#1
weet ik niet, maar ze hadden wel gewoon piercings etc.
je had ze echt niet herkend
je had ze echt niet herkend
ja blablabla duidelijk dat jij nog nooit op Awakenings bent geweestcaatje zei:Broodje aap verhaal als ik dat zo eens lees, hun zijn under-cover en jij weet dat ze agent zijn? Is het niet de para die parte heeft gespeeld? En waarom zou een agent geen navelpiercing kunnen hebben? Of zouden mensen met het beroep agent, geen feesten af kunnen lopen?
SperSIZEboon zei:ja blablabla duidelijk dat jij nog nooit op Awakenings bent geweestcaatje zei:Broodje aap verhaal als ik dat zo eens lees, hun zijn under-cover en jij weet dat ze agent zijn? Is het niet de para die parte heeft gespeeld? En waarom zou een agent geen navelpiercing kunnen hebben? Of zouden mensen met het beroep agent, geen feesten af kunnen lopen?

Wacky zei:De humor is, als je ergens een pilletje wil kopen lukt dat binnen 5 minuten. Als je zonder wiet zit heb je meestal toch dikke pech want dat schijnt iedereen altijd tekort te hebben![]()
-spaceman- zei:Wacky zei:De humor is, als je ergens een pilletje wil kopen lukt dat binnen 5 minuten. Als je zonder wiet zit heb je meestal toch dikke pech want dat schijnt iedereen altijd tekort te hebben![]()
helemaal waar!

goed dat veel van die undercovers ook wel bij Ajax lopen en ik ze dus zo herkenDreamWeaver zei:http://www.parool.nl/nieuws/2006/OKT/09/ams2.html
http://amsterdam.blog.nl/amsterdam/2006 ... awakenings
http://www.actueel.nl/Ruim+tachtig+arre ... enings.htm
3 edities achter elkaar!
En zo kunnen we nog even door. Horeca Interventie Team up your ass!
SperSIZEboon zei:goed dat veel van die undercovers ook wel bij Ajax lopen en ik ze dus zo herkenDreamWeaver zei:http://www.parool.nl/nieuws/2006/OKT/09/ams2.html
http://amsterdam.blog.nl/amsterdam/2006 ... awakenings
http://www.actueel.nl/Ruim+tachtig+arre ... enings.htm
3 edities achter elkaar!
En zo kunnen we nog even door. Horeca Interventie Team up your ass!![]()
Safire zei:In Zwolle dragen alle dealers een button met heel groot 'DEALER' erop in neon kleuren. Handig joh!
Wacky zei:De humor is, als je ergens een pilletje wil kopen lukt dat binnen 5 minuten. Als je zonder wiet zit heb je meestal toch dikke pech want dat schijnt iedereen altijd tekort te hebben![]()
LOL had ik niet eens door belande hier toevallig via google XDPaperplane. zei:Waarom bump jij 5 jaar oude topics?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."