Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdealers herkennen?

dealers herkennen?

64 antwoorden
32 weergaven
18-5-2026
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#1
weet ik niet, maar ze hadden wel gewoon piercings etc.

je had ze echt niet herkend
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Broodje aap verhaal als ik dat zo eens lees, hun zijn under-cover en jij weet dat ze agent zijn? Is het niet de para die parte heeft gespeeld? En waarom zou een agent geen navelpiercing kunnen hebben? Of zouden mensen met het beroep agent, geen feesten af kunnen lopen?
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ze zijn er wel de undercovers. Ze maken een praatje met je en doen zijn op zoek naar dealers. Ze willen kopen en als je dan de prijs zegt zijn ze niet meer geïnteresseerd. Een paar minuten later word je fijn naar een achterkamertje geëscorteerd door de lieve mensen van de security. The upside is dat je die gezichten nooit meer vergeet en die mensen dus ook een beetje bekendheid krijgen en het dus niet vaker op hetzelfde feest / dezelfde locatie zal slagen. De grap is dat ze eigenlijk niet zo'n grote zaak hebben, maar ze overrompelen je gelijk en zorgen er (psychologisch) voor dat je snel een verklaring tekent. Immers, die agent mag niets van je kopen en een poging tot is nog altijd niet strafbaar :wink:. Zonder bekentenis staan ze vrij zwak, ook al heb je een lading pillen bij je. Wat leren we hiervan? Niks tekenen, in groepjes werken en vooral opletten!
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#4
caatje zei:
Broodje aap verhaal als ik dat zo eens lees, hun zijn under-cover en jij weet dat ze agent zijn? Is het niet de para die parte heeft gespeeld? En waarom zou een agent geen navelpiercing kunnen hebben? Of zouden mensen met het beroep agent, geen feesten af kunnen lopen?
Klik om te vergroten...
ja blablabla duidelijk dat jij nog nooit op Awakenings bent geweest
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#5
SperSIZEboon zei:
caatje zei:
Broodje aap verhaal als ik dat zo eens lees, hun zijn under-cover en jij weet dat ze agent zijn? Is het niet de para die parte heeft gespeeld? En waarom zou een agent geen navelpiercing kunnen hebben? Of zouden mensen met het beroep agent, geen feesten af kunnen lopen?
Klik om te vergroten...
ja blablabla duidelijk dat jij nog nooit op Awakenings bent geweest
Klik om te vergroten...

http://www.parool.nl/nieuws/2006/OKT/09/ams2.html
http://amsterdam.blog.nl/amsterdam/2006 ... awakenings
http://www.actueel.nl/Ruim+tachtig+arre ... enings.htm
3 edities achter elkaar!
En zo kunnen we nog even door. Horeca Interventie Team up your ass!
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#6
klote man :confused: pff als zxe nou is vervelende dronken mensen gaan aanpakken :confused: meeste drugs gebruikers heb je neit eens last van :)

tja snap het wel maar wel triest in burger beetje mensen oppaken die 3 pilletjes bij hun hebben :cry: dan nog weinig maar 131 arrestaties :P aangezien 50% wel gebruikt haah

:wave:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Wacky zei:
De humor is, als je ergens een pilletje wil kopen lukt dat binnen 5 minuten. Als je zonder wiet zit heb je meestal toch dikke pech want dat schijnt iedereen altijd tekort te hebben :)
Klik om te vergroten...

helemaal waar!
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#8
-spaceman- zei:
Wacky zei:
De humor is, als je ergens een pilletje wil kopen lukt dat binnen 5 minuten. Als je zonder wiet zit heb je meestal toch dikke pech want dat schijnt iedereen altijd tekort te hebben :)
Klik om te vergroten...

helemaal waar!
Klik om te vergroten...

haha :P eigenlijk wel erg dat harddrugs makkelijker te verkrijgen is dan softdrugs pfff :)

:wave:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#9
DreamWeaver zei:
http://www.parool.nl/nieuws/2006/OKT/09/ams2.html
http://amsterdam.blog.nl/amsterdam/2006 ... awakenings
http://www.actueel.nl/Ruim+tachtig+arre ... enings.htm
3 edities achter elkaar!
En zo kunnen we nog even door. Horeca Interventie Team up your ass!
Klik om te vergroten...
goed dat veel van die undercovers ook wel bij Ajax lopen en ik ze dus zo herken :grin:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#10
SperSIZEboon zei:
DreamWeaver zei:
http://www.parool.nl/nieuws/2006/OKT/09/ams2.html
http://amsterdam.blog.nl/amsterdam/2006 ... awakenings
http://www.actueel.nl/Ruim+tachtig+arre ... enings.htm
3 edities achter elkaar!
En zo kunnen we nog even door. Horeca Interventie Team up your ass!
Klik om te vergroten...
goed dat veel van die undercovers ook wel bij Ajax lopen en ik ze dus zo herken :grin:
Klik om te vergroten...

handig :P AJAX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! joden :grin:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#11
In Zwolle dragen alle dealers een button met heel groot 'DEALER' erop in neon kleuren. Handig joh!
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Safire zei:
In Zwolle dragen alle dealers een button met heel groot 'DEALER' erop in neon kleuren. Handig joh!
Klik om te vergroten...

:rolleyes: :tearsofjoy:


hier lopen ze met een groot uithangbord
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ooow dat is ook best een goed systeem :sunglasses:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
zekers

soms zijn de bordjes wat onduidelijk
want dan hebben ze meer dan alleen drugs :openmouth:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mja dat levert chaos op! Hier heeft iedere koopwaar een andere kleur button :)
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
oewwwww beters

ik zal eens kijken of ze dat hier ook kunnen invoeren
f
foreverinspaceLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re:

Wacky zei:
De humor is, als je ergens een pilletje wil kopen lukt dat binnen 5 minuten. Als je zonder wiet zit heb je meestal toch dikke pech want dat schijnt iedereen altijd tekort te hebben :)
Klik om te vergroten...

Bij mij is het ook fucked maar dan omgekeerd ik ken 9 dealers waarvan 8 alleen cannabis verkopen en 1tje (slechte) XTC pillen , vloeibare xtc, ketamine, (goede) LSD .... echt klote heb gisterenavond 3 uren lopen kankeren in elke discotheek en in het centrum op zoek naar een vooraad pep voor nieuwjaar maar heelaas :(
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Waarom bump jij 5 jaar oude topics?
f
foreverinspaceLid
01-01-2024, 00:00
#19
Paperplane. zei:
Waarom bump jij 5 jaar oude topics?
Klik om te vergroten...
LOL had ik niet eens door belande hier toevallig via google XD
K
K-rboLid
01-01-2024, 00:00
#20
kijk eens in de gouden gids...:)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."