Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPopulaire drugs!!!

Populaire drugs!!!

69 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
r
ruubjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Freek zei:
Radolf wizard of the West zei:
Hehehe, ja dat is natuurlijk ALTIJD relaxed!!! Maar salvia diviniorum rulez...
Klik om te vergroten...
dat zijn?.. paddo's?
Klik om te vergroten...
Nee, wel fokking duur. Gebruiken met een waterpijp, werkt geweldig....
C
CopelandiaLid
01-01-2024, 00:00
#2
XTC vind ik het lekkerst..niet te vaak natuurlijk!
t
tripkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
zeg hoe geraak je aan je salvia?

als je het zonder waterpijp doet werkt het dan ook?

En wat vinden jullie van LSD ?
M
Mind_MovieLid
01-01-2024, 00:00
#4
tripkonijn zei:
zeg hoe geraak je aan je salvia?
Klik om te vergroten...
Je kan dat gewoon in de smartshop kopen. Probeer 5x extract en geen 10x. Wil niet als een zeikerd overkomen maar je gaat anders zo hard trippen dat het niet leuk is voor jou en je omgeving.
tripkonijn zei:
als je het zonder waterpijp doet werkt het dan ook?
Klik om te vergroten...
Ja, je kan salvia joints kopen maar dat is niet aan te raden en je kan het ook in een gewone pijp roken
tripkonijn zei:
En wat vinden jullie van LSD ?
Klik om te vergroten...
Nooit geprobeerd maar ik vind de werkingstijd zo lang duren (normaal = 10 tot 12 uur).
D
DaSniperLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik blow elke dag..
4 keer in het jaar paddo's
Binnekort een keertje LSD.. ik doe dus niet aan drugs die je kapot maken of verslavend zijn.. XTC, speed, coke enzo vind ik allemaal troep

Ephedra die zooi heb ik ook nog wel es gebruikt.. veel energie en tintelingen op je hoofd krijg je ervan, meer niet.
s
synchemicLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik rookte eerst alleen wietje/hasje, nu voornamelijk alleen nog maar hasj omdat ik het "down-gevoel" van wiet niet echt lekker meer vind. Ben al wel weer 4 jaar een elke-dag blower.
Ik ben best veel bezig met drugs, heb veel dingen over Timothy Leary (LSD-tripper in de VS) gelezen en had me al voorgenomen om niet voor mijn negentiende drugs te nemen. Maar goed, ben inmiddels negentien en heb nog geen LSD geprobeerd, wel een keer pillen en twee keer coke. Voor mij zijn 't fijne drugsjes, XTC ga ik wel vaker gebruiken maar met mate.
s
synchemicLid
01-01-2024, 00:00
#7
XTC

:grin: :grin: :grin: :hearteyes: :stoned: :hearteyes: :grin: :grin: :grin:
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik ben begonnen op mijn 12de met wiet & hasj blowen. dit beviel me zo goed dat ik ook andere drugs wou proberen.ik experimenteerde met lijm,ether, poppers,...het duurde enkele jaren voor ik in contact kwam met hard drugs.eerst nam ik XTC toen speed, GHB, paddo's, LSD en wat later kwam cocaïne en heroïne. na enkele jaren hard drug gebruik begon ik deze producten ook te spuiten.
c
cold-ladyLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik ben begonnen op mijn 15e met blowen. eerst op een feest toen raakte ik in de shit omdat mijn ouders gingen scheiden en heb ik op school geblowd.... school kwam er achter (want ik had een bad-trip en zag zo wit als een lijk) nu ben ik 15 3/4 en heb nog 1x geblowd en 2 weken geleden heb ik XTC (superman) geslikt ik vond het helemaal geweldig en ik voel de drang naar meer..... elke keer als ik uitga zoek ik die gast waarvan ik de pillen heb gehad(gast niet meer gezien)... ik moet mezelf in toen gaan houden..... ben te nieuwsgierig en te levenslustig denk ik.... mijn moeder zal instorten als ze het te weten komt.... ben nu bezig om me in te houden ook al vind ik het moeilijk ik doe mijn best......(de drang blijf ik voelen) :(
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#10
wat een domme poll..
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#11
BobG zei:
Pff, verwijt mij maar niets. Je zou jezelf eens moeten zien speed een beetje staan aanprijzen.

Je hebt in je jeugd heel lang gratis van de sos geleefd, ik heb tot nu toe elke gram zelf betaald, en weet hoe veel het kost. Me maandloon is op voordat ik eraan verslaafd kan raken. Ik maak me geen zorgen. Over mezelf dan, doet wel pijn aan de knip.
Klik om te vergroten...
der verwijt niemand jou iets
let er gewoon maar mee op
ik had ook nie veel geld ma toch had ikwel geld voor die sos toch ma keer op keer weer te kopen.
das echt een rare drugs waar da ge zelfs na een tijd uw eigen mee beliegd
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
schranziewanzie zei:
das echt een rare drugs waar da ge zelfs op de duur uw eigen mee beliegd
Klik om te vergroten...
bij coke is dat idd nog wel erger , maar in veel gevallen gebeurd dat bij pep net zo goed . dus pas zelf ook maar op :wink:

zeker pep bij mensen die nog onder de 18 zijn vind ik erg foute boel[/list]
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#13
spacekonijn zei:
schranziewanzie zei:
das echt een rare drugs waar da ge zelfs op de duur uw eigen mee beliegd
Klik om te vergroten...
bij coke is dat idd nog wel erger , maar in veel gevallen gebeurd dat bij pep net zo goed . dus pas zelf ook maar op :wink:

zeker pep bij mensen die nog onder de 18 zijn vind ik erg foute boel[/list]
Klik om te vergroten...
jaja tuurlijk
pep is idd nie veel beter
maar gelijk ge zegt bij coke is dat idd een pak erger
en pep is een pak vriendelijker voor uwe portefuille
ma ik praat geen een drugs goed hoor
het heeft allemaal zijn voor en nadelen
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#14
speed, wiet / hash en xtc..
F
FlipMeisterLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik vind adrenochroom ook wel wat... Geen hallucinaties (zoals in FLLA). Maar wel vet lekker gevoel ...
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#16
FlipMeister zei:
Ik vind adrenochroom ook wel wat... Geen hallucinaties (zoals in FLLA). Maar wel vet lekker gevoel ...
Klik om te vergroten...

:openmouth:

I smell bullshit.
p
prutsegemLid
01-01-2024, 00:00
#17
mijn jointjes kan ik niet missen!
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#18
xtc en keta,en af en toe wat ghb.

En van pep moet ik niets meer hebben, ik begin er echt te para van te worden.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#19
Erowid zei:
Interest in adrenochrome as a deliberately administered psychoactive is largely a persisting myth popularized by Hunter S. Thompson's writing. The oral ingestion of a vial by the main character of Fear and Loathing in Las Vegas is not substantiated by published research or reports, which usually refer to the endogenous metabolite.
Klik om te vergroten...
F
FlipMeisterLid
01-01-2024, 00:00
#20
Uhm volgens mij bevestigd dat wat ik zei? :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."