#1
Geldt volgens mij voor alle psychedelica zowat, dat je voornamelijk de lengte aanpast en niet de intensiteit.
Frenzel zei:In het 2cb geslaagde trip-topic werd gezegd dat het bij sommige middelen onmogelijk is om een dosis bij te nemen op de start dosis.
Ik ben benieuwd welke middelen dit zijn?
Als we bijdehand gaan doen, dan mag ik ook. :PMentalFucked zei:Bijpakken is altijd mogelijk, als het effect heeft is een ander verhaal. Of als het voor een overdosis zorgt kan ik ook niet zeggen.
Bij Salvia zal het in ieder geval geen effect hebben.
Fool zei:Als we bijdehand gaan doen, dan mag ik ook. :PMentalFucked zei:Bijpakken is altijd mogelijk, als het effect heeft is een ander verhaal. Of als het voor een overdosis zorgt kan ik ook niet zeggen.
Bij Salvia zal het in ieder geval geen effect hebben.
In een K-hole is het nogal lastig bijpakken.![]()


Als je het hebt over of bijpakken onmogelijk (zonder hulp van infuus...) dan heb je het toch al snel over narcose middelen. En een k-hole zit zeker dicht tegen een narcose aan.Fool zei:Als we bijdehand gaan doen, dan mag ik ook. :PMentalFucked zei:Bijpakken is altijd mogelijk, als het effect heeft is een ander verhaal. Of als het voor een overdosis zorgt kan ik ook niet zeggen.
Bij Salvia zal het in ieder geval geen effect hebben.
In een K-hole is het nogal lastig bijpakken.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."