Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDealer aanspreken

Dealer aanspreken

23 antwoorden
31 weergaven
18-5-2026
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zou hem gewoon opbellen en woorden als ''speed, ''cocaïne'' en ''XTC'' noemen. Daarna vragen of ie die harddrugs voor je kan regelen, om vervolgens af te sluiten met een: ''ik hoop dat jij mijn dealer blijft.''
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#2
leipebaviaan zei:
Ik zou hem gewoon opbellen en woorden als ''speed, ''cocaïne'' en ''XTC'' noemen. Daarna vragen of ie die harddrugs voor je kan regelen, om vervolgens af te sluiten met een: ''ik hoop dat jij mijn dealer blijft.''
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: heerlijk dit
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
leipebaviaan zei:
Ik zou hem gewoon opbellen en woorden als ''speed, ''cocaïne'' en ''XTC'' noemen. Daarna vragen of ie die harddrugs voor je kan regelen, om vervolgens af te sluiten met een: ''ik hoop dat jij mijn dealer blijft.''
Klik om te vergroten...
HAHAHAHA LOL!

123Sophie zei:
Ahh ik vind dit echt mannendingen haha.
Klik om te vergroten...
Hoezo is dat echt een mannen ding? Vind dat echt onzin hoor! (zelfs seksistisch eigenlijk...) Ik snap dat het de eerste keer misschien een beetje lastig is, maar dat geldt voor mannen net zo. Ik snap ook dat het makkelijker is als iemand anders voor je regelt, maar als je die contacten dan niet meer hebt dan zul je er toch zelf iets voor moeten doen. Zo werkt dat nou eenmaal in het leven. Wil je iets, dan moet je daar moeite voor doen...

En je maakt het nu voor jezelf een veel groter ding dan het daadwerkelijk is. Als je iemand op facebook hebt vraag je gewoon zijn nummer en stuur je een discreet apje met de vraag of je ergens kan meeten ofzo. Dan snappen dealers echt wel wat je daarmee bedoelt. En als hij dan nog wilt weten wat en hoeveel dan vraagt hij dat zelf wel. Als je een dealer niet kent is mijn ervaring wel dat ze het prettig vinden als iemand anders eerst jou nummer heeft doorgegeven, dan kom je niet helemaal onbekend om drugs vragen.
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#4
Psychedelibee zei:
123Sophie zei:
Ahh ik vind dit echt mannendingen haha.
Klik om te vergroten...
Hoezo is dat echt een mannen ding? Vind dat echt onzin hoor!
Klik om te vergroten...
Sophie heeft wel gelijk, zij loopt als vrouw zijnde veel meer risico dan mannen. Vrouwen zijn fysiek lang niet zo sterk als wij (ook al denken vrouwen dat vaak wel), dus als ze iemand treft die andere bedoelingen heeft dan drugs dealen dan heeft zij wel een probleem.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
SirErick zei:
Psychedelibee zei:
123Sophie zei:
Ahh ik vind dit echt mannendingen haha.
Klik om te vergroten...
Hoezo is dat echt een mannen ding? Vind dat echt onzin hoor!
Klik om te vergroten...
Sophie heeft wel gelijk, zij loopt als vrouw zijnde veel meer risico dan mannen. Vrouwen zijn fysiek lang niet zo sterk als wij (ook al denken vrouwen dat vaak wel), dus als ze iemand treft die andere bedoelingen heeft dan drugs dealen dan heeft zij wel een probleem.
Klik om te vergroten...
Daar heb je best een punt, maar uit de reacties van Sophie maakte ik eerder op dat ze het gewoon een hoop gedoe vind en het wel makkelijk vind als een man het voor haar even regelt. Hoewel ik dat ook goed begrijp moet je soms moeite doen in het leven als je iets wilt. Je kunt niet altijd afhankelijk van anderen zijn.
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#6
123Sophie zei:
ik maak het een groter ding in mijn hoofd dan dat het is.
Klik om te vergroten...
Dat klopt, die gasten poepen en pissen ook. Met andere woorden: het zijn gewoon mensen.
D
DeamonLid
01-01-2024, 00:00
#7
123Sophie zei:
Misschien een rare vraag hoor, maar ik heb in het verleden mijn drugs altijd door anderen laten regelen. Zelf dus nooit direct contact gehad met een dealer, ja of ik vroeg rond op een feestje oid.

