#1
Mwah, ik gebruik vooral teveel speed. Nou ja, op dit moment weer niet, maar als je kijkt op een jaar tijd zijn er net wat teveel "periodes" dat ik het ieder weekend doe.
Bijna altijd eigenlijk ![:grin:]()
Beanhead zei:Wanneer de persoon in kwestie niet meer zonder kan of niet verstandig kan omspringen met de dosis.
Iedereen is anders, de kwaliteit is anders, de productiemethode is anders... Really what does it matter? Vind je misschien persoonlijk dat je veel gebruikt en wil je zodanig een beetje polsen wat iedereen de limiet vind :P ?
Hangt ook weer van drug tot drug af...
Ik gebruik weinig (en soms ook veel), hou de dosis liever laag en combineer gewoon.
Het antwoord springt me toch te binnen: Wanneer het oorspronkelijke, aangename gevoel weg is.
Elke dag een joint heeft echt wel invloed op je levensstandaard.spacelord zei:clockcable zei:Elke dag 1 joint is ook teveel eigenlijkJe word er heel sloom van
nee da is echt niet waar1 per dag is echt niet teveel en gaat ook geen invloed op je levensstandaart hebben (mss op hele lange termijn maar verwaarloosbaar). Als je van 1 algemeen sloom wordt, ga je van nature al een tamme zak zijn.
clockcable zei:Elke dag een joint heeft echt wel invloed op je levensstandaard.spacelord zei:clockcable zei:Elke dag 1 joint is ook teveel eigenlijkJe word er heel sloom van
nee da is echt niet waar1 per dag is echt niet teveel en gaat ook geen invloed op je levensstandaart hebben (mss op hele lange termijn maar verwaarloosbaar). Als je van 1 algemeen sloom wordt, ga je van nature al een tamme zak zijn.
Zeker als het een dikke is met goede kwaliteit wiet.
clockcable zei:Maar het heeft wél een invloed op je levensstijl dus :P

Waar leg jij de grens dan?Sublimo zei:Ik gebruik veel.
Maar niet te veel.
Petrovic zei:Waar leg jij de grens dan?Sublimo zei:Ik gebruik veel.
Maar niet te veel.

W.F.L. zei:Junkies zijn gewoon verslaafden waar hun hele leven(sstijl) bepaald wordt door het kopen en gebruiken van de drug in kwestie. Je kan ook verslaafd zijn en er een normaal leven op nahouden, of niet verslaafd zijn (gebruiker) en er alsnog geen leven op nahouden, zoals ik![]()
Mooi gezegd evenals WFL. Intenties, daar gaat het om, ook al is dat 1x in de week om alle narigheid te vergeten. Foute intenties en dus gevaarlijke intenties zijn de ingrediënten voor verslavingen en is dus dat eigenlijk kleine gebruik al teveel.Flameon zei:Je gebruikt mijn inziens te veel als je gebruikt om de verkeefde 'behoefte' . Bv om dingen te vergeten, je beter te voelen etc. Vaak gebruik je dan drugs elke dag of om de zoveel dagen. Ik gebruik verschillend. Periodes meer, periodes minder, periodes niet
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."