#1
SmartieAndMe zei:Fool zei:Ik kan er ook heel slecht tegen, maar dit is helaas het logische gevolg van het huidige systeem. Hoe meer voorraad aan afvalstoffen ze hebben staan hoe hoger hun productie en dus straf geschat zal worden indien ze gepakt worden. En als ze het naar een chemisch afval punt brengen worden ze gelijk gepakt, helaas.
Tsja, maar dat praat 't nog niet goed. Hopelijk komen er betere mogelijkheden...
Gewoon in grote tonnen ergens langs de kant van de weg droppen, zorgen dat deze compleet afgesloten zijn en niet geopend kunnen worden!
Daarna anoniem een belletje plegen naar het noodnummer en zeggen dat je daar je spul hebt gedropt. Doe dit met een telefoontje van 10 euro en gooi hem dan erbij zou ik zeggen!
Wel even opletten met welke locatie I.V.M camera beelden enzovoort.