Nu wil ik het dus zelf regelen en ik weet ook wel een aantal mensen die ik zou kunnen benaderen. Ik wil iemand op Facebook benaderen... Wat is slim? Eerst een nummer vragen? En dan...? Wil wel straight to the point zijn, maar het ook anders verwoorden ofzo?
Klik om te vergroten...
Heb je nog contact met de mensen die in het verleden drugs voor je regelden? Zo ja, dan kun je het beste een of een paar keer met die persoon meegaan naar een dealer. Dan vertrouwd de dealer je sneller, omdat die andere persoon jullie niet aan elkaar zou voorstellen als die jou niet zou vertrouwen. Maar dan nog is het spannend om voor het eerst alleen iets te halen. :)

Wat betreft Whatsapp, het is volkomen normaal om via dat contact te hebben met een dealer.
1
123SophieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Maar ik kom dus nergens in reallife:tongueout:... even geen behoefte aan, dus moet het wel via een andere manier.
Ik heb deze dealer trouwens gewoon als vriend op Facebook.. Ken hem niet persoonlijk ofzo, maar we weten wel van elkaar wie we zijn.. Facebookvrienden dus:tongueout:.
Als ik op fb alleen zeg: mag ik je nummer? Dan zie ik daar niet zo veel kwaad mee, aangezien we al 'vrienden' zijn. Anders is het misschien wel een beetje raar ja, want dan moet ik hem echt opgezocht hebben etc.
En whatsapp, kan dat ook al niet? Ik hou niet van bellen joh.. Ahh ik vind dit echt mannendingen haha.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hahaha jaja de issues van de eerste stappen. Heel eerlijk na je eerste verhaal wil ik even zeggen lieve sophie doe het even lekker niet :wink: Maar je bent volwassen en moet het zelf weten.

Deaelers zijn erg gesteld op hun privacy :wink: Als je al via facebook benaderd dan moet je dingen heel subtiel aanpakken. Maar in real life is beter. Wees altijd subtiel in je communicatie. Vermijd de woorden waar het eigenlijk om gaat.

Soms kost het even tijd voor je een juiste dealer hebt gevonden. Mijn enige manier die helpt is door iemand in je omgeving die gebruikt te vragen of ze je kunnen introduceren aan hun dealer. Dat vinden de dealers volgens mij ook het fijnst.

123Sophie zei:
Maar ik kom dus nergens in reallife:tongueout:... even geen behoefte aan, dus moet het wel via een andere manier.
Ik heb deze dealer trouwens gewoon als vriend op Facebook.. Ken hem niet persoonlijk ofzo, maar we weten wel van elkaar wie we zijn.. Facebookvrienden dus:tongueout:.
Als ik op fb alleen zeg: mag ik je nummer? Dan zie ik daar niet zo veel kwaad mee, aangezien we al 'vrienden' zijn. Anders is het misschien wel een beetje raar ja, want dan moet ik hem echt opgezocht hebben etc.
En whatsapp, kan dat ook al niet? Ik hou niet van bellen joh.. Ahh ik vind dit echt mannendingen haha.
Klik om te vergroten...
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#10
Toen ik voor het eerst mijn dealer aansprak had ik het nummer van een vriend van me gekregen. Ik zei dus via whapp dat ik zijn nummer gekregen had van vriend X en vroeg of ik wat kon bestellen. "prima man, wat en wanneer?" Twee dagen later kon ik ergens in de buurt van een supermarkt ofzo rond negen uur savonds alles in ontvangst nemen.

Mijn ervaring is dat ze echt geen zin hebben in een lang gesprek en het al druk genoeg hebben maar ze echt niet vies zijn om een extra "klant" te bedienen.

