#1
De DOx serie zijn een van de eerste stoffen die Alexander Shulgin synthetiseerde, DOM was immers Shulgin's eerste substantie die in bekendheid doorbrak (al was dit jammer genoeg niet bepaald in positieve zin :P ). DOC wordt dus al zeker 50jaar lang gebruikt en er zijn geen gevallen van overlijden bekend die gekoppeld kunnen worden aan DOC (wat immers niet uitsluit dat deze niet bestaan). Voor research chemical begrippen is er wel het een en ander bekend en onderzocht wat betreft DOC, het bestaat immers bijna even lang als LSD.
DOM waren een paar mensen aan overleden, DOM werd destijds in pilvorm verkocht in extreem hoge doseringen van 20mg. Er is echter ook een gigantische groep mensen die deze dosering wel overleefde en DOM is een stuk potenter in gewicht dan DOC. Zolang je de 20mg DOC oraal niet voorbij gaat zou je het wel moeten overleven lijkt me al zit je dan waarschijnlijk wel een week lang in de achtbaan van je leven. :P
DOC is ook wel wat onderzocht waar onder andere uit is gekomen dat het een gedeeltelijke agonist is en die in theorie net als LSD een plafon moet hebben qua maximal bereikbare effecten.
Het is een blijft een zeer potent stofje in gewicht en ik denk dat nasale inname de risico's ook wel aanzienlijk verhogen maar daar lijkt me geen sprake van maar ik heb wel de indruk dat DOC een relatief veilig stofje is die desondanks wel met respect behandeld mag worden natuurlijk.
Ik loop een beetje te brabbelen en speculeren, let niet teveel op mij.
DOM waren een paar mensen aan overleden, DOM werd destijds in pilvorm verkocht in extreem hoge doseringen van 20mg. Er is echter ook een gigantische groep mensen die deze dosering wel overleefde en DOM is een stuk potenter in gewicht dan DOC. Zolang je de 20mg DOC oraal niet voorbij gaat zou je het wel moeten overleven lijkt me al zit je dan waarschijnlijk wel een week lang in de achtbaan van je leven. :P
DOC is ook wel wat onderzocht waar onder andere uit is gekomen dat het een gedeeltelijke agonist is en die in theorie net als LSD een plafon moet hebben qua maximal bereikbare effecten.
Het is een blijft een zeer potent stofje in gewicht en ik denk dat nasale inname de risico's ook wel aanzienlijk verhogen maar daar lijkt me geen sprake van maar ik heb wel de indruk dat DOC een relatief veilig stofje is die desondanks wel met respect behandeld mag worden natuurlijk.
Ik loop een beetje te brabbelen en speculeren, let niet teveel op mij.
