#1
Er is geen "beste" drug. Puur omdat wij mensen allemaal verschillend zijn op het moment van inname.
Verder vind ik drugs het pure kwaad. Als er een duivel bestaat dan zijn het drugs. Maar ik ben dan zelf ook wel een klein duveltje.
[/sarcasm]
Verder vind ik drugs het pure kwaad. Als er een duivel bestaat dan zijn het drugs. Maar ik ben dan zelf ook wel een klein duveltje.