Nummer via fb vragen lijkt me inderdaad het beste.
1
123SophieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hmmmm.. Weet je wat het is.... Ik ken gewoon een paar goede dealers en heb er zelfs nummers van. 1tje, daar ik wil het liefst nooit meer mee te maken hebbn, gevaarlijk mannetje. Bracht ons wel even als 15jarige meisjes naar feestjes toe, helemaal doorgesnoven.
En de ander.. Haha die zou eigenlijk ideaal zijn.. Woont een paar straten verderop. Het probleem is dat het de dealer is van mijn ex-vriend.. Hij is cocaïneverslaafd en het zou echt ernstig zijn om hem daar tegen te komen. We kennen elkaar niet in gebruik en dat wil ik graag zo houden.
Verder ken ik nog wel een vroegere vriendin waar ik mee naar feestjes ging, maar ik heb haar eigenlijk de laatste jaren genegeerd:tongueout:... Haha.. Mss moet ik maar weet eens 'aardig' doen en met haar afspreken:tongueout:. Zij heeft ook wel een adresje gok ik zo.
Ik kan m'n ex ook nog aanspreken (andere ex)....
Dus ja.. Uiteindelijk kom ik er wel! Ken genoeg mensen die mij eraan kunnen helpen.... Maar wat een gedoe:tongueout:.. Was wel makkelijk als iemand anders het voor je regelde haha..

Andere optie: bestel 1x via het internet... Mss ben ik er daarna ook wel ff klaar mee, hoef ik überhaupt geen dealer meer te zoeken:wink:. Ik betwijfel het :wink:
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wel jammer dat je geen dealers hebt die gewoon bij je aanbellen niet waar :P

Nee maar ik snap het ik wist ook dat ik via een bepaald iemand een dealer kon krijgen voor een bepaalde stof die ik wilde. Maar ik wou gewoon echt niet dat die persoon dat wist. Dus ja dan maar even verder zoeken.



123Sophie zei:
Hmmmm.. Weet je wat het is.... Ik ken gewoon een paar goede dealers en heb er zelfs nummers van. 1tje, daar ik wil het liefst nooit meer mee te maken hebbn, gevaarlijk mannetje. Bracht ons wel even als 15jarige meisjes naar feestjes toe, helemaal doorgesnoven.
En de ander.. Haha die zou eigenlijk ideaal zijn.. Woont een paar straten verderop. Het probleem is dat het de dealer is van mijn ex-vriend.. Hij is cocaïneverslaafd en het zou echt ernstig zijn om hem daar tegen te komen. We kennen elkaar niet in gebruik en dat wil ik graag zo houden.
Verder ken ik nog wel een vroegere vriendin waar ik mee naar feestjes ging, maar ik heb haar eigenlijk de laatste jaren genegeerd:tongueout:... Haha.. Mss moet ik maar weet eens 'aardig' doen en met haar afspreken:tongueout:. Zij heeft ook wel een adresje gok ik zo.
Ik kan m'n ex ook nog aanspreken (andere ex)....
Dus ja.. Uiteindelijk kom ik er wel! Ken genoeg mensen die mij eraan kunnen helpen.... Maar wat een gedoe:tongueout:.. Was wel makkelijk als iemand anders het voor je regelde haha..

Andere optie: bestel 1x via het internet... Mss ben ik er daarna ook wel ff klaar mee, hoef ik überhaupt geen dealer meer te zoeken:wink:. Ik betwijfel het :wink:
Klik om te vergroten...
s
sejkuLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als je zeker weet dat hij het geen probleem zal vinden om benaderd te worden, kan je een privnote sturen.

Dit is een bericht dat zichzelf vernietigt na het gelezen te hebben.
Ik heb de regels nog eens doorgenomen en er staat denk ik nergens dat ik de link niet mag delen, zowel is het zeker niet met opzet gedaan.

http://www.privnote.com
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Yay de leipe baviaan is back :stoned: :tearsofjoy: :rock: :wave:
1
123SophieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Misschien een rare vraag hoor, maar ik heb in het verleden mijn drugs altijd door anderen laten regelen. Zelf dus nooit direct contact gehad met een dealer, ja of ik vroeg rond op een feestje oid.

