Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Kijk anders even naar pre-workouts die gebruikt worden voor het trainen Nadeel is wel dat je daar een energie crash van kan krijgen op de avond zelf :P"
"Anders misschien steriel water of Bacteriostatic Water?"
"lol, 75 kg op 170 dan heb je nog echt geen idee wat je aan het doen bent denk ik? Dan gaan anabolen je niks brengen. Ja je komt tijdens het gebruik waarschijnlijk een kilo of 8 aan. Maar zodra je stopt verlies je dit weer. Verdiep je in voeding en ga meer eten als je meer wilt aankomen. Eet je al heel veel en kan je echt niet meer eten? Dan prop je maar op andere manieren meer eten erbij. Meer eten is meer aankomen. Lukt het je echt niet? Dan kan je beter stoppen met trainen en gaan schaken."
"Voor een intensieve lezer vind ik dan toch wel dat je een cruciale fout hebt gemaakt. Bijnemen na een half uur. Dat is echt heel erg kort. Sowieso kan het langer duren voordat 4fa inkickt. Verder is 4fa en xtc combo nooit echt heel handig. Beter hou je het er bij eentje. Maar goed dat gezegd hebbende zal ik nu ingaan op je klachten. Je bloeddruk weet je helaas niet meer aangezien dat veel kan zeggen. Maar over je hartslag kan ik wel wat zeggen. Je bent 18 jaar en je "theoretische" maximale hartslag ligt op 202 slagen per minuut. Maar dat wil niet zeggen dat als je hart sneller klopt dan 202 slagen dat je gelijk dood neer valt. Dus in dat op zicht geen probleem. Verder hebben ze je bloeddruk 2 keer opgemeten tijdens het stilzitten. Daarmee kunnen ze dus zien hoeveel je bloeddruk in die tijd daalt en of dit volgens de norm is. Als dit volgens de norm is sturen ze je weer weg. De kans is dan dus ook erg klein dat je een hersenbloeding hebt gehad of kans erop. Sowieso als je hart van 195 bpm naar 180 bpm gaat in 2 minuten is er echt niks mis met je. Overigens lijkt de klacht het meeste in de richting te komen van een band om je hoofd voelen of hoofdpijn krijgen. Dat kan je vaak voorkomen door je zouten aan te vullen. Dus even iets eten. Overigens ben ik geen dokter, dus bij twijfel even langs de huisarts. Maar meer dan je bloeddruk en hartslag opnemen kan/doet hij ook niet. Verder nu geen klachten meer in hoofd? Mocht je nu nog steeds die "pijn" in je hoofd voelen zou ik toch wel even langs de dokter gaan."
"Goed topic, begint toch wel een populaire drug te worden. Maar ik mis alleen in de opening post een stukje over de grootte van de dosis."
"Het lichaam kan meer aan dan je denkt Dus op gebied van spieren zou je lichaam het wel aan moeten kunnen, mits je goed blijft eten en rust tussen de trainingen houd. Maar op het gebied van je dopamine receptoren.... Zeer onverstandig lijkt me."
"Kleine bump.... Vrienden van me willen ook een keer graag LSD doen en ik twijfel of ik mee ga doen. Aan de ene kant ben ik er heel erg benieuwd naar vanwege de nieuwe inzichten die je krijgt met jezelf en aan de andere kant ben ik bang dat ik kom/blijf hangen in een bad trip. Ik ben van mezelf nogal een denker, over het leven, doel van het leven, wat doe ik met mijn leven etc en daarom lijkt mij dit mooi om te ervaren. Ook was voor mij de eerste keer MDMA ook echt een eye-opener. Voor zover mdma dat kan zijn. Sinds die ervaring met mdma heb ik echt het gevoel dat ik veel meer leef en veel betere band heb met mijn vrienden. Dus om een lang verhaal kort te maken, iemand tips? Sowieso als ik het ga doen begin ik met een halve zegel, liever te weinig dan teveel. Al ben ik wel een forse jongen, 1.75 +- 93 kg. Edit: kleine aanvulling wat me net te binnen schiet. Maar wat nou als ik een totale openbaring krijg van dat dit leven geen doel heeft en totaal zinloos is? Ik ben nog nooit depressief geweest maar af en toe denk ik tja waarvoor doen we dit nu allemaal? Eigenlijk is het leven ook beetje zinloos, het enige doel ervan is om leuke dingen te doen en daarna gaan we dood. Al kan ik me wel altijd goed afzetten van die gedachte, omdat als het zo is dan is dat zo en kan je daar niks aan veranderen. Dus is de kans er dat ik er juist depressief van word? Of is keta een betere keus? Kan ik telkens een sleutelpuntje bij pakken als ik verder wil en anders niet. mijn excuus voor de topic kaping, was niet de bedoeling zo'n lap tekst te typen :P"
"Thnx guy's! Misschien niet helemaal het antwoord wat ik zou willen horen, maar bedankt voor alle eerlijkheid"
"DeepBlue zei: kleine aanvulling wat me net te binnen schiet. Maar wat nou als ik een totale openbaring krijg van dat dit leven geen doel heeft en totaal zinloos is? Ik ben nog nooit depressief geweest maar af en toe denk ik tja waarvoor doen we dit nu allemaal? Eigenlijk is het leven ook beetje zinloos, het enige doel ervan is om leuke dingen te doen en daarna gaan we dood. Al kan ik me wel altijd goed afzetten van die gedachte, omdat als het zo is dan is dat zo en kan je daar niks aan veranderen. Dus is de kans er dat ik er juist depressief van word? Klik om te vergroten... Maar die openbaring heb je dan toch al gehad? Je weet het immers al. Misschien dat je die wetenschap nog niet zo goed kan accepteren. Probeer eens de voordelen van een zinloos leven in te zien. Doordat ik denk dat het leven zinloos is neem ik het leven ook wat minder serieus. Dat zorgt voor minder gepieker en minder remming in mijn gedrag waardoor ik uiteindelijk ook meer open sta voor bijvoorbeeld psychedelische ervaringen. En onthoud, een zinloos leven betekent niet dat je geen zinvolle ervaringen kan beleven voor je bestaan als mens. Klik om te vergroten... Mooi stukje dat Zo had ik het eigenlijk ook nog niet bekeken, thnx"
"Lijkt me ook niet dat GHB steriel is? Als je het dan IM injecteert kan je er nog een lelijk abces aan overhouden. Sorry voor de bump, zag nu pas dat het al een oud topic is :P"