Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs top 3!!!

Drugs top 3!!!

635 antwoorden
170 weergaven
18-5-2026
J
JJJLid
01-01-2024, 00:00
#1
1 mdma
2 kratom
3 LSD
:)
A
Arjan`Lid
01-01-2024, 00:00
#2
1 Heroine
2 Crystal meth
3 I-doser
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Arjan` zei:
1 Heroine
2 Crystal meth
3 I-doser
Klik om te vergroten...

Had je naast die Crystal meth nog iets anders gebruikt? Wat vond je (mocht je er niets anders naast gebruikt hebben) zo byzonder aan?
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Arjan` zei:
1 Heroine
2 Crystal meth
3 I-doser
Klik om te vergroten...


Arjan` zei:
er zijn maar een paar drugs die ik frequent gebruik en dat is wiet/hasj truffels/paddo's en LSD een enkele keer speed gebruikt maar vond/vind het niks. van crack/coke/hero/meth snap ik gewoon niet dat mensen het de eerste keer willen gebruiken maar dat zal aan mij liggen
Klik om te vergroten...

Arjan` zei:
Bekijk profiel - Arjan`

Gebruikersnaam:
Arjan`
Rang:
Experimenterende gebruiker
Leeftijd:
19
Klik om te vergroten...

Arjan` zei:
Hallo drugsforum,
ik ben nu 15 jaar oud en ben nu ongeveer 2 jaar aan het experimenteren met drugs. Ik heb lsd speed ketamine XTC GHB wiet hasj alcohol en sigaretten gebruikt. ik las dat drugs schadelijk zijn voor je hersenen maar toch niet als je nog in de groei bent toch?
ik hoor het graag groetjes Arjan
Klik om te vergroten...


:confused:
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#5
Haha wat een knuppel
mijn top 3
1: Mdma
2: Coke+alcohol (de combi, afzonderlijk vind ik het allebei maar matig)
3: Amfetamine
e
electergieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Chris Pontius zei:
Wat probeer je nou eigenlijk te zeggen?
Klik om te vergroten...

Ik verdedig mezelf omdat jij dacht dat ik niks van alcohol verslaving afwist, en je zegt dat je de mensen die alcohol verslaafd zijn, niet kunt gaan genezen met alternatieven zoals medische planten...
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nee, nee, nee... Nu verdraai je de boel.
Jij bent hier de gene die zei :

electergie zei:
Hoe anders?
je hebt nooit een erge verslaving van alcohol gezien zeker
... die mensen zijn zat maar kunnen nog lopen en praten met defecten, na een fles vodka en wat hapjes kan ik ook nog stappen en praten op een normale manier.

Ik laat jullie in jullie waan.
Klik om te vergroten...

Verder ontken ik niet dat er mensen zijn die via ayahuasca van hun verslavingen af zijn gekomen.
Een verslavingskliniek heeft alleen mijn voorkeur.
Als je aan ayahuasca begint als alcoholverslaafde zul je 9/10 keer allang beseft hebben dat het niet langer zo kan, en zoek je gewoon iets om aan vast te houden.
e
electergieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Chris Pontius zei:
Nee, nee, nee... Nu verdraai je de boel.
Jij bent hier de gene die zei :

electergie zei:
Hoe anders?
je hebt nooit een erge verslaving van alcohol gezien zeker
... die mensen zijn zat maar kunnen nog lopen en praten met defecten, na een fles vodka en wat hapjes kan ik ook nog stappen en praten op een normale manier.

Ik laat jullie in jullie waan.
Klik om te vergroten...

Je waan... ik ga die andere post vanje niet quoten, je weet zelf.
Of die mensen zoeken hulp, wat ze niet doen, of iemand komt ze helpen.

(waarom gebruik je drugs, :confused: voor de lol :mrgreen: en dat mijn lichaam eraan kapot gaat, tja, we gaat toch dood :wave: )

Verder ontken ik niet dat er mensen zijn die via ayahuasca van hun verslavingen af zijn gekomen.
Een verslavingskliniek heeft alleen mijn voorkeur.
Als je aan ayahuasca begint als alcoholverslaafde zul je 9/10 keer allang beseft hebben dat het niet langer zo kan, en zoek je gewoon iets om aan vast te houden.
Klik om te vergroten...

Je kan het beseffen.., maar je lichaam eist die alcohol nog van je, en de enigste houvast die die mensen dus hebben is de lange slanke nek van hun fles.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dus jij wilt zeggen dat ayahascua de (lichamelijke) ontwenningsverschijnselen wegneemt?
Ok, weer wat geleerd.

Me pa heeft dus stiekem ook gewoon een ceremonie bijgewoond! :openmouth:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ontopic AUB!

Als ik moderator was had ik je allang een waarschuwing gegeven omdat je opdringerig bent en geen respect hebt voor andermans mening.

Ga maar lekker ergens anders bekvechten.

OT: nog steeds LSD, speed en MDMA
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Drientje zei:
Ontopic AUB!

Als ik moderator was had ik je allang een waarschuwing gegeven omdat je opdringerig bent en geen respect hebt voor andermans mening.

Ga maar lekker ergens anders bekvechten.
Klik om te vergroten...

Sir, yes sir!


@electergie
Als je hierover door wilt gaan moet je er maar een topic over aanmaken.
Ondertussen zijn we iets te ver afgedwaald.
e
electergieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Chris Pontius zei:
Dus jij wilt zeggen dat ayahascua de (lichamelijke) ontwenningsverschijnselen wegneemt?
Ok, weer wat geleerd.