Nu wil ik het dus zelf regelen en ik weet ook wel een aantal mensen die ik zou kunnen benaderen. Ik wil iemand op Facebook benaderen... Wat is slim? Eerst een nummer vragen? En dan...? Wil wel straight to the point zijn, maar het ook anders verwoorden ofzo?
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#16
123Sophie zei:
Ik wil iemand op Facebook benaderen... Wat is slim? Eerst een nummer vragen? En dan...? Wil wel straight to the point zijn, maar het ook anders verwoorden ofzo?
Klik om te vergroten...
Ken je die dealer? Zo nee, dan raad ik het af om hem of haar via Facebook te naderen. Reden: via Facebook is het wel erg persoonlijk, meeste dealers houden daar volgens mij niet van. Als je hem in real life tegenkomt, benader diegene discreet en vertel dat je 'zaken wilt doen' met hem. Hij zal je dan zijn nummer geven, gebruik altijd codewoorden (voorbeeld: coke = Cola) als je via digitale wegen communiceert. Laatste tip: gebruik altijd een pre-paid nummer.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zou inderdaad niet iemand via facebook benaderen, maar gewoon in real-life. Gewoon vragen of hij contacten heeft, of je wat bij hem kunt scoren of of hij het ergens aan kan helpen. Niet het beestje éxact bij de naam noemen, maar wel duidelijk genoeg zijn in wat je wilt. :wink:
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Het is een beetje een dubbel ding. Ik merk gewoon dat mijn vrouwelijke vriendinnen. Eigenlijk nooit drugs kopen ze krijgen het van iemand of het wordt voor ze geregeld. Ik snap dit op zich wel het voordeel is ze hoeven niet zelf met een wazige dealer te dealen. Nadeel als ze het krijgen van bekenden dan merk ik wel dat ze nooit wat laten testen of zo.

Psychedelibee zei:
Daar heb je best een punt, maar uit de reacties van Sophie maakte ik eerder op dat ze het gewoon een hoop gedoe vind en het wel makkelijk vind als een man het voor haar even regelt. Hoewel ik dat ook goed begrijp moet je soms moeite doen in het leven als je iets wilt. Je kunt niet altijd afhankelijk van anderen zijn.
Klik om te vergroten...
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik zelf doe liever ook geen zaken met een wazige dealer, heb best wat vage gasten voorbij zien komen haha. Inmiddels heb ik 'gelukkig' ook een paar vrienden die een beetje dealen of ik ken normale gasten die echt bezig zijn met een business runnen.

Nogmaals, snap heel goed dat ze het liever door iemand anders laat regelen. Maar als dat geen mogelijkheid is zal ze er toch zelf moeite voor moeten doen of dan maar niet gebruiken. Een andere optie zou natuurlijk kunnen zijn om een goede mannelijke vriend mee te nemen als je met zo'n dealer afspreekt. Mijn punt was eigenlijk, maak het niet een groter ding in je hoofd dan dat het is, of heb er vrede mee dat je niet kunt gebruiken.
1
123SophieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ja joh.. ik snap heus wel dat iedereen een eerste stap moet ondernemen, ongeacht je een vrouw of man bent. Het is alleen gewoon handig als je het nooit zelf hebt moeten regelen, dat is gewoon zo.

Daarbij, ik ken echt wel mensen waarbij ik er aan kan komen, maar het is echt zo dat ik daar liever niet mee te maken wil hebben. Ik vind die kerels écht een beetje eng. Maargoed... als ik echt drugs wil, dan laat me dat ook niet tegenhouden.

Ik heb trouwens het gevoel dat ik hier een beetje belachelijk wordt gemaakt:tongueout:... was dit nou zo'n domme vraag...
Het was meer een vraag voor de zekerheid.... vanuit een angst denk ik.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."