#1
1 mdma
2 kratom
3 LSD
![:)]()
2 kratom
3 LSD
Arjan` zei:1 Heroine
2 Crystal meth
3 I-doser
Arjan` zei:1 Heroine
2 Crystal meth
3 I-doser
Arjan` zei:er zijn maar een paar drugs die ik frequent gebruik en dat is wiet/hasj truffels/paddo's en LSD een enkele keer speed gebruikt maar vond/vind het niks. van crack/coke/hero/meth snap ik gewoon niet dat mensen het de eerste keer willen gebruiken maar dat zal aan mij liggen
Arjan` zei:Bekijk profiel - Arjan`
Gebruikersnaam:
Arjan`
Rang:
Experimenterende gebruiker
Leeftijd:
19
Arjan` zei:Hallo drugsforum,
ik ben nu 15 jaar oud en ben nu ongeveer 2 jaar aan het experimenteren met drugs. Ik heb lsd speed ketamine XTC GHB wiet hasj alcohol en sigaretten gebruikt. ik las dat drugs schadelijk zijn voor je hersenen maar toch niet als je nog in de groei bent toch?
ik hoor het graag groetjes Arjan
Chris Pontius zei:Wat probeer je nou eigenlijk te zeggen?
electergie zei:Hoe anders?
je hebt nooit een erge verslaving van alcohol gezien zeker... die mensen zijn zat maar kunnen nog lopen en praten met defecten, na een fles vodka en wat hapjes kan ik ook nog stappen en praten op een normale manier.
Ik laat jullie in jullie waan.
Chris Pontius zei:Nee, nee, nee... Nu verdraai je de boel.
Jij bent hier de gene die zei :
electergie zei:Hoe anders?
je hebt nooit een erge verslaving van alcohol gezien zeker... die mensen zijn zat maar kunnen nog lopen en praten met defecten, na een fles vodka en wat hapjes kan ik ook nog stappen en praten op een normale manier.
Ik laat jullie in jullie waan.
Je waan... ik ga die andere post vanje niet quoten, je weet zelf.
Of die mensen zoeken hulp, wat ze niet doen, of iemand komt ze helpen.
(waarom gebruik je drugs,voor de lol
en dat mijn lichaam eraan kapot gaat, tja, we gaat toch dood
)
Verder ontken ik niet dat er mensen zijn die via ayahuasca van hun verslavingen af zijn gekomen.
Een verslavingskliniek heeft alleen mijn voorkeur.
Als je aan ayahuasca begint als alcoholverslaafde zul je 9/10 keer allang beseft hebben dat het niet langer zo kan, en zoek je gewoon iets om aan vast te houden.
Drientje zei:Ontopic AUB!
Als ik moderator was had ik je allang een waarschuwing gegeven omdat je opdringerig bent en geen respect hebt voor andermans mening.
Ga maar lekker ergens anders bekvechten.
Chris Pontius zei:Dus jij wilt zeggen dat ayahascua de (lichamelijke) ontwenningsverschijnselen wegneemt?
Ok, weer wat geleerd.
Me pa heeft dus stiekem ook gewoon een ceremonie bijgewoond!![]()
spacelord zei:tomz0r zei:Dat wil ik wel geloven, maarspacelord zei:ben zeker niet wereldvreemd
spacelord zei:ze hebben mij doen inzien wat het betekent om te leven en laten mij doorheen de samenleving kijken op een manier zoals als mensen bv vliegen zijn en tegengehouden worden door een net, ik als ik trip een mug ben die er door heen gaat, later terug kom maar wel een nieuwe ervaring en nieuwe kennis verworven heb. De een vindt dit zever de ander snapt wat ik wil zeggen, het gaat erom wat de betekenis voor jezelf is van trippen en drugs. Er is geen universele norm, geen universeel doel. iedereen maakt zijn doel zolang hij leeft en dat doel is gelukkig zijn. Maakt trippen je gelukkig doe het dan, maakt het je ongelukkig blijf eraf.
weet je het wel zeker?
wat boeit het of ik het zeker weet, zolang ik het denk en ik er verantwoordelijk mee omspring en het een mooie toegevoegde waarde aan mijn leven heeft, volstaat mijn visie voor mijzelfs al hebben paddestoelen etc mij geen nieuwe visies bijgeleerd, ze hebben alleszinds wel ervoor gezorgd dat ik dingen weet die ik voorheen niet wist, maar die gevangen zaten in mijn onderbewustzijn. Psychedelica hebbe deze gedachten tot het niveau van bewustzijn geleid, uiteindelijk ben je zelf de wereld achter de 'deur'. Psychedelica zijn gewoon een sleutel tot het openen van jezelf.
tomz0r zei:We zullen zien. Ben benieuwd of je over 3 jaar nog steeds zo positief bent en gewoon nog in staat bent om te werken.
spacelord zei:tomz0r zei:We zullen zien. Ben benieuwd of je over 3 jaar nog steeds zo positief bent en gewoon nog in staat bent om te werken.
Ik gebruik al jaren drugs, heb een ASO diploma op zak
spacelord zei:tomz0r zei:We zullen zien. Ben benieuwd of je over 3 jaar nog steeds zo positief bent en gewoon nog in staat bent om te werken.
Ik gebruik al jaren drugs, heb een ASO diploma op zak
Zoals een goed diploma te behalen.Drientje zei:Kansen in je leven die voorbij komen en die je met beide handen aangrijpt zijn vele malen belagrijker.
Dat is een van de kansen. Maar later in je werkende leven komen er ook genoeg kansen. Grijp ze!endor zei:Zoals een goed diploma te behalen.Drientje zei:Kansen in je leven die voorbij komen en die je met beide handen aangrijpt zijn vele malen belagrijker.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."