Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe eigen pillen labaratorium.

Je eigen pillen labaratorium.

29 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je kunt ook gewoon capsules vullen hoor xD
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#2
Fool zei:
Je kunt ook gewoon capsules vullen hoor xD
Klik om te vergroten...
Ben je toch een tijdje bezig hoor, ik denk voordat je aan de 1000 pillen zit dat je middeltje al bedorven is en je een nieuwe mix moet maken. :beer:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat denk ik niet :P
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#4
MentalFucked zei:
En zijn er eigenlijk XTC labs in Nederland/België, die snoepjes moeten toch ergens vandaan komen.
Klik om te vergroten...

Nederland was altijd het grootste XTC productieland ter wereld, tegenwoordig Canada volgens mij.

Uiteraard is het mogelijk om zelf een XTC lab op te zetten, echter is de vraag of je gaat slagen en niet gepakt wordt. Je vraagt op een forum hoe dat in zijn werk gaat, reken maar dat de politie hier wel eens meeleest :wink:

Het is makkelijker om wiet te kweken dan om een XTC lab op te zetten.. Ik zou er nooit aan beginnen :P
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#5
En zijn er eigenlijk XTC labs in Nederland/België, die snoepjes moeten toch ergens vandaan komen.
Klik om te vergroten...

Als je het lokale Limburgse nieuws zou volgen komt er toch nog redelijk vaak voorbij dat er een lab is gevonden of dat er bijvoorbeeld bergen afvalstoffen in een of ander bos zijn gedumpt. Dat heeft natuurlijk te maken met de aanvoer van de benodigde grondstoffen vanuit Duitsland (of België).
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Het enige wat me enigszins aantrekt aan het maken van eigen xtc-pillen is LEUKE BLIJE LEUKE LIEVE LOGOOTJES JAAAA KLEURTJES EN VORMPJES JOEHOEEE.

Maar verder: nah te veel moeite.
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#7
ZERO- zei:
Het enige wat me enigszins aantrekt aan het maken van eigen xtc-pillen is LEUKE BLIJE LEUKE LIEVE LOGOOTJES JAAAA KLEURTJES EN VORMPJES JOEHOEEE.

Maar verder: nah te veel moeite.
Klik om te vergroten...

Ik had uitval op school dus had besloten om een eigen logo te designen in studie.
Klasgenoten zijn immers op de hoogte van mijn gebruik.

Zal morgen blaadje meenemen van school en hier posten!
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#8
ZERO- zei:
Het enige wat me enigszins aantrekt aan het maken van eigen xtc-pillen is LEUKE BLIJE LEUKE LIEVE LOGOOTJES JAAAA KLEURTJES EN VORMPJES JOEHOEEE.

Maar verder: nah te veel moeite.
Klik om te vergroten...

Hahahahaha nailed it!! Ik heb ook echt wel iets beters te doen, pilletjes kosten bijna niks en ik doe het 2x per jaar. Daar ga ik geen moeite voor doen
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lees een artikel van een week terug, blijkt gewoon dat er chemische stoffen van een nog niet gevonden drugslabo in de buurt in de bossen gedropt zijn. Er waren 4 kinderen met de fiets in gevallen deze hebben brandwonden opgelopen.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dayum... Drugs produceren vind ik helemaal top, maar mensen die chemicaliën in bossen dumpen... daar kan ik echt zo slecht tegen..

MentalFucked zei:
Er waren 4 kinderen met de fiets in gevallen deze hebben brandwonden opgelopen.
Klik om te vergroten...

Verdomme man... wat kan ik daar boos om worden
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#11
SmartieAndMe zei:
Dayum... Drugs produceren vind ik helemaal top, maar mensen die chemicaliën in bossen dumpen... daar kan ik echt zo slecht tegen..

MentalFucked zei:
Er waren 4 kinderen met de fiets in gevallen deze hebben brandwonden opgelopen.
Klik om te vergroten...

Verdomme man... wat kan ik daar boos om worden
Klik om te vergroten...

+1

Ik zou (LSD) microdots gaan fabriceren en aan de farma industrie verkopen als therapeutisch middel. Het word toch alweer (deels) gezien als medicijn , ben je nog 'legaal' bezig ook :)

:hearteyes:
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als jullie willen stuur ik jullie de kranten artikelen door via PB.
Ik zet ze liever niet hier neer I.V.M anominiteit.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
Tijdloos zei:
Ik zou (LSD) microdots gaan fabriceren en aan de farma industrie verkopen als therapeutisch middel. Het word toch alweer (deels) gezien als medicijn , ben je nog 'legaal' bezig ook :)

:hearteyes:
Klik om te vergroten...
"Dokter, ik voel me de laatste tijd zo neerslachtig."

"Hier jongen, ik schrijf je een receptje voor een velletje blotters. Dan ben je zo weer over dat dipje heen."

Ideale wereld :hearteyes:
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nou ja, de medische wereld is ook maar een groot complot.
Kanker patiënten vergiftigen door chemo te geven met een 3% slagingskans voor ontelbare euro's.
Iemand in mijn familie is dokter (Weet niet wat hij van mij is, is eigenlijk geen familie meer, maar wel van mijn oma, daar is het de neef van.)

