dealer niet, ik heb gelezen over de testbank maar vind er weinig info over in belgie. Weet iemand een testbank zijn in belgie??(ik woon in Diest)

grtz
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#7
rilatine MR oraal genomen(andere vorm van rilatine)
Klik om te vergroten...

Dat is nog steeds rilatine. Methylfenidaat om precies te zijn. MR staat gewoon voor modified release. Ofwel vertraagde afgifte. De methylfenidaat komt gewoon langzamer vrij in het lichaam, maar het is en blijft methylfenidaat.

[Eens ik dit gewend ben wil ik wel eens mdma of coke proberen, maar zoals ik al zei ik vertrouw de dealer niet, ik heb gelezen over de testbank maar vind er weinig info over in belgie. Weet iemand een testbank zijn in belgie??(ik woon in Diest)
Klik om te vergroten...

Er zijn geen testbanken in België, daarvoor moet je in Nederland zijn.
p
problemchildLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik heb een vraagje wie van jullie kan niet lezen??
hij krijgt ritalin op voorschrift dus dan hebtie adhd of iets dat er op lijkt dus dan is het geen upper maar een downer dus dat gecombineerd met wiet is 2x zo down
kzou mezelf gewoon een maandje opsluiten op me kamer kan ik ook depri worde???
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Glaasje alcohol
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
problemchild zei:
ik heb een vraagje wie van jullie kan niet lezen??
hij krijgt ritalin op voorschrift dus dan hebtie adhd of iets dat er op lijkt dus dan is het geen upper maar een downer dus dat gecombineerd met wiet is 2x zo down
kzou mezelf gewoon een maandje opsluiten op me kamer kan ik ook depri worde???
Klik om te vergroten...

Zo werkt het niet. Methylfenidaat is een upper. Het punt is juist dat uppers (deze die dopamine vrijmaken iig) op ADHD'ers een kalmerend effect hebben. Downers ook trouwens. Je hoeft bij ADD niet hyperactief te zijn. Ik ben even te lui om op te zoeken hoe het precies werkt op neurologisch niveau, maar het komt er op neer dat zowel uppers als downers een kalmerend effect (kunnen, is ook niet altijd, afhankelijk van de persoon zelf en de dosering!) hebben op ADHD'ers.
L
LithiumLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik heb geen adhd maar add, zonder hyper te zijn dus
en ik heb het slechts lichtelijk.
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#12
GHB is wat je bedoeld met vloeibare denk ik.
Een beetje pep, pep is ook niet zo duur.
Een beetje LSD, dit in combinatie met een beetje pep.
En XTC natuurlijk.
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#13
xtc blijft toch het leukst op feesten ! :xtc:
L
LithiumLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hey,
ik ben nieuw op dit forum maar heb hier al vaak op zitten lezen en veel bijgeleerd. Ik heb een vraagje. Ik zoek een drugs om te nemen als je uitgaat, momenteel doe ik enkel wiet en alcohol, maar hoeveel alcohol ik ook drink, ik wordt er wel zat van, maar het "doet" het hem gewoon niet meer voor mij.. (en ik quote mijn vrienden: "It just gets you to 'normal'." :tongueout: idem met wiet. wiet is trouwens ook niet echt een drug om te nemen als je uitgaat vind ik. Ik heb ook ervaring met salvia(was heel tof, wel wat freaky), maar dat is al helemaal niks om mee uit te gaan he :wink: Ooit heeft er ook eens iemand 'vloeibare xtc' in mijn drankje gedaan zonder ik het wist(ik had wel een vermoeden, wat later bevestigd werd), vond ik ookwel 'iets' hebben maar helemaal niet wat ik zoek :)

Nu ik zou liefst iets zo "natuurlijk" mogelijk hebben zodat ik met een vrij gerust hart kan zijn dat er niet teveel andere shit in zit(ken niet veel dealers en degene die ik ken vetrouw ik niet). Wat mij enorm aanspreekt is cocaine(ik weet het, niet zo natuurlijk maar voor deze zou ik een uitzondering maken :wink: ), maar voor zover ik weet is dat ook vrij duur, en niet iets wat je regelmatig kan doen(tenzij je echt geen respect hebt voor je lichaam natuurlijk).

Little help? :tongueout:
L
LithiumLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ohja ik slik trouwens rilatine nu en dan(om te studeren), is dat effect vergelijkbaar met coke? heb ook iets gehoord van rilatine snuiven..? want ik vind het innemen wel leuk enzo, heb het eens genomen als ik uitging, maar het is ook weer niet zoooo speciaal :) :wink:
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#16
coke en drank

xtc

ghb

speed en drank..
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#17
een vriend doet iets in je drinken zonder het jou te vertellen?
WTF kerel , wie doet er nu zoiets bij zen vrienden.
ontoppic:
er zijn vele drugs om uit te gaan.
ik zou zeker MDMA eens uitproberen dat is mijn favoriet om uit te gaan (eigenlijk ook de enige "echte" partydrug waar ik ervaring mee heb)
LSD kan ook , hoewel ik dit niet echt een ideale partydrug vind


Lithium zei:
Hey,
Wat mij enorm aanspreekt is cocaine(ik weet het, niet zo natuurlijk maar voor deze zou ik een uitzondering maken :wink: ), maar voor zover ik weet is dat ook vrij duur, en niet iets wat je regelmatig kan doen(tenzij je echt geen respect hebt voor je lichaam natuurlijk).
Klik om te vergroten...
je moet geen enkele harddrug te vaak doen
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Besef dat het onderscheid natuurlijk/chemisch een onzinnig onderscheid is. Bovendien ben je er nu al niet consequent in (ritaline is niet het meeste natuurlijke dat er is).
Verder is het goed om, naast hier meningen te vragen, je goed in te lezen in info over de verschillende drugs. Dan kun je een eigen mening vormen.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#19
gamezz zei:
LSD kan ook , hoewel ik dit niet echt een ideale partydrug vind
Klik om te vergroten...

Ik vindt dat wel ! :hearteyes:

Maar goed, dat is voor iedereen anders, je moet het wel aankunnen.
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ga je gang. Nu moet je het allemaal wel precies weten. Je hebt inmiddel álles wel gevraagd. Lijkt me dat je prímá bent voorbereid.

Om toch nog een laatste tip te geven.... kijk naar mijn onderschrift.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."