Me pa heeft dus stiekem ook gewoon een ceremonie bijgewoond! :openmouth:
Klik om te vergroten...


Je hebt een afkick van alles, ook de pillen die de dokter je vader voorschrijft (om geen afkick verschijnselen of herstel van 't lichaam te krijgen)
als die stopt met ze te nemen, of ze helpen zo gezegd niet schrijven ze je andere voor.

Leuk is dat hé, doktertje spelen.

Mijn vader zei: "Ik waarom moet ik dit slikken, antabuse en andere bullshit,
als ik niet wil drinken dan drink ik niet, je stopt mij gewoon vol nutteloze pillen, die mij zonder dat ik weet op een andere manier verslaafd maken, en het kost mij geld"

Na verloop van tijd is zijn lever hersteld in de maten dat 't zich kan herstellen, zonder iets of wat te slikken, en drinkt hij niet meer..

Liever om geholpen te worden door drugs en pillen die je toch naar de kanker maken, dan jezelf te redden van de situatie?

OT dan:

Wiet
Vodka
LSD
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#13
spacelord zei:
tomz0r zei:
spacelord zei:
ben zeker niet wereldvreemd
Klik om te vergroten...
Dat wil ik wel geloven, maar

spacelord zei:
ze hebben mij doen inzien wat het betekent om te leven en laten mij doorheen de samenleving kijken op een manier zoals als mensen bv vliegen zijn en tegengehouden worden door een net, ik als ik trip een mug ben die er door heen gaat, later terug kom maar wel een nieuwe ervaring en nieuwe kennis verworven heb. De een vindt dit zever de ander snapt wat ik wil zeggen, het gaat erom wat de betekenis voor jezelf is van trippen en drugs. Er is geen universele norm, geen universeel doel. iedereen maakt zijn doel zolang hij leeft en dat doel is gelukkig zijn. Maakt trippen je gelukkig doe het dan, maakt het je ongelukkig blijf eraf.
Klik om te vergroten...

weet je het wel zeker?
Klik om te vergroten...

wat boeit het of ik het zeker weet, zolang ik het denk en ik er verantwoordelijk mee omspring en het een mooie toegevoegde waarde aan mijn leven heeft, volstaat mijn visie voor mij :)zelfs al hebben paddestoelen etc mij geen nieuwe visies bijgeleerd, ze hebben alleszinds wel ervoor gezorgd dat ik dingen weet die ik voorheen niet wist, maar die gevangen zaten in mijn onderbewustzijn. Psychedelica hebbe deze gedachten tot het niveau van bewustzijn geleid, uiteindelijk ben je zelf de wereld achter de 'deur'. Psychedelica zijn gewoon een sleutel tot het openen van jezelf.
Klik om te vergroten...

We zullen zien. Ben benieuwd of je over 3 jaar nog steeds zo positief bent en gewoon nog in staat bent om te werken.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#14
tomz0r zei:
We zullen zien. Ben benieuwd of je over 3 jaar nog steeds zo positief bent en gewoon nog in staat bent om te werken.
Klik om te vergroten...

Ik gebruik al jaren drugs, heb een ASO diploma op zak en studeer aan de universiteit. Dit is al meer dan vele mensen ooit zonder drugs in deze samenleving bereikt hebben. En ik wil hiermee helemaal niet zeggen 'ik ben beter dan die mensen' allesbehalve zelfs, ik vloei gewoon mee in de stroom gelijk de mainstream persoon. Er moet een gulden middenweg tussen plezier en arbeid gemaakt worden om mee te kunnen draaien in het systeem.
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#15
spacelord zei:
tomz0r zei:
We zullen zien. Ben benieuwd of je over 3 jaar nog steeds zo positief bent en gewoon nog in staat bent om te werken.
Klik om te vergroten...

Ik gebruik al jaren drugs, heb een ASO diploma op zak
Klik om te vergroten...


Hihi, blijft toch grappig. :grin:
S
SterckxLid
01-01-2024, 00:00
#16
1. XTC
2. THC
3. SOS
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#17
spacelord zei:
tomz0r zei:
We zullen zien. Ben benieuwd of je over 3 jaar nog steeds zo positief bent en gewoon nog in staat bent om te werken.
Klik om te vergroten...

Ik gebruik al jaren drugs, heb een ASO diploma op zak
Klik om te vergroten...



Ik heb ook goede diploma's, mede door mijn drugsgebruik. :P
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb geen goede diploma's. Maar net mijn school afgemaakt en jarenlang onder de maat gepresteerd. Nu verdien ik meer dan de meeste van jullie op dit forum. Ik werk hard, ben vaak nog aan het werk als iedereen feest aan het vieren is en ik geloof heilig dat diploma's niet zalig makend zijn.

Kansen in je leven die voorbij komen en die je met beide handen aangrijpt zijn vele malen belagrijker.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#19
Drientje zei:
Kansen in je leven die voorbij komen en die je met beide handen aangrijpt zijn vele malen belagrijker.
Klik om te vergroten...
Zoals een goed diploma te behalen. :wink:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
endor zei:
Drientje zei:
Kansen in je leven die voorbij komen en die je met beide handen aangrijpt zijn vele malen belagrijker.
Klik om te vergroten...
Zoals een goed diploma te behalen. :wink:
Klik om te vergroten...
Dat is een van de kansen. Maar later in je werkende leven komen er ook genoeg kansen. Grijp ze!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1819202122...32
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."