Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswaar ligt de grens

waar ligt de grens

12 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
c
cold-ladyLid
01-01-2024, 00:00
#1
hey allemaal

ik wil eik best wel weten hoe mensen denken over drugs

daar om heb ik ffkes een polll gemaakt

welke drugs vinden jullie egt te ver gaan??
dus waar ligt de grens?
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#2
voor mij persoonlijk gaat er geen enkele drugs te ver.

ik verleg graag m'n grenzen. :mrgreen:

het hangt er ook allemaal vanaf hoe je die drugs gebruikt...


:stoned:
M
MystiXLid
01-01-2024, 00:00
#3
:smoke: hero gaat me echt te ver maar al het andere lust ik wel.
n
nataliaLid
01-01-2024, 00:00
#4
amai zo nen poll :openmouth: :openmouth:
damn hier kan ik ni op stemmen :flushed: :flushed: check andere topics :sunglasses: ..
maar ja begrijpelijk dat hero voor de meeste te ver gaat,t is den vuilsten dope dat er is :smilingimp: :smilingimp: :smilingimp:
GGGGGGGGrrrrrrrr
f
fgamerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vooral crocodile drugs, hero, crack, meth, etc..
Dus echt de "DIE HARD" shit.
Alhoewel ik er zeker van ben dat er medicijnen zijn die 50 keer erger zijn!
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vind het een beetje een vreemde poll, wat wil je hiermee bereiken?

Als je er een goede poll van wilt maken moet je meer middelen noemen en daarnaast niet alles onder 1 ding gooien. Waarom staan Poppers bijvoorbeeld samen met XTC, LSD en paddo's in 1 optie? Wat hebben die middelen met elkaar te maken?
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Smart, het is een poll van elf jaar geleden :P

desalniettemin is het echt een slechte poll ja door die vier drugs bij elkaar te noemen..

om toch maar OT te zijn, heroine gaat mij toch echt net wat te ver. en for some reason heb ik ook wel een beetje zo'n gevoel bij ghb. hoef ik ook niet per se uit te proberen denk ik. enerzijds wel, anderzijds echt totaal niet.
H
HaardrogerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vond het al zo raar dat ik niet meer kon stemmen.
Toen keek ik terug en zag ik 2004 staan :tearsofjoy:
Persoonlijk...
Zodra je 1 grens over gaat komt er weer een andere dichterbij.
Waarschijnlijk hebben we hier allemaal op het forum ons zelf ooit voorgenomen om geen drugs te gebruiken. Hebben we daar de grens getrokken.
Ondertussen gaat dat voor ons allemaal niet meer op en is iets 'ergers' de nieuwe grens geworden.
Totdat...... :wink:
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Toen ik al heel veel middelen had gebruikt trok ik de grens bij blowen haha die heb ik nu ook gedaan gekke ik :P
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#10
Haardroger zei:
Zodra je 1 grens over gaat komt er weer een andere dichterbij.
Klik om te vergroten...
Precies dit. Eerst alleen drugs op festivals, dan toch maar een keer in het weekend, dan eens iets nieuws proberen etcetra
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#11
haha oh ik was met twee dingen tegelijk bezig sorry haha.

Wie haalt er dan ook een topic uit 2004 naar boven :confused: :tearsofjoy:
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#12
SmartieAndMe zei:
haha oh ik was met twee dingen tegelijk bezig sorry haha.
Klik om te vergroten...
Multitasken moet je aan vrouwen overlaten, die kunnen dat veel beter.

SmartieAndMe zei:
Wie haalt er dan ook een topic uit 2004 naar boven :confused: :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Member "fgamer" is de dader, whahaha, lol.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
bobsacamano zei:
Toen ik al heel veel middelen had gebruikt trok ik de grens bij blowen haha die heb ik nu ook gedaan gekke ik :P
Klik om te vergroten...
Dat je de grens bij blowen legde snap ik wel, als we de amerikaanse propaganda mogen geloven is het DE gateway drug, dus wanneer volgt de spuit hero? :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."