Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdealers herkennen?

dealers herkennen?

64 antwoorden
34 weergaven
18-5-2026
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
shadowlama zei:
die halen hun wiet in nederland in de coffeeshops maar ik wil wel eens wat anders proberen, ik wil samen met een vriend eens xtc of cocaine proberen maar ons probleem is dus dat we niet weten waar we het kunnen krijgen. We kennen eigenlijk geen dealers enkel mensen die hun wiet in coffeeshops hale......
Klik om te vergroten...

XTC kan je op een feestje wel vinden, trance, house, techno etc. feestjes, en dan gewoon een beetje rondvragen aan mensen met grote pupillen die vrolijk kijken, vraag als je zo iemand ziet of ze nog een pilletje over hebben of of ze iemand weten van wie je het kan krijgen.
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jep, gewoon lief lachan als je het vraagt, en als ze het niet hebben, verwijzen ze je vast wel met alle plezier door naar iemand die wel bijheeft. :hearteyes:
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#3
als ik rond de station loop denken veel mensen dat ik dealer ben :grin:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#4
De humor is, als je ergens een pilletje wil kopen lukt dat binnen 5 minuten. Als je zonder wiet zit heb je meestal toch dikke pech want dat schijnt iedereen altijd tekort te hebben :)
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Station is idd wel een slechte optie. Je weet nooit welke pil je treft of hoeveel % er coke inzit. Die mensen die daar staan zijn nep dealers. Goede dealers hebben meestal wel een klanten bestandje en hoeven daar niet te staan. Zij staan daar niet voor niks tegen misschien nog minder dan het minimum loon.

En het is al meerdere malen gezegd, maar het beste is gewoon gaan stappen waar veel gebruikers komen en dan mensen zoeken die zich goed voelen en vragen waar hij het gehaald heeft. Als je iemand een pil ziet nemen en 1 uur later is diegene helemaal van de kaart dan weet je ook al wat je wachten staat.
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#6
TechNora zei:
En oja, alle dealers die ik ken zijn geen ongure types, maar juist zeer sociale en betrokken mensen die het beste voor hebben met hun klanten.
Klik om te vergroten...
idd, zo heb ik dat hetzelfde.
maar een enkele keer bij mensen gehaald die behoorlijk vaag waren, weet inmiddels dat de drugs van die gasten meestal ook behoorlijk kut is.

het beste is gewoon via bekende van je die ook gebruiken aan een nummer komen.
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vaste dealers zijn belangrijk en goed voor je portomonnee. Het is vast niet moeilijk om iemand te vinden in 020.
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#8
wat is dit voor onzin dat dealers perce zwart zijn ? zoals hier beschreven ?:P of hebben jullie het puur over straatdealers in de grote steden ? :)

Ben wel in adam een keer genaaid door een straatdealer :( maarja koop liever bij vrienden en van "witte" mensen inderdaad. Niet dat ik racistisch ben maarja heb nou eenmaal alleen witte vrienden :)


Ik moet ook een dealer hebben pff nog steeds geen een :( altijd maar weer moeilijk doen voor me drugs maarja wie weetv ind ik een goede dealer in de buurt zou mooi zijn :grin:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#9
DreamWeaver zei:
Vaste dealers zijn belangrijk en goed voor je portomonnee. Het is vast niet moeilijk om iemand te vinden in 020.
Klik om te vergroten...

ik woon niet in 020 :P maar heb geen vaste dealer. ken heeel veel gebruikers enzo maar geen dealers. Ik zoek die en wil die echt. Scheelt inderdaad veel geld en wil gewoon op elk moment drugs kunne halen voor mezelf of voor andere. Vet parra als je meot gaan zeuren en maar afwachten of je kan regelen en dan nog ver van te voren enzo :(

Maarja wie weet vind ik een dealer zou mooi zijn :sunglasses:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#10
Fishhead07 zei:
DreamWeaver zei:
Vaste dealers zijn belangrijk en goed voor je portomonnee. Het is vast niet moeilijk om iemand te vinden in 020.
Klik om te vergroten...

ik woon niet in 020 :P maar heb geen vaste dealer. ken heeel veel gebruikers enzo maar geen dealers. Ik zoek die en wil die echt. Scheelt inderdaad veel geld en wil gewoon op elk moment drugs kunne halen voor mezelf of voor andere. Vet parra als je meot gaan zeuren en maar afwachten of je kan regelen en dan nog ver van te voren enzo :(

Maarja wie weet vind ik een dealer zou mooi zijn :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Hehe oke ik las eroverheen, dacht dat je in A'dam woonde. Ik heb gelukkig een vaste dealer als het op pillen aankomt :wink: Maar voor de rest moet ik altijd een beetje sprokkelen.
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#11
DreamWeaver zei:
Fishhead07 zei:
DreamWeaver zei:
Vaste dealers zijn belangrijk en goed voor je portomonnee. Het is vast niet moeilijk om iemand te vinden in 020.
Klik om te vergroten...

