#1
Ik heb binnenkort een te gek feest en heb nog wat liggen ![:)]()
Wat zal ik nemen? Normaal neem ik altijd pillen en dat bevalt me eigenlijk prima!
Maar lijkt me ook wel eens lekker om wat anders te nemen, alleen aan de ene kant ben ik dan bang dat het niet lekker valt en dat ik mijn feestje verneuk. Of zal het wel meevallen?
- mdma kristallen (getest op 83%)
- xtc pillen (getest op 165mg resp. 179mg)
- 2C-I (25mg caps)
- 2C-B (15mg caps)
De 2C-I en B heb ik nog nooit eerder genomen, het kristal ook niet. Vandaar mijn vraag.
2C-I lijkt me niet verstandig i.v.m. de lange duur (tot wel 7 uur) 2C-B lijkt me dan toegankelijker, maar kristal boeit me ook wel![:)]()
Edit: en ik heb ook nog hele goede DEX
Nu lijkt me dat wel eens lekker met pillen, maar eigenlijk is de combi amfethamine + mdma niet zo best, of zal het voor een keer geen kwaad kunnen. Ben hier toch wat huiverig voor..
Wat zal ik nemen? Normaal neem ik altijd pillen en dat bevalt me eigenlijk prima!
Maar lijkt me ook wel eens lekker om wat anders te nemen, alleen aan de ene kant ben ik dan bang dat het niet lekker valt en dat ik mijn feestje verneuk. Of zal het wel meevallen?
- mdma kristallen (getest op 83%)
- xtc pillen (getest op 165mg resp. 179mg)
- 2C-I (25mg caps)
- 2C-B (15mg caps)
De 2C-I en B heb ik nog nooit eerder genomen, het kristal ook niet. Vandaar mijn vraag.
2C-I lijkt me niet verstandig i.v.m. de lange duur (tot wel 7 uur) 2C-B lijkt me dan toegankelijker, maar kristal boeit me ook wel
Edit: en ik heb ook nog hele goede DEX

