#1
oke, morgen ga ik eens rilatine snuiven en een half uurtje later ofzo wat wiet doen. Zien wat het geeft.. en binnenkort eens mdma doen(heb iemand gevonden die het heeft) en mss ook coke als ik het vind. Thanx voor jullie hulp alvast !




Lithium zei:oke, morgen ga ik eens rilatine snuiven en een half uurtje later ofzo wat wiet doen. Zien wat het geeft.. en binnenkort eens mdma doen(heb iemand gevonden die het heeft) en mss ook coke als ik het vind. Thanx voor jullie hulp alvast !![]()
![]()
Flameon zei:Lithium zei:oke, morgen ga ik eens rilatine snuiven en een half uurtje later ofzo wat wiet doen. Zien wat het geeft.. en binnenkort eens mdma doen(heb iemand gevonden die het heeft) en mss ook coke als ik het vind. Thanx voor jullie hulp alvast !![]()
![]()
In de eerste regel maak je al een fout. Ritalin snuiven is teneerste niet gezond, die bindmiddelen in je neus. Het zal wat heftiger inslaan dan als je het slikt, maar spectaculair is het niet en absoluut niet stoer. Een pil is om te slikken, punt uit haha.
Tentweede is een upper (ritalin) en een downer (wiet) combineren verreweg van een goeie combi. Test het maar als je wilt, maar ik zou het je absoluut niet adviseren.
MDMA, goeie, is wel te doen ... maar lees je er eerst eens over in. Hetzelfde geldt voor coke.
Je draaft wel hard door op drugs gebruik, doe relax en drugsgebruik is niet stoer.
En verder vind ik de omerking van onze langeman erg strak. Lees zijn onderschrift en volg dat
Flameon zei:Ritalin snuiven is teneerste niet gezond, die bindmiddelen in je neus.
Tentweede is een upper (ritalin) en een downer (wiet) combineren verreweg van een goeie combi. Test het maar als je wilt, maar ik zou het je absoluut niet adviseren.
MDMA, goeie, is wel te doen ... maar lees je er eerst eens over in. Hetzelfde geldt voor coke.
Je draaft wel hard door op drugs gebruik, doe relax en drugsgebruik is niet stoer.
En verder vind ik de opmerking van onze langeman erg strak. Lees zijn onderschrift en volg dat
Flameon zei:Bindmiddelen zijn zover ik weet erg shadeljk voor je neus tussenschot en de slijmvliezen, maar oke een keertje snuiven zal idd niks uitmaken.
De combi upper en downer is niet goed zover ik weet omdat je hart een flinke dreun krijgt. Verder goeie tip van je!
rilatine MR oraal genomen(andere vorm van rilatine)
[Eens ik dit gewend ben wil ik wel eens mdma of coke proberen, maar zoals ik al zei ik vertrouw de dealer niet, ik heb gelezen over de testbank maar vind er weinig info over in belgie. Weet iemand een testbank zijn in belgie??(ik woon in Diest)
problemchild zei:ik heb een vraagje wie van jullie kan niet lezen??
hij krijgt ritalin op voorschrift dus dan hebtie adhd of iets dat er op lijkt dus dan is het geen upper maar een downer dus dat gecombineerd met wiet is 2x zo down
kzou mezelf gewoon een maandje opsluiten op me kamer kan ik ook depri worde???
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."