Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBij welke middelen is bijpakken onmogelijk?

Bij welke middelen is bijpakken onmogelijk?

10 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Geldt volgens mij voor alle psychedelica zowat, dat je voornamelijk de lengte aanpast en niet de intensiteit.
F
FrenzelLid
01-01-2024, 00:00
#2
In het 2cb geslaagde trip-topic werd gezegd dat het bij sommige middelen onmogelijk is om een dosis bij te nemen op de start dosis.
Ik ben benieuwd welke middelen dit zijn?
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Weet het allemaal niet precies. Maar vooral bij veel hallucinerende middelen, Truffels, lsd, 2c-b is bijpakken niet zo zeer onmogelijk maar je verlengt alleen het huidige effect niet de heftigheid er van.

Frenzel zei:
In het 2cb geslaagde trip-topic werd gezegd dat het bij sommige middelen onmogelijk is om een dosis bij te nemen op de start dosis.
Ik ben benieuwd welke middelen dit zijn?
Klik om te vergroten...
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bij de meeste psychedelica kun je wel bijnemen, maar heb je een vergrootte dosering nodig om de intensiteit te versterken.

Eerste wat in mij op kwam zou Salvia zijn. :)
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bijpakken is altijd mogelijk, als het effect heeft is een ander verhaal. Of als het voor een overdosis zorgt kan ik ook niet zeggen.
Bij Salvia zal het in ieder geval geen effect hebben.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
MentalFucked zei:
Bijpakken is altijd mogelijk, als het effect heeft is een ander verhaal. Of als het voor een overdosis zorgt kan ik ook niet zeggen.
Bij Salvia zal het in ieder geval geen effect hebben.
Klik om te vergroten...
Als we bijdehand gaan doen, dan mag ik ook. :P

In een K-hole is het nogal lastig bijpakken. :grin:
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#7
Fool zei:
MentalFucked zei:
Bijpakken is altijd mogelijk, als het effect heeft is een ander verhaal. Of als het voor een overdosis zorgt kan ik ook niet zeggen.
Bij Salvia zal het in ieder geval geen effect hebben.
Klik om te vergroten...
Als we bijdehand gaan doen, dan mag ik ook. :P

In een K-hole is het nogal lastig bijpakken. :grin:
Klik om te vergroten...
:beer:
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kan je wel..dmv een infuus :wave:
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je kan bij XTC redosen zoveel je wilt, maar dat echte liefdesgevoel krijg je niet meer terug.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Fool zei:
MentalFucked zei:
Bijpakken is altijd mogelijk, als het effect heeft is een ander verhaal. Of als het voor een overdosis zorgt kan ik ook niet zeggen.
Bij Salvia zal het in ieder geval geen effect hebben.
Klik om te vergroten...
Als we bijdehand gaan doen, dan mag ik ook. :P

In een K-hole is het nogal lastig bijpakken. :grin:
Klik om te vergroten...
Als je het hebt over of bijpakken onmogelijk (zonder hulp van infuus...) dan heb je het toch al snel over narcose middelen. En een k-hole zit zeker dicht tegen een narcose aan.

Als we het dan hebben over de effectiviteit, volgens mij de daadwerkelijke vraag van de TS, dan geldt dat hoofdzakelijk voor psychedelica inderdaad. Zoals reeds benoemd is dat gewoon zonde van je drugs.

Als Salvia is uitgewerkt kun je best weer een volgende hit nemen hoor, of je er zin in hebt is een tweede...
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#11
Naar mijn mening kan je altijd bijnemen maar dan komen nadelen wel te boven zoals meer waus, minder energiek, gevoel verlengen (soms ongewenst lang)...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."