#1
Ik zou hem gewoon opbellen en woorden als ''speed, ''cocaïne'' en ''XTC'' noemen. Daarna vragen of ie die harddrugs voor je kan regelen, om vervolgens af te sluiten met een: ''ik hoop dat jij mijn dealer blijft.''
leipebaviaan zei:Ik zou hem gewoon opbellen en woorden als ''speed, ''cocaïne'' en ''XTC'' noemen. Daarna vragen of ie die harddrugs voor je kan regelen, om vervolgens af te sluiten met een: ''ik hoop dat jij mijn dealer blijft.''
HAHAHAHA LOL!leipebaviaan zei:Ik zou hem gewoon opbellen en woorden als ''speed, ''cocaïne'' en ''XTC'' noemen. Daarna vragen of ie die harddrugs voor je kan regelen, om vervolgens af te sluiten met een: ''ik hoop dat jij mijn dealer blijft.''
Hoezo is dat echt een mannen ding? Vind dat echt onzin hoor! (zelfs seksistisch eigenlijk...) Ik snap dat het de eerste keer misschien een beetje lastig is, maar dat geldt voor mannen net zo. Ik snap ook dat het makkelijker is als iemand anders voor je regelt, maar als je die contacten dan niet meer hebt dan zul je er toch zelf iets voor moeten doen. Zo werkt dat nou eenmaal in het leven. Wil je iets, dan moet je daar moeite voor doen...123Sophie zei:Ahh ik vind dit echt mannendingen haha.
Sophie heeft wel gelijk, zij loopt als vrouw zijnde veel meer risico dan mannen. Vrouwen zijn fysiek lang niet zo sterk als wij (ook al denken vrouwen dat vaak wel), dus als ze iemand treft die andere bedoelingen heeft dan drugs dealen dan heeft zij wel een probleem.Psychedelibee zei:Hoezo is dat echt een mannen ding? Vind dat echt onzin hoor!123Sophie zei:Ahh ik vind dit echt mannendingen haha.
Daar heb je best een punt, maar uit de reacties van Sophie maakte ik eerder op dat ze het gewoon een hoop gedoe vind en het wel makkelijk vind als een man het voor haar even regelt. Hoewel ik dat ook goed begrijp moet je soms moeite doen in het leven als je iets wilt. Je kunt niet altijd afhankelijk van anderen zijn.SirErick zei:Sophie heeft wel gelijk, zij loopt als vrouw zijnde veel meer risico dan mannen. Vrouwen zijn fysiek lang niet zo sterk als wij (ook al denken vrouwen dat vaak wel), dus als ze iemand treft die andere bedoelingen heeft dan drugs dealen dan heeft zij wel een probleem.Psychedelibee zei:Hoezo is dat echt een mannen ding? Vind dat echt onzin hoor!123Sophie zei:Ahh ik vind dit echt mannendingen haha.
Dat klopt, die gasten poepen en pissen ook. Met andere woorden: het zijn gewoon mensen.123Sophie zei:ik maak het een groter ding in mijn hoofd dan dat het is.
Heb je nog contact met de mensen die in het verleden drugs voor je regelden? Zo ja, dan kun je het beste een of een paar keer met die persoon meegaan naar een dealer. Dan vertrouwd de dealer je sneller, omdat die andere persoon jullie niet aan elkaar zou voorstellen als die jou niet zou vertrouwen. Maar dan nog is het spannend om voor het eerst alleen iets te halen.123Sophie zei:Misschien een rare vraag hoor, maar ik heb in het verleden mijn drugs altijd door anderen laten regelen. Zelf dus nooit direct contact gehad met een dealer, ja of ik vroeg rond op een feestje oid.
Nu wil ik het dus zelf regelen en ik weet ook wel een aantal mensen die ik zou kunnen benaderen. Ik wil iemand op Facebook benaderen... Wat is slim? Eerst een nummer vragen? En dan...? Wil wel straight to the point zijn, maar het ook anders verwoorden ofzo?
123Sophie zei:Maar ik kom dus nergens in reallife... even geen behoefte aan, dus moet het wel via een andere manier.
Ik heb deze dealer trouwens gewoon als vriend op Facebook.. Ken hem niet persoonlijk ofzo, maar we weten wel van elkaar wie we zijn.. Facebookvrienden dus.
Als ik op fb alleen zeg: mag ik je nummer? Dan zie ik daar niet zo veel kwaad mee, aangezien we al 'vrienden' zijn. Anders is het misschien wel een beetje raar ja, want dan moet ik hem echt opgezocht hebben etc.
En whatsapp, kan dat ook al niet? Ik hou niet van bellen joh.. Ahh ik vind dit echt mannendingen haha.
123Sophie zei:Hmmmm.. Weet je wat het is.... Ik ken gewoon een paar goede dealers en heb er zelfs nummers van. 1tje, daar ik wil het liefst nooit meer mee te maken hebbn, gevaarlijk mannetje. Bracht ons wel even als 15jarige meisjes naar feestjes toe, helemaal doorgesnoven.
En de ander.. Haha die zou eigenlijk ideaal zijn.. Woont een paar straten verderop. Het probleem is dat het de dealer is van mijn ex-vriend.. Hij is cocaïneverslaafd en het zou echt ernstig zijn om hem daar tegen te komen. We kennen elkaar niet in gebruik en dat wil ik graag zo houden.
Verder ken ik nog wel een vroegere vriendin waar ik mee naar feestjes ging, maar ik heb haar eigenlijk de laatste jaren genegeerd... Haha.. Mss moet ik maar weet eens 'aardig' doen en met haar afspreken
. Zij heeft ook wel een adresje gok ik zo.
Ik kan m'n ex ook nog aanspreken (andere ex)....
Dus ja.. Uiteindelijk kom ik er wel! Ken genoeg mensen die mij eraan kunnen helpen.... Maar wat een gedoe.. Was wel makkelijk als iemand anders het voor je regelde haha..
Andere optie: bestel 1x via het internet... Mss ben ik er daarna ook wel ff klaar mee, hoef ik überhaupt geen dealer meer te zoeken. Ik betwijfel het
![]()

Ken je die dealer? Zo nee, dan raad ik het af om hem of haar via Facebook te naderen. Reden: via Facebook is het wel erg persoonlijk, meeste dealers houden daar volgens mij niet van. Als je hem in real life tegenkomt, benader diegene discreet en vertel dat je 'zaken wilt doen' met hem. Hij zal je dan zijn nummer geven, gebruik altijd codewoorden (voorbeeld: coke = Cola) als je via digitale wegen communiceert. Laatste tip: gebruik altijd een pre-paid nummer.123Sophie zei:Ik wil iemand op Facebook benaderen... Wat is slim? Eerst een nummer vragen? En dan...? Wil wel straight to the point zijn, maar het ook anders verwoorden ofzo?
Psychedelibee zei:Daar heb je best een punt, maar uit de reacties van Sophie maakte ik eerder op dat ze het gewoon een hoop gedoe vind en het wel makkelijk vind als een man het voor haar even regelt. Hoewel ik dat ook goed begrijp moet je soms moeite doen in het leven als je iets wilt. Je kunt niet altijd afhankelijk van anderen zijn.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."