#1
Je kunt ook gewoon capsules vullen hoor xD
Ben je toch een tijdje bezig hoor, ik denk voordat je aan de 1000 pillen zit dat je middeltje al bedorven is en je een nieuwe mix moet maken.Fool zei:Je kunt ook gewoon capsules vullen hoor xD

MentalFucked zei:En zijn er eigenlijk XTC labs in Nederland/België, die snoepjes moeten toch ergens vandaan komen.
En zijn er eigenlijk XTC labs in Nederland/België, die snoepjes moeten toch ergens vandaan komen.
ZERO- zei:Het enige wat me enigszins aantrekt aan het maken van eigen xtc-pillen is LEUKE BLIJE LEUKE LIEVE LOGOOTJES JAAAA KLEURTJES EN VORMPJES JOEHOEEE.
Maar verder: nah te veel moeite.
ZERO- zei:Het enige wat me enigszins aantrekt aan het maken van eigen xtc-pillen is LEUKE BLIJE LEUKE LIEVE LOGOOTJES JAAAA KLEURTJES EN VORMPJES JOEHOEEE.
Maar verder: nah te veel moeite.
MentalFucked zei:Er waren 4 kinderen met de fiets in gevallen deze hebben brandwonden opgelopen.
SmartieAndMe zei:Dayum... Drugs produceren vind ik helemaal top, maar mensen die chemicaliën in bossen dumpen... daar kan ik echt zo slecht tegen..
MentalFucked zei:Er waren 4 kinderen met de fiets in gevallen deze hebben brandwonden opgelopen.
Verdomme man... wat kan ik daar boos om worden
"Dokter, ik voel me de laatste tijd zo neerslachtig."Tijdloos zei:Ik zou (LSD) microdots gaan fabriceren en aan de farma industrie verkopen als therapeutisch middel. Het word toch alweer (deels) gezien als medicijn , ben je nog 'legaal' bezig ook
![]()
Ik kan er ook heel slecht tegen, maar dit is helaas het logische gevolg van het huidige systeem. Hoe meer voorraad aan afvalstoffen ze hebben staan hoe hoger hun productie en dus straf geschat zal worden indien ze gepakt worden. En als ze het naar een chemisch afval punt brengen worden ze gelijk gepakt, helaas.SmartieAndMe zei:Dayum... Drugs produceren vind ik helemaal top, maar mensen die chemicaliën in bossen dumpen... daar kan ik echt zo slecht tegen..
MentalFucked zei:Er waren 4 kinderen met de fiets in gevallen deze hebben brandwonden opgelopen.
Verdomme man... wat kan ik daar boos om worden
MentalFucked zei:Als jullie willen stuur ik jullie de kranten artikelen door via PB.
Ik zet ze liever niet hier neer I.V.M anominiteit.
Fool zei:Ik kan er ook heel slecht tegen, maar dit is helaas het logische gevolg van het huidige systeem. Hoe meer voorraad aan afvalstoffen ze hebben staan hoe hoger hun productie en dus straf geschat zal worden indien ze gepakt worden. En als ze het naar een chemisch afval punt brengen worden ze gelijk gepakt, helaas.
SmartieAndMe zei:Fool zei:Ik kan er ook heel slecht tegen, maar dit is helaas het logische gevolg van het huidige systeem. Hoe meer voorraad aan afvalstoffen ze hebben staan hoe hoger hun productie en dus straf geschat zal worden indien ze gepakt worden. En als ze het naar een chemisch afval punt brengen worden ze gelijk gepakt, helaas.
Tsja, maar dat praat 't nog niet goed. Hopelijk komen er betere mogelijkheden...
SmartieAndMe zei:Da's een mooie optie inderdaad, maar dat gaat niemand doen. Waarom zou je bij het maken van zulke grote overtredingen de politie zelf bellen en ze meer wijs maken dan ze waren met het risico op jaren celstraf...
Als je dat doet sluiten ze gelijk de omgeving af in de hoop je te pakken
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."