Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat vind jij nou de beste drug? Rangschik ze!

Wat vind jij nou de beste drug? Rangschik ze!

384 antwoorden
66 weergaven
18-5-2026
r
ronnaiLid
01-01-2024, 00:00
#1
-Opiaten/opioiden(favo's:Fentanyl, Oxycontin, Morfine) :hearteyes:
-Benzo's(favo's: Rivotril(clona), Lorazepam, Mogadon(nitra), Temazepam, Bromazepam, Valium(dia) etc.) :hearteyes:
-Cocaine
-Wiet

Ook Ghb en Dexamfetamine zijn zeker de moeite waard :rock:
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#2
1. Benzo's
2. Alcohol
3. Speed/GHB
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vergeten mijn nieuwe bevindingen in mijn lijstje te verwerken:

Rabbithole zei:
1. Amfetamine/LSD
2. Mdma
3. Truffels
4. 2cb
5. Lachgas
6. Poppers
7. Ketamine
8. Wiet/hasj
8. Cocaïne
10. Alcohol
11. GHB
12. Salvia
13. LSA
Klik om te vergroten...

Hoewel ketamine de potentie heeft om hoger op dit lijstje te komen, maar mijn eerste kennismaking was bescheiden en niet heel erg bijzonder.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Rabbithole zei:
Vergeten mijn nieuwe bevindingen in mijn lijstje te verwerken:

Rabbithole zei:
1. Amfetamine/LSD
2. Mdma
3. Truffels
4. 2cb
5. Lachgas
6. Poppers
7. Ketamine
8. Wiet/hasj
8. Cocaïne
10. Alcohol
11. GHB
12. Salvia
13. LSA
Klik om te vergroten...

Hoewel ketamine de potentie heeft om hoger op dit lijstje te komen, maar mijn eerste kennismaking was bescheiden en niet heel erg bijzonder.
Klik om te vergroten...

Poppers op 6?
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja, weet je hoe goddelijk poppers zijn als je doorgesnoven op een progressive feestje staat met vage muziek, en dan op de climax van een nummer een snuif nemen, en dan met je ogen dicht en CEV's een minuut adem- en spraakloos te spacen op die magische muziek. :hearteyes:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rabbithole zei:
Ja, weet je hoe goddelijk poppers zijn als je doorgesnoven op een progressive feestje staat met vage muziek, en dan op de climax van een nummer een snuif nemen, en dan met je ogen dicht en CEV's een minuut adem- en spraakloos te spacen op die magische muziek. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Nee, ik krijg altijd migraine-achtige aanvallen op dat klote spul. :kots:
En ik gebruik niet echt graag iets waarvan bekend is dat je sluitspier er even de brui aan geeft...
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#7
KoxBox zei:
Rabbithole zei:
Ja, weet je hoe goddelijk poppers zijn als je doorgesnoven op een progressive feestje staat met vage muziek, en dan op de climax van een nummer een snuif nemen, en dan met je ogen dicht en CEV's een minuut adem- en spraakloos te spacen op die magische muziek. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Nee, ik krijg altijd migraine-achtige aanvallen op dat klote spul. :kots:
En ik gebruik niet echt graag iets waarvan bekend is dat je sluitspier er even de brui aan geeft...
Klik om te vergroten...

Het wakkert wel hoofdpijn aan ja, maar ik heb daar zeker als ik niet nuchter ben en niet teveel snuif geen last van. En omdat je er toevallig van ontspant is toch geen reden om iets niet te gebruiken.. Er zijn wel meer soorten drugs die spierverslappend werken, ik vind het nogal triest om een middel af te schrijven omdat het toevallig ook in de gayscene wordt gebruikt. Dat is slechts één van de vele werkingen. Hartpatiënten gebruiken het ook als ze voelen dat hun hart een opkikker nodig heeft, dat is toch ook geen reden om het niet te gebruiken. :)
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
KoxBox zei:
Rabbithole zei:
Vergeten mijn nieuwe bevindingen in mijn lijstje te verwerken:

Rabbithole zei:
1. Amfetamine/LSD
2. Mdma
3. Truffels
4. 2cb
5. Lachgas
6. Poppers
7. Ketamine
8. Wiet/hasj
8. Cocaïne
10. Alcohol
11. GHB
12. Salvia
13. LSA
Klik om te vergroten...

Hoewel ketamine de potentie heeft om hoger op dit lijstje te komen, maar mijn eerste kennismaking was bescheiden en niet heel erg bijzonder.
Klik om te vergroten...

Poppers op 6?
Klik om te vergroten...

