#1
jawel, chill man
Skeepie95 zei:Eerst ben ik namelijk flink gaan drinken(bier) en na een tijdje begon ik me dronken te voelen,
op dat moment heb ik ook een jointje gerookt. Al vrij snel daarna begon ik mij extreem slecht te voelen,
Mwa, van twee biertjes ben je ook niet persé dronken. Volgens mij slaat 'stronken' op het van de kaart zijn van alcohol&cannabis, en dan ongeveer net zo van de kaart als wanneer je dronken zou zijn.Dunnetjess33 zei:Ik moet wel toegeven dat ik zelf en enkele kennissen ook misselijk worden als je na drank gaat blowen. Al heb ik nog nooit dronken geblowd. Hoe het kan weet ik niet maar als ik gelijk al een joint neem zodra ik ga drinken heb ik dat niet. Dat kan dus goed tussen mijn oren zitten. Dus na alcohol pas wiet gaan roken wordt ik ook misselijk. Ik geloof dat dat "stronken" heet?
Fool zei:[
Mwa, van twee biertjes ben je ook niet persé dronken. Volgens mij slaat 'stronken' op het van de kaart zijn van alcohol&cannabis, en dan ongeveer net zo van de kaart als wanneer je dronken zou zijn.
Fool zei:Ik bedoelde meer dat je de combinatie alcohol & wiet niet per definitie stonken kunt gaan noemen, imo. :P
Fool zei:Ik bedoelde meer dat je de combinatie alcohol & wiet niet per definitie stonken kunt gaan noemen, imo. :P
MeejheM zei:maar ik wil niet betweterig overkomen.
Mijn bezwaar is precies hetgeen EI zegt, stronken impliceert stoned en dronken, dronken ben je niet na twee bierjes. :PMeejheM zei:Fool zei:Ik bedoelde meer dat je de combinatie alcohol & wiet niet per definitie stonken kunt gaan noemen, imo. :P
Als mensen meer alcohol en cannabis gebruiken dan ze prettig vinden is "stronken" toch een prima definitie? Wat is je bezwaar tegen die term?
SmartieAndMe zei:Zeker waar! Dronken gaan blowen is voor mij meestal een heel slecht idee terwijl stoned gaan drinken me eigenlijk vrij goed valt omdat het veel makkelijker te doseren is dan
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."