"Gelet op het feit dat ik mij onthoud van elk soort middel (inclusief alcohol) leef ik nu een een burgerlijk bestaan.
Nu was mijn vraag of er ook een volledig legaal middel/truukje is om het uitgaan toch wat leuker te maken.
Ik onthoud mij van elk middel omdat vanuit therapie is aangegeven dit noodzakelijk is."
ik mij onthoud van elk soort middel, mijn vraag of er ook een volledig legaal middel is om het uitgaan toch wat leuker te maken.
Dit wordt dus lastig hé, veel plezier burgerlijk wezen. :P
Maare, Phenibut is volledig legaal maar heeft wel een aanzienlijk neurofysiologisch effect, geen kater de volgende dag maar onschuldig valt het niet te noemen.
Je kunt ook 20microgram LSD doen ofso maar als dat te drugsie is kun je ook een lage hoeveelheid LSA doen, dan is het 'natuurlijk en dus geaccepteerd door homeopathische hippies' kun je ook gewoon online bestellen (bepaalde zaadsoorten als ik het mij goed herinner). :P
Je kunt een lage hoeveelheid Baicilin gebruiken, soort van milde natuurlijke benzo. Magnolio Bark doet ongeveer hetzelfde.
Een lading sint janskruid kom je ook wel ver mee, zitten wat stofjes in die inwerken op gaba, serotonine en dopamine receptoren. Sommige mensen geven echter wel aan dat ze er slecht op slapen, komt waarschijnlijk door de hypericine die er in zit wat dopamine verhogend werkt.
5HTP kan eventueel zelfs een optie zijn al lijkt dat me niet een stofje dat je al te vaak wilt misbruiken aangezien het je serotonine niveaus nogal doet schommelen maar relatief onschuldig spul.
Al deze middelen zijn legaal, misschien dat er zo nog een paar te binnen schieten.
Mag ik vragen wat voor therapie? wellicht handig om te weten wat je doel is, neem aan dat je gewoon niet teveel 'zooi' naar binnen wilt werken die je 'balans' doen schommelen iets in die richting?