AMYL UP YER FUCKIN' HOOTER! Nee echt, ik vind het eerder onbegrijpelijk dat cocaïne en GHB beiden op het einde van de lijst staan en speed op 1, wat? Speed, coke en GHB is een soort van heilige drievuldigheid man: dopamine :sunglasses: En dat GHB nog slechter gerate wordt dan alcohol en sos gaat er echt al helemaal niet in bij mij, maar dat trekt wel weer bij, daar wil ik wel geld op inzetten, speed stond eerst ook niet op 1 :grin:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik vond GHB echt geen reet aan! Sowieso is coke kut, heb je al vaak genoeg uitgelegd waarom ik dat vind. En van GHB werd ik alleen wat draaierig en duizelig, heb ook nog bijgenomen maar het bleef erg saai. Een soort fysieke dronkenheid maar zonder er vrolijk en praterig van te worden. Ik kan me niet voorstellen dat het leuker wordt als ik meer bijneem, want ik vond dat hele draaierige ook niet echt prettig. Maar ik hou ook helemaal niet van alcohol, dus ik had er ook geen hoge verwachtingen van. Het komt wel op hoor, dan gebruik ik het lekker als slaapmiddel na speed. :grin: Ga het ook nog wel een keer in hogere dosis proberen, maar ik heb geen goede hoop dat ik het echt leuk ga vinden. Waarom heb jij er zulke problemen mee als ik jouw favoriete middelen niet zo tof vind? :P Ik ben veel meer van het trippen. :hearteyes:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
Rabbithole zei:
KoxBox zei:
Rabbithole zei:
Ja, weet je hoe goddelijk poppers zijn als je doorgesnoven op een progressive feestje staat met vage muziek, en dan op de climax van een nummer een snuif nemen, en dan met je ogen dicht en CEV's een minuut adem- en spraakloos te spacen op die magische muziek. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Nee, ik krijg altijd migraine-achtige aanvallen op dat klote spul. :kots:
En ik gebruik niet echt graag iets waarvan bekend is dat je sluitspier er even de brui aan geeft...
Klik om te vergroten...

Het wakkert wel hoofdpijn aan ja, maar ik heb daar zeker als ik niet nuchter ben en niet teveel snuif geen last van. En omdat je er toevallig van ontspant is toch geen reden om iets niet te gebruiken.. Er zijn wel meer soorten drugs die spierverslappend werken, ik vind het nogal triest om een middel af te schrijven omdat het toevallig ook in de gayscene wordt gebruikt. Dat is slechts één van de vele werkingen. Hartpatiënten gebruiken het ook als ze voelen dat hun hart een opkikker nodig heeft, dat is toch ook geen reden om het niet te gebruiken. :)
Klik om te vergroten...

Damn al mijn posts worden echt verkeerd geïnterpreteerd... Zal wel aan mij liggen.
Dat was dus maar een grapje voor alle duidelijkheid... Natuurlijk ga ik drugs niet afschrijven als het bv ook in de gayscene wordt gebruikt. Alsof homo's geen drugs gebruiken...
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dan heb ik je uitspraak "En ik gebruik niet echt graag iets waarvan bekend is dat je sluitspier er even de brui aan geeft..." verkeerd geïnterpreteerd ja. Maar het is een beetje overdreven om te zeggen dat ie er de brui aan geeft als iets spierontspannend werkt, toch. :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Rabbithole zei:
Waarom heb jij er zulke problemen mee als ik jouw favoriete middelen niet zo tof vind? :P
Klik om te vergroten...

Hey, het is jouw hoogste recht om liever een blow te willen roken dan een lijn te snuiven, maar het is ook mijn recht om dat onbegrijpelijk te vinden. :grin: Haha nee, dat bedoelde ik niet hoor, ik vind het gewoon erg vreemd dat speed op 1 staat en coke en GHB op het einde, terwijl ik vind dat ze aardig wat gemeen hebben, maar dat zal wel aan mij liggen zeker? :P Ik begrijp al helemaal niet hoe mensen GHB alleen als draaierigheid en duizeligheid kunnen omschrijven en niet eens vrolijkheid, blijheid of tevredenheid (en nog wat andere gevoelens die eindigen op -heid.. geilheid bijvoorbeeld) voelen. En de muziek die zo mooi wordt en dat fysieke MDMA gevoel.. Uhh tja..

Vreemd hoe dat gaat. I'm speechless. :mrgreen:

Er zijn ook homo's die meth roken, dat is ook geen reden om het niet te doen. :)
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#13
Paddestoelen
Truffels
LSD
lachgas
DMT
wiet
ketamine
alcohol
salvia
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#14
Speed
XTC
Paddos
Ketamine
Coke
Alcohol
DXM
Methylone
THC
m
michael1992Lid
01-01-2024, 00:00
#15
1 xtc (Eerste keer was GEWELDIG maar effect word steeds minder ivm tollerantie :()
2 speed? (Ooit half pilletje speed op samen met xtc dus niet helemaal zeker :tongueout: Moet het nog een over doen :P )
3 2cb
4 Wiet/hash & Alcohol gedeelde 4e plaats
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#16
Een pilletje speed? Grote kans dat het wat anders was hoor, speed in pilvorm is hoogst zeldzaam.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Oom Klaas zei:
Wiet
Alcohol
Coke

de triniteit :beer:
Klik om te vergroten...

De heilige drievuldigheid :grin:
m
michael1992Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Rabbithole zei:
Een pilletje speed? Grote kans dat het wat anders was hoor, speed in pilvorm is hoogst zeldzaam.
Klik om te vergroten...
Is inderdaad erg zeldzaam en kan er ook niet meer aan komen maar waren toch echt speed pillen :). En wat zou het anders kunnen zijn dat je zo veel energie geeft?
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#19
michael1992 zei:
Rabbithole zei:
Een pilletje speed? Grote kans dat het wat anders was hoor, speed in pilvorm is hoogst zeldzaam.
Klik om te vergroten...
Is inderdaad erg zeldzaam en kan er ook niet meer aan komen maar waren toch echt speed pillen :). En wat zou het anders kunnen zijn dat je zo veel energie geeft?
Klik om te vergroten...

Zat, er zijn echt zo ongelooflijk veel uppers. Zeker aangezien je mdma op had is het gevoel niet 'puur' en is het moeilijk om te herkennen, zeker als je nog nooit speed hebt gebruikt.
P
Pascal FMLid
01-01-2024, 00:00
#20
Speed
2C-B
6-APB :hearteyes:
MDMA
Paddo's/Truffels

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1617181920
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."