Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe eigen pillen labaratorium.

Je eigen pillen labaratorium.

29 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#1
SmartieAndMe zei:
Fool zei:
Ik kan er ook heel slecht tegen, maar dit is helaas het logische gevolg van het huidige systeem. Hoe meer voorraad aan afvalstoffen ze hebben staan hoe hoger hun productie en dus straf geschat zal worden indien ze gepakt worden. En als ze het naar een chemisch afval punt brengen worden ze gelijk gepakt, helaas.
Klik om te vergroten...

Tsja, maar dat praat 't nog niet goed. Hopelijk komen er betere mogelijkheden...
Klik om te vergroten...

Gewoon in grote tonnen ergens langs de kant van de weg droppen, zorgen dat deze compleet afgesloten zijn en niet geopend kunnen worden!

Daarna anoniem een belletje plegen naar het noodnummer en zeggen dat je daar je spul hebt gedropt. Doe dit met een telefoontje van 10 euro en gooi hem dan erbij zou ik zeggen! :)

Wel even opletten met welke locatie I.V.M camera beelden enzovoort.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Da's een mooie optie inderdaad, maar dat gaat niemand doen. Waarom zou je bij het maken van zulke grote overtredingen de politie zelf bellen en ze meer wijs maken dan ze waren met het risico op jaren celstraf...

Als je dat doet sluiten ze gelijk de omgeving af in de hoop je te pakken
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#3
SmartieAndMe zei:
Da's een mooie optie inderdaad, maar dat gaat niemand doen. Waarom zou je bij het maken van zulke grote overtredingen de politie zelf bellen en ze meer wijs maken dan ze waren met het risico op jaren celstraf...

Als je dat doet sluiten ze gelijk de omgeving af in de hoop je te pakken
Klik om te vergroten...


Dan heb je nog de optie 200km te reizen.
Bij je lospunt alles neerdroppen.
50km verderop onderweg naar huis belletje plegen & telefoon weggooien.
150km verderop ben je terug bij je drugslab :tongueout:

Die 50 euro aan benzine & 10 euro voor een telefoon is niks vergeleken met wat ze verdiend hebben aan het gene waardoor dat afval is ontstaan.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
200 km reizen met wat drugsafval in de lading? Goed bezig zo, als er dan een controle aan te pas komt mag die persoon wat tijd gaan zitten. Denk dat meestal wel iemand betaald word om dat afval te lozen die weinig te zien heeft met de productie zelf. De manier waarop het gebeurd is te erg voor woorden...
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Inderdaad. Logischerwijs kiest iedereen voor de weg met de minste risico's aangezien ze iets doen waar ze jaren voor moeten brommen. Niemand gaat 200km rijden met illegaal drugsafval. Het is maar goed dat jij niet illegale drugs produceert want dan had je waarschijnlijk al in de bak gezeten haha
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
SmartieAndMe zei:
Fool zei:
Ik kan er ook heel slecht tegen, maar dit is helaas het logische gevolg van het huidige systeem. Hoe meer voorraad aan afvalstoffen ze hebben staan hoe hoger hun productie en dus straf geschat zal worden indien ze gepakt worden. En als ze het naar een chemisch afval punt brengen worden ze gelijk gepakt, helaas.
Klik om te vergroten...

Tsja, maar dat praat 't nog niet goed. Hopelijk komen er betere mogelijkheden...
Klik om te vergroten...
Zeker waar, dit praat het absoluut niet goed. Een betere mogelijkheid lijkt mij de productie gewoonweg legaliseren. :)
H
HaardrogerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een ander punt is dat iemand die eenmaal de wet heeft overtreden door een aantal kilo pillen te produceren zich ook niet heel direct zal bekommeren over het schenden van een milieuwet.
Ondanks dat producenten niet helemaal aan het al-capone plaatje voldoen dat vaak wordt geschetst denk ik toch echt niet dat ze het moreel kompas hebben van moeder Theresa...
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#8
Haardroger zei:
Een ander punt is dat iemand die eenmaal de wet heeft overtreden door een aantal kilo pillen te produceren zich ook niet heel direct zal bekommeren over het schenden van een milieuwet. Ondanks dat producenten niet helemaal aan het al-capone plaatje voldoen dat vaak wordt geschetst denk ik toch echt niet dat ze het moreel kompas hebben van moeder Theresa.
Klik om te vergroten...
Dat is een feit, want die lui willen alleen geld verdienen en het maakt hen niet uit hoe.
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#9
SirErick zei:
Haardroger zei:
Een ander punt is dat iemand die eenmaal de wet heeft overtreden door een aantal kilo pillen te produceren zich ook niet heel direct zal bekommeren over het schenden van een milieuwet. Ondanks dat producenten niet helemaal aan het al-capone plaatje voldoen dat vaak wordt geschetst denk ik toch echt niet dat ze het moreel kompas hebben van moeder Theresa.
Klik om te vergroten...
Dat is een feit, want die lui willen alleen geld verdienen en het maakt hen niet uit hoe.
Klik om te vergroten...


Kan zelfs een vader zijn van 2 kinderen met een vrouw.
Die gelukkig leven maar geen geld hebben om hun kinderen op te voeden.

Zie je daar een wat eest een hard werkende man was pillen produceren in een lab.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#10
tsjah, je hebt weinig keus dan het ergens achteraf langs de weg te dumpen. natuurlijk dumpen mensen het liever snachts voor het hek van de milieustraat, maar lantaarnpalen en camera's hangen voortaan ook bijna overal.

en de schade aan het milieu valt ook wel mee als je gewoon de juiste containers gebruikt. daar deden ze een tijdje geleden nogal zielig over, dat de kosten om het gedumpte afval op te ruimen de pan uit rezen. net of ze de grond in een straal van 20 meter rondom 2 meter afgraven...

als mensen gewoon zo netjes mogelijk hun afval correct verpakt dumpen was er niet zo veel aan de hand, busje pakken, paar mannetjes in witte pakken, en een paar uur later is het gevaar geweken.

soms zei ik beelden in de media van lukraak neergepleurde vaten die in een willekeurige sloot gedumpt zijn. als je ja afval zo uitlaadt ben je ook niet heel bewust met je eigen veiligheid bezig.

je eigen labo hebben klinkt leuk, maar ik denk dat de fantasie mooier is als je hem zo houdt. als je kijkt wat ik hier thuis allemaal gesloopt heb met chemicalien enzo. omdat ik alles wat ze op youtube doen toch wel zelf ga proberen...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."