En nou had zijn eigen kind kanker gekregen.
Hij deed de behandeling van kanker patiënten.
Hij verbad de behandelende arts om chemo te geven aan zijn eigen zoon.
Zijn zoon was toen denk ik 21, is ongeveer 6 jaar geleden. Ik was toen nog maar 11. Kan me daar niet echt veel herinneren, gelukkig vertellen mijn ouders dit nog wel eens tegen andere mensen die iemand kennen die momenteel kanker heeft.

I.P.V chemo therapie, zette hij zijn zoon op een suikervrij dieet en diende hem iets van wiet toe, of hasj.. wet niet meer wat het precies was. En vertelde ons dat zijn zoon nu 90% kans heeft om de kanker te overwinnen.

Hij heeft de kanker ook overwonnen.

Ik lees hier vaker iets over op internet, maar vraag mezelf af is dit gewoon puur toeval of echt zo?

Het zou maar een zieke maatschappij zijn moesten de dokters het zwijgen opgelegd krijgen door de farmaceutische industrie?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#15
SmartieAndMe zei:
Dayum... Drugs produceren vind ik helemaal top, maar mensen die chemicaliën in bossen dumpen... daar kan ik echt zo slecht tegen..

MentalFucked zei:
Er waren 4 kinderen met de fiets in gevallen deze hebben brandwonden opgelopen.
Klik om te vergroten...

Verdomme man... wat kan ik daar boos om worden
Klik om te vergroten...
Ik kan er ook heel slecht tegen, maar dit is helaas het logische gevolg van het huidige systeem. Hoe meer voorraad aan afvalstoffen ze hebben staan hoe hoger hun productie en dus straf geschat zal worden indien ze gepakt worden. En als ze het naar een chemisch afval punt brengen worden ze gelijk gepakt, helaas.
S
SnowblindLid
01-01-2024, 00:00
#16
MentalFucked zei:
Als jullie willen stuur ik jullie de kranten artikelen door via PB.
Ik zet ze liever niet hier neer I.V.M anominiteit.
Klik om te vergroten...

Dan zou ik de betreffende post deleten. Als ik zou willen, ben ik daarmee in combinatie met de mediabeelden binnen no time achter je verblijfplaats.
Er is de laatste weken maar 1 incident met deze strekking in de media geweest. :wink:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Fool zei:
Ik kan er ook heel slecht tegen, maar dit is helaas het logische gevolg van het huidige systeem. Hoe meer voorraad aan afvalstoffen ze hebben staan hoe hoger hun productie en dus straf geschat zal worden indien ze gepakt worden. En als ze het naar een chemisch afval punt brengen worden ze gelijk gepakt, helaas.
Klik om te vergroten...

Tsja, maar dat praat 't nog niet goed. Hopelijk komen er betere mogelijkheden...
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#18
SmartieAndMe zei:
Fool zei:
Ik kan er ook heel slecht tegen, maar dit is helaas het logische gevolg van het huidige systeem. Hoe meer voorraad aan afvalstoffen ze hebben staan hoe hoger hun productie en dus straf geschat zal worden indien ze gepakt worden. En als ze het naar een chemisch afval punt brengen worden ze gelijk gepakt, helaas.
Klik om te vergroten...

Tsja, maar dat praat 't nog niet goed. Hopelijk komen er betere mogelijkheden...
Klik om te vergroten...

Gewoon in grote tonnen ergens langs de kant van de weg droppen, zorgen dat deze compleet afgesloten zijn en niet geopend kunnen worden!

Daarna anoniem een belletje plegen naar het noodnummer en zeggen dat je daar je spul hebt gedropt. Doe dit met een telefoontje van 10 euro en gooi hem dan erbij zou ik zeggen! :)

Wel even opletten met welke locatie I.V.M camera beelden enzovoort.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Da's een mooie optie inderdaad, maar dat gaat niemand doen. Waarom zou je bij het maken van zulke grote overtredingen de politie zelf bellen en ze meer wijs maken dan ze waren met het risico op jaren celstraf...

Als je dat doet sluiten ze gelijk de omgeving af in de hoop je te pakken
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#20
SmartieAndMe zei:
Da's een mooie optie inderdaad, maar dat gaat niemand doen. Waarom zou je bij het maken van zulke grote overtredingen de politie zelf bellen en ze meer wijs maken dan ze waren met het risico op jaren celstraf...

Als je dat doet sluiten ze gelijk de omgeving af in de hoop je te pakken
Klik om te vergroten...


Dan heb je nog de optie 200km te reizen.
Bij je lospunt alles neerdroppen.
50km verderop onderweg naar huis belletje plegen & telefoon weggooien.
150km verderop ben je terug bij je drugslab :tongueout:

Die 50 euro aan benzine & 10 euro voor een telefoon is niks vergeleken met wat ze verdiend hebben aan het gene waardoor dat afval is ontstaan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."