Dat niet alleen, denk ook aan je hart en bloedvaten
#2
Naar mijn mening is pep sterker dan mdma. Als je pep eerst of later neemt overheerst de pepe helemaal ook als je te veel pillen net krijg je beetje een speedy gevoel omdat dan de pep gaat overheersen. Mdma pep zijn familie van elkaar.
#3
Bedoel je nou dat, als je veel pillen neemt, de pep gaat overheersen?
#4
Hoi allemaal,
Ik heb een hele tijd terug een bericht geplaatst met de vraag; hoe komt het dat mijn vriendin zich zo slap als een vaatdoek voelt na het nemen van xtc? Helaas was hier geen duidelijk antwoord op gekomen, en laatst heeft ze het weer geprobeerd en weer ging het niet goed. Nu hebben we er lang over nagedacht, en zijn zelf ook nog niet tot een antwoord gekomen. Nu willen we eindelijk weer is samen lekker spacen, en zitten er nu over na te denken om wat pep er bij te nemen zodat ze wat energieker is. Wat denken jullie? Gaat dit uberhaupt werken, en wanneer zou dan het beste moment zijn om te nemen?
Alvast bedankt guys,
QTarantino
#5
Probeer ook eens te kijken naar de dosis die je vriendin krijgt..
Als ik namelijk pillen met teveel mg's voor mijn gewicht neem of simpelweg teveel pillen word ik er ook slap als een vaatdoek van.. er staat in het xtc forum wel hoe de regel is qua aantal mg's(mdma) per kg( gewicht persoon) ideaal is.
Probeer hier eerst eens naar te kijken.
Wat je vraag betreft: Dit werkt bij mij meestal wel, als ik pep neem terwijl ik een pil opheb word ik weer iets energieker.
Nadelen zijn:
Ik word er helaas ook iets helderder van( iets meer uit mijn xtc space)
Ik kan sowieso niet slapen van pep
Het is schadelijker als alleen xtc of pep natuurlijk
En als je het doet, let op dat je eerst niet teveel pep neemt begin met een klein lijntje of gewoon een sleutelpuntje en doseer bij als het nodig is.
#6
Hoi Bietsky,
bedankt voor je antwoord. Ze heeft de laatste keren al niet meer dan 100 mg genomen, terwijl ze 63 kilo weegt dus dat kan het niet zijn. En we zijn allebei bekend met het maximum van 2mg per kilo lichaamsgewicht.
Fijn dat je ook gelijk even de nadelen ervan opnoemt die er bij komen kijken als je de 2 combineert. Nu kan ze mooi een afweging maken of ze het überhaupt gaat doen de volgende keer.
#7
bij mij werkt het voor geen meter.
Neem ik eerst pep dan valt die xtc niet fijn meer, neem ik achteraf pep kan ik er een halve gram instoppen en pleur ik half uurtje later toch gewoon in slaap.
Gewoon op de top van je pillentripje blijven door verstandig bijdoseren met kwartjes en na een uurtje of 6 ON, gewoon lekker stoppen en uitspacen. Lekker uitspacen is net zo fijn als de trip zelf als je het goed doet.
E + pep is recept voor extra heftige harde kutkater week erna ook bij mij.
#8
Thanks voor je reactie D1g1tal1s!
Maar het probleem is dus dat ze niet kan genieten van de xtc, omdat ze er zo moe van word + naar + slapjes voelt. Er is dus helemaal geen 'piek' zoals dat bij de meeste is.
Waar ik inderdaad geen rekening mee had gehouden was dat de kater wat heftiger word! Dus thanks for sharing that.
#9
Pep + pillen doe ik niet, krijg ik erge steken van in m'n hart!
Ik zou dan of een andere drug als 4fmp of 6apb aanraden, of misschien lagere dosis?
En is ze van te voren al wel goed uitgerust eet ze gezond? Allemaal factoren die mee kunnen spelen
#10
Hoi Harry123,
Ja we hebben echt alle mogelijke opties geprobeerd, en met alle mogelijke factoren rekening gehouden, en nog gaat het niet goed. We snappen er echt niks van. Denk je dat het mogelijk is dat de receptoren gewoon permanent beschadigd zijn? Want ze heeft er de laatste keer 4.5 maand tussen gehouden, en toch ging het weer fout.
