Re: Wat vind ik nou de beste drug?Rangschikke alle drugs die je
Angramar Temenos zei:
LSD + Lachgas/Ketamine
DMT
MDMA + Meisjes
Een wat meer uitgebreide lijst:
1) LSD + lachgas
2) LSD
3) LSD
4-1000) LSD
1001) Ketamine (Combineert vooral zo ontiegelijk lekker)
1002) Paddo's
1003) MDMA (het liefst i.c.m meisjes)
1004) DMT (verschuiving :P)
1005) 2c-E
1006) Methylone (MDMA lite, wel fijn voor uitgaan af en toe als je niet te scheel wil zijn)/APK
1007) 2c-B
100
![:sunglasses:]()
LSA (Als een van de weinigen positieve, leuke ervaringen op gehad)
1009) Salvia
1010) Ephedra (fijn spul in lichte dosissen, word je wakker van als je slecht hebt geslapen, leuk voor bij het chillen zolang ik niet veel neem, dan krijg ik zo'n speedy gevoel waar ik echt geen zin in heb)
1011) 5-MeO-DipT (Merkte er niet extreem veel van, lichte mdma-achtige bodyrush zonder euforie met extreem milde CeVs, en een koortsig gevoel)
1012) Alcohol (al gaat dat wss binnenkort omhoog, nu ik weer durf te drinken sinds ik geen benzo's meer krijg, vroeger vaak erg bang voor benzo's nodig hebben tijdens drank = coma)
1013) caffeine (hoge dosissen versterken een beetje m'n hyperventilatie heb ik het idee)
1014) Benzodiazepines (oxazepam en diazepam), geen enkele recreatieve waarde voor mij, die dingen lange tijd van de dokter gekregen, ik hoef ze echt niet meer te zien. Bah!
1015 - 99999999999999999999999999999999999999999999999999) Nog in te vullen
ā) Ritalin, eens gehad om wakker te blijven in de trein. Ik werd er tegelijkertijd sloom, druk, en half verdoofd van ofzo
ā tot de macht ā in een 11dimensioneel hypermatrix) Speed.. No way i'm ever doing that again
![:openmouth:]()