#1
Re: Ooit een overdosis gehad of meegemaakt met een vrind(in)
Ik heb zelf (vermoed ik) 2x zo ongelofelijk overgedoseerd met wiet dat ik rand-psychotisch werd. Eerste keer zwaar aan de bong, ging compleet bad. Ik zat wat op de fiets rond te biken als een idioot, praatte in een of andere vage taal en moest constant zelfmoord plegen. Mijn 2e overdosering kwam niet echt onverwacht. Na een avond goed aan de pep te hebben gezeten, over de 40uur wakker, sleepte ik mijzelf naar de coffeeshop. Daar iets te veel jonko's gerookt, waarna ik buiten finaal bad ging. Deze keer had ik extreme last van paranoia, (dacht dat politie achter mij aan zat) hallucinaties, (weg voor een brug aanzien) en als klap op de vuurpijl hoorde ik ook nog eens ''stemmen'' uit een bos naar mij roepen. Daarnaast hoorde ik steeds het rinkelen van een bel.
Deze twee ervaring hebben mij doen beseffen dat blowen voor mij no go area is. Ik reageerde op andere drugs altijd prima, nooit schizofrene gedachten etc. Inmiddels al bijna een jaar gestopt, fuck die shit.
Ik heb zelf (vermoed ik) 2x zo ongelofelijk overgedoseerd met wiet dat ik rand-psychotisch werd. Eerste keer zwaar aan de bong, ging compleet bad. Ik zat wat op de fiets rond te biken als een idioot, praatte in een of andere vage taal en moest constant zelfmoord plegen. Mijn 2e overdosering kwam niet echt onverwacht. Na een avond goed aan de pep te hebben gezeten, over de 40uur wakker, sleepte ik mijzelf naar de coffeeshop. Daar iets te veel jonko's gerookt, waarna ik buiten finaal bad ging. Deze keer had ik extreme last van paranoia, (dacht dat politie achter mij aan zat) hallucinaties, (weg voor een brug aanzien) en als klap op de vuurpijl hoorde ik ook nog eens ''stemmen'' uit een bos naar mij roepen. Daarnaast hoorde ik steeds het rinkelen van een bel.
Deze twee ervaring hebben mij doen beseffen dat blowen voor mij no go area is. Ik reageerde op andere drugs altijd prima, nooit schizofrene gedachten etc. Inmiddels al bijna een jaar gestopt, fuck die shit.
