Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMet welke drugs kun je lekker los gaan zonder kater?

Met welke drugs kun je lekker los gaan zonder kater?

14 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je in je gebruik beperkt houdt heeft vrijwel niets een kater, maar om 'lekker los te gaan' heb je altijd wat meer hoeveelheden nodig en heb je altijd wel een kater. Met tripmiddelen heb ik een geestelijke kater, al ben ik niet brak moet ik dan toch ook zeker ff bijkomen en alles laten bezinken.
K
KessieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Welke drugs kun je het beste gebruiken om lekker te feesten en de volgende dag geen kater of dip gevoel te krijgen? Het mooiste zou zijn dat het ook niet echt opvalt voor de buitenwereld.

Mijn ervaring:

XTC= geeft je een "lekkere" dip :cry: en nogal opvallend :hearteyes:
GHB= volgende dag geen kater of dip, maar moeilijk te doseren (niet echt iets voor ons)
Coke= volgende dag geen kater van de coke maar wel van het vele bier :flushed: wel onopvallend
Truffels= volgende dag weinig last, maar niet echt een partydrug
Lachgas= volgende dag geen last, maar duurt veel te kort.
Wiet= volgende dag geen last gehad, maar we roken niet dus niet echt gelukt en duurt vrij kort?

Kunnen jullie dit lijstje aanvullen?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Met een lage dosis LSD had ik totaal geen kater. Wel een psychedelische drug, maar 't lijkt me ook een prima drug (met een lichte dosis dan) om op te feesten. Enorm stimulerend, je wilt in beweging blijven.

2C-B waarschijnlijk ook wel. Al werd ik daar persoonlijk niet zo happy van. Gewoon niet m'n ding denk ik. Maar ook daar geen enkele kater.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
2C-B is nog wel een optie inderdaad, is het meest een partydrug van alle psychedelica vind ik persoonlijk. Mentaal niet heel heftig, veel energie en zit qua gevoel een beetje tussen MDMA en truffels in. Ik had er ook totaal geen kater van eigenlijk. Van geen een psychedelica persoonlijk, alleen als je truffels of LSD op hebt valt dat meestal wel op.

4-FA is nog een mogelijk alternatief, daar krijg je wel een kater van maar een stuk minder heftig dan van MDMA. Daarbij hebben anderen het ook niet echt door, tenzij je heel veel neemt natuurlijk.
D
Devil etherLid
01-01-2024, 00:00
#5
KETA :hearteyes:
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Pep, kan je ook al met bescheiden hoeveelheid aardig op los gaan zonder een hele heftige kater
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#7
MusicIsLife zei:
Pep, kan je ook al met bescheiden hoeveelheid aardig op los gaan zonder een hele heftige kater
Klik om te vergroten...

Mijn ervaring hiermee is dat er wel een grens zit tussen echt hard losgaan en het "net niet helemaal" gevoel. Kater van pep valt zeker mee als je een aantal uurtjes kan slapen en ook niet te gek veel gebruikt.
K
KessieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nog genoeg om te proberen dus.. :stoned:

Als je keta neemt valt dat niet erg op dan? Bv grote pupillen? Er van uitgaan dat je niet in een k-hole komt.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kessie zei:
Als je keta neemt valt dat niet erg op dan? Bv grote pupillen? Er van uitgaan dat je niet in een k-hole komt.
Klik om te vergroten...

Nee dat valt wel mee. Als je in een K-hole komt lig je ergens voor pampus op de grond :P Verder als je veel neemt kun je gaan slingeren net of je dronken bent en je antwoorden zijn vaak ook niet van bijster hoge kwaliteit. Pupillen kunnen ook wat groter worden maar dat valt over het algemeen wel mee.
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#10
2c-b is volgens mij wel een goede optie. Ik sprak toevallig vorige week iemand in de kroeg die aan de 2c-b zat. Hij vond het echt chil en je zag hem genieten van het dansen. Op een gegeven moment kwam ik hem tegen in het rookhok en ik zei tegen hem dat ikzelf nooit 2c-b in een kroeg zou gebruiken omdat de setting mij niet zo fijn lijkt. Op dat moment leek het hem niet veel te doen. Na een uur of 2 kwam hij naar mij toe met een vrij sippe blik en zei dat hij erover aan het nadenken was en dat hij het eigenlijk helemaal niet meer chil vond. Dus ik voelde me schuldig dat ik zijn trip had verpest, en hij voelde zich beroerd. Volgens mij laat 2c-b je erg diep over dingen nadenken, en als er dan iemand is die wat naars zegt kan dat helemaal verkeerd vallen. Dat hoeft natuurlijk niet bij iedereen maar het zou kunnen gebeuren. Daarom is het misschien beter om dat eerst een keer in een vertrouwde omgeving thuis te doen.

Ik heb nooit 2c-b gebruikt, dus dit is allemaal hypothetisch.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
2C-B in een kroeg is wel een hele rare setting zeg. Met het benoemen daarvan heb je hem wellicht wel die kant op geduwd, maarja wie bedenkt het uberhaupt. De eerste keer kun je 2C-B sowieso wel het beste thuis doen om te kijken hoe je er op reageert. Maar de meesten vinden het redelijk makkelijk te sturen en dus is het prima voor op een festival of in een club. Qua vibe sluit het in ieder geval meer aan bij mensen aan de MDMA dan mensen aan de alcohol.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#12
2CB 2CB ALL THE WAY

Ik heb echt een liefdes ervaring met dit spul. Echt een heerlijk stukje chemie. Lekker op uit gaan heerlijk op dansen. Met hogere dosis echt wel flink trippen ook maar zonder de mindfuck die truffels bijvoorbeeld op je hebben. Ik ben zo pro 2CB het zou legaal moeten zijn :P
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik zou zeggen 2cb. Vind het heerlijk om te feesten met dat spul. 2cb vind ik ook zeer "compatible" leuk voor vele situaties, chillen met vrienden, uitgaan, in een kroeg zitten, lekker fietstochtje, op een feest keihard losgaan, noem het maar op.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
bobsacamano zei:
Ik ben zo pro 2CB het zou legaal moeten zijn :P
Klik om te vergroten...
:grin:
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#15
bobsacamano zei:
2CB 2CB ALL THE WAY

Ik heb echt een liefdes ervaring met dit spul. Echt een heerlijk stukje chemie. Lekker op uit gaan heerlijk op dansen. Met hogere dosis echt wel flink trippen ook maar zonder de mindfuck die truffels bijvoorbeeld op je hebben. Ik ben zo pro 2CB het zou legaal moeten zijn :P
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: :tearsofjoy: Eens

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."