#1
kans op controle in duitsland is iig erg groot.
ErnstJünger zei:Ik zou me niet zoveel zorgen maken omtrent de doorgang naar Kroatië.
Daar zullen ze niet echt op drugsinvoer rekenen. Daar bestaan andere kanalen voor in Kroatië.
ID-controle ja, misschien een oppervlakkige controle van je bagagerek als je er wat sjofel uitziet, maar zeker geen drugshonden.
En aangezien je geen Nederlandse nummerplaat hebt, zou ik me nog minder zorgen maken. Het zijn die zwart-gele nummerplaten die ze er steeds uithalen... hehe![]()
sjelepopi zei:Hmmm toch wel link dus.
Van de ene kant ben ik het wel met je eens mbt respecteren van de wetten.
Maar ik blow eens in de 2 maanden. En vakantie is nu net juist het chillste moment voor mij om te blowen. En al helemaal ergens in een lekker warm land.
Overigens geen controles gehad toen, maar toen we terugkwamen wel. Maar dat was ook zonder honden enzo. Dubz zei:En naar mijn weten hebben de Belgen daar ook wel een handje van![]()
Marla Singer zei:sjelepopi zei:Hmmm toch wel link dus.
Van de ene kant ben ik het wel met je eens mbt respecteren van de wetten.
Maar ik blow eens in de 2 maanden. En vakantie is nu net juist het chillste moment voor mij om te blowen. En al helemaal ergens in een lekker warm land.
Hoe kun je nou lekker genieten, als je ermee gepakt kan worden en dan zwaar de pineut kan zijn?? Met zo'n gedachte in mijn achterhoofd zou ik iig niet kunnen chillen!
sjelepopi zei:Marla Singer zei:sjelepopi zei:Hmmm toch wel link dus.
Van de ene kant ben ik het wel met je eens mbt respecteren van de wetten.
Maar ik blow eens in de 2 maanden. En vakantie is nu net juist het chillste moment voor mij om te blowen. En al helemaal ergens in een lekker warm land.
Hoe kun je nou lekker genieten, als je ermee gepakt kan worden en dan zwaar de pineut kan zijn?? Met zo'n gedachte in mijn achterhoofd zou ik iig niet kunnen chillen!
Nee zeker niet. Maar je snapt toch wel wat ik bedoel of niet?
sjelepopi zei:Nee duidelijk.
Hoe zou het met 2-cb zijn om mee te nemen?
Want ik heb wel eens gelezen dat honden niet worden getraind op 2-cb en varianten?
Argulas zei:Goeie avond iedereen hier!
Ik vertrek komende maandag samen met men vriendin en haar vader naar Kroatië voor een aantal weken met de auto. Nu vroeg ik me af of het héél onverstandig zou zijn om een beetje wiet mee te nemen voor in de avond wat te chillen. Ik heb al gevonden dat Kroatië geen lid is van de Europese Unie maar wel kandidaat is. Zijn daar dan geen open grenzen ? En weet iemand tot hoeverre je gecontroleerd wordt? Nederland, Duitsland, Oosternrijk en Slovenië passeren we ook, allemaal lidstaten van de EU, enige reden om mij daar zorgen over te maken?
En zijn er eventueel goeie verstop tuckjes?
Als het echt te riskant is (Wat zijn trouwens de consequenties in het geval je betrapt wordt met een kleine hoeveelheid wiet (bv 2-4gr) ?) laten we het wel thuis, in dat geval, enig idee hoe je eventueel wat wiet kunt scoren daar?
Alvast bedankt! Groeten en iedereen alvast een prettige vakantie toegewenst!
Argulas
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."