#11
Dat kan, elke keer dat je gebruikt kunnen je receptoren beschadigen, zelfs deels afsterven..
Misschien accepteren dat mdma gewoon niet meer werkt..
Maar 4fa en 6apb werkt ook niet?
#12
hm, dat is best wel verontrustend nieuws dan. Zeker als je nagaat dat ze het 'maar' een keer of 15 heeft gedaan. 4Fa en 6Apb heeft ze nog nooit gebruikt. We gaan er is research naar doen. Thanks!
#13
Ja het kan, die mogelijkheid is er.. Zeg niet dat het zo is, maar het kan.
Heel veel succes, hoop dat het nog goed komt
#14
Tufnut zei:
Bedoel je nou dat, als je veel pillen neemt, de pep gaat overheersen?
Ja dat bedoel mits je mdma pillen 100% mdma dan niet. Maar anders zit er in pullen vaak ook pep verwerkt neem je tw veel pillen dan krijg je een speedy pep gevoel. En ja deze overheerst
#15
FOUT! Er zit zelden pep in pillen.
Het speedy gevoel dat je krijgt van pillen komt wel doordat het een amfetamine is, maar dat komt doordat de xtc zijn werking verliest, oftwel doordat je serotonine opraakt. Bijslikken verlengt alleen dat effect (en heeft dus eigenlijk niet zo heel veel zin). Het is een fabeltje dat pillen pep bevatten.
Doe trouwens ff wat aan je spelling man, het is bijna onleesbaar. Een keertje nalezen zou al helpen. Foutjes maken is heus niet erg, maar er zijn grenzen :P
#16
Om even terug on topic te geraken:
Van XTC en Pep in combinatie is overigens wel van bekend (dit is onderzocht) dat het vele malen neurotoxischer is dan de twee los van elkaar. Het zelfde verhaal als Coke en Alcohol, welke schadelijker blijken te zijn in combinatie met elkaar dan wanneer je ze combineert met andere stoffen.
Je zult het na 1x waarschijnlijk niet merken, maar op de langere termijn zul je dus waarschijnlijk eerder klachten krijgen als je ze vaker combineert...
De combi is niet de oplossing van het probleem. Ik denk dat het beter is om goed te eten en uitgerust te zijn en daarnaast niet te vaak te gebruiken. Ik merk het persoonlijk ook als ik slecht gegeten heb, heb ik minder energie en werkt XTC soms ook zo uit.
#17
Ik blijf erbij dat 4fa de oplossing is maar goed, en dan eventueel een redose met wat mdma
#18
Ik vind het combineren van xtc en speed juist een goede combinatie!
Uiteraard wordt het euforische/space effect wel minder, maar ik voel de xtc altijd prima als ik er speed bij pak, en voor mijn gevoel ga ik zelfs nog wel wat harder. (Veschilt natuurlijk wel per persoon, maar zo reageer ik erop!)
Ik word tegenwoordig ook heel erg lamlendig wanneer ik MDMA gebruik. Om deze reden wilde ik er voorheen altijd pep bij hebben, zodat dat effect minder aanwezig zou zijn. Dit hielp wel degelijk, maar het hele diepe "space-gevoel" wordt hierdoor wel een stuk minder.
Ik heb toen voor mezelf besloten simpelweg geen MDMA meer te doen, aangezien het mij niet het juiste effect meer bracht. (Ik heb in mijn jongere jaren MDMA zwaar misbruikt..)
Het is nu alweer een hele tijd geleden dat ik MDMA heb geprobeerd, maar ik ga de 24ste naar Mysteryland, wie weet wat daar kan gebeuren. :P Ik zal in elk geval zorgen dat ik een beetje pep bij de hand heb voor het geval ik besluit om het er weer eens op te wagen.
Maar wat elders in dit topic ook wordt vermeld, MDMA in combinatie met Speed is een stuk schadelijker dan de 2 los van elkaar, dus ga er verstandig mee om..
Groetjes,
Dernael.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.