Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlowen in combinatie met alcohol.

Blowen in combinatie met alcohol.

25 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#1
jawel, chill man
S
Skeepie95Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Goeiedag!

Afgelopen zaterdagavond heb ik alcohol en een jointje gebruikt, ik heb met beiden de nodige ervaring maar het ging toch flink mis.

Eerst ben ik namelijk flink gaan drinken(bier) en na een tijdje begon ik me dronken te voelen, op dat moment heb ik ook een jointje gerookt. Al vrij snel daarna begon ik mij extreem slecht te voelen, mijn hartslag ging omhoog, last van kortademigheid, zweten, overgeven en ook lopen was een hele opgave (ik heb mij nog niet vaak zo slecht gevoeld). Zoals ik zei ik heb heel wat ervaring met het gebruik van joints en alcoholische dranken maar deze keer ging het goed fout. Mijn vraag is: Hoe heeft dit kunnen gebeuren? Iemand anders ervaring met blowen nadat je flink hebt gedronken?

Ik hoor het graag,
Stefan
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat heet overdosering.. Als je te veel neemt ga je je slecht voelen. That's it.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je geeft zelf het antwoord al. Genie.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#5
hartslag omhoog ?

Nee, ik ben wel 2 keer out gegaan in de tijden dat ik veel dronk en erbij blowde. Had meer het idee dat mn hartslag omlaag ging dus :)
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Stap 1.
Skeepie95 zei:
Eerst ben ik namelijk flink gaan drinken(bier) en na een tijdje begon ik me dronken te voelen,
Klik om te vergroten...

Stap 2.
op dat moment heb ik ook een jointje gerookt. Al vrij snel daarna begon ik mij extreem slecht te voelen,
Klik om te vergroten...

Dan ga je je te wazig of misselijk voelen, teveel wiet of teveel alcohol dus.

Verder gaat je hartslag (bijna) altijd omhoog als je cannabis gebruikt en zullen het zweten en kortademig zijn wel volgen uit een soort van paniekaanval op dat moment.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."