ik woon niet in 020 :P maar heb geen vaste dealer. ken heeel veel gebruikers enzo maar geen dealers. Ik zoek die en wil die echt. Scheelt inderdaad veel geld en wil gewoon op elk moment drugs kunne halen voor mezelf of voor andere. Vet parra als je meot gaan zeuren en maar afwachten of je kan regelen en dan nog ver van te voren enzo :(

Maarja wie weet vind ik een dealer zou mooi zijn :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Hehe oke ik las eroverheen, dacht dat je in A'dam woonde. Ik heb gelukkig een vaste dealer als het op pillen aankomt :wink: Maar voor de rest moet ik altijd een beetje sprokkelen.
Klik om te vergroten...

pille kan ik opzich wel regelen maar allemaal niet vast :( en dat is gewoon klote!!!! :angry: :angry: :angry:

mja voorlopig heb ik drugs voor eigen gebruik. maar moet toch dealer gaan meete :P
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Fishhead07 zei:
DreamWeaver zei:
Vaste dealers zijn belangrijk en goed voor je portomonnee. Het is vast niet moeilijk om iemand te vinden in 020.
Klik om te vergroten...

ik woon niet in 020 :P maar heb geen vaste dealer. ken heeel veel gebruikers enzo maar geen dealers. Ik zoek die en wil die echt. Scheelt inderdaad veel geld en wil gewoon op elk moment drugs kunne halen voor mezelf of voor andere. Vet parra als je meot gaan zeuren en maar afwachten of je kan regelen en dan nog ver van te voren enzo :(

Maarja wie weet vind ik een dealer zou mooi zijn :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Een van die gebruikers zal je toch wel kunnen helpen ?
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Wacky zei:
Fishhead07 zei:
DreamWeaver zei:
Vaste dealers zijn belangrijk en goed voor je portomonnee. Het is vast niet moeilijk om iemand te vinden in 020.
Klik om te vergroten...

ik woon niet in 020 :P maar heb geen vaste dealer. ken heeel veel gebruikers enzo maar geen dealers. Ik zoek die en wil die echt. Scheelt inderdaad veel geld en wil gewoon op elk moment drugs kunne halen voor mezelf of voor andere. Vet parra als je meot gaan zeuren en maar afwachten of je kan regelen en dan nog ver van te voren enzo :(

Maarja wie weet vind ik een dealer zou mooi zijn :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Een van die gebruikers zal je toch wel kunnen helpen ?
Klik om te vergroten...

Tot nu toe nog niet :( hebben zelf alleen kleine gebruikers hoeveelheden en halen ook weer via via. Moet gewoon zelf een eigen dealer hebben. Waar ik altijd kan halen hoeveel en wat ik wil :grin:

Maarja ik blijf doorzoeken :)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#14
Fishhead07 zei:
wat is dit voor onzin dat dealers perce zwart zijn ?
Klik om te vergroten...

Was een grapje. Vond hem zelf wel aardig :tongueout:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#15
matthijs zei:
Fishhead07 zei:
wat is dit voor onzin dat dealers perce zwart zijn ?
Klik om te vergroten...

Was een grapje. Vond hem zelf wel aardig :tongueout:
Klik om te vergroten...

hehe was van mij ook meer een grap hoor :P snap wel wat je bedoelt :wink:

maar voor de duidelijk ik ben geen racist :)

hard op zoek naar dealer zwar of wit maakt niet uit :P

:wave:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik weet waar je in antwerpen kan halen
maar is tegen de forum regels :tongueout:

goed zoeken zou ik zeggen
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#17
dealers op straat herken je misschien,maar op feesten vaak genoeg niet.
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#18
SperSIZEboon zei:
dealers op straat herken je misschien,maar op feesten vaak genoeg niet.
Klik om te vergroten...

op feestjes gewoon de eerste de beste stuiteraar aanklampen en vragen of hij nog heeft en of hij een adresje weet :tongueout:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#19
mattskovic zei:
SperSIZEboon zei:
dealers op straat herken je misschien,maar op feesten vaak genoeg niet.
Klik om te vergroten...

op feestjes gewoon de eerste de beste stuiteraar aanklampen en vragen of hij nog heeft en of hij een adresje weet :tongueout:
Klik om te vergroten...
ik haal op feesten nooit bij onbekenden. zeker niet nu er vaak zat undercovers lopen op feesten.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#20
SperSIZEboon zei:
mattskovic zei:
SperSIZEboon zei:
dealers op straat herken je misschien,maar op feesten vaak genoeg niet.
Klik om te vergroten...

op feestjes gewoon de eerste de beste stuiteraar aanklampen en vragen of hij nog heeft en of hij een adresje weet :tongueout:
Klik om te vergroten...
ik haal op feesten nooit bij onbekenden. zeker niet nu er vaak zat undercovers lopen op feesten.
Klik om te vergroten...

Ja maar undercovers stuiteren niet rond op ht feestje met enorme doppen in den ogen...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."