Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlowen in combinatie met alcohol.

Blowen in combinatie met alcohol.

25 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#1
jawel, chill man
S
Skeepie95Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Goeiedag!

Afgelopen zaterdagavond heb ik alcohol en een jointje gebruikt, ik heb met beiden de nodige ervaring maar het ging toch flink mis.

Eerst ben ik namelijk flink gaan drinken(bier) en na een tijdje begon ik me dronken te voelen, op dat moment heb ik ook een jointje gerookt. Al vrij snel daarna begon ik mij extreem slecht te voelen, mijn hartslag ging omhoog, last van kortademigheid, zweten, overgeven en ook lopen was een hele opgave (ik heb mij nog niet vaak zo slecht gevoeld). Zoals ik zei ik heb heel wat ervaring met het gebruik van joints en alcoholische dranken maar deze keer ging het goed fout. Mijn vraag is: Hoe heeft dit kunnen gebeuren? Iemand anders ervaring met blowen nadat je flink hebt gedronken?

Ik hoor het graag,
Stefan
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat heet overdosering.. Als je te veel neemt ga je je slecht voelen. That's it.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je geeft zelf het antwoord al. Genie.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#5
hartslag omhoog ?

Nee, ik ben wel 2 keer out gegaan in de tijden dat ik veel dronk en erbij blowde. Had meer het idee dat mn hartslag omlaag ging dus :)
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Stap 1.
Skeepie95 zei:
Eerst ben ik namelijk flink gaan drinken(bier) en na een tijdje begon ik me dronken te voelen,
Klik om te vergroten...

Stap 2.
op dat moment heb ik ook een jointje gerookt. Al vrij snel daarna begon ik mij extreem slecht te voelen,
Klik om te vergroten...

Dan ga je je te wazig of misselijk voelen, teveel wiet of teveel alcohol dus.

Verder gaat je hartslag (bijna) altijd omhoog als je cannabis gebruikt en zullen het zweten en kortademig zijn wel volgen uit een soort van paniekaanval op dat moment.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je geeft zelf het antwoord al: je hebt veel te veel gezopen. Je was misschien zonder joint ook wel over je nek gegaan. En dat je hartslag zo omhoog gaat kan van de angst komen om bad te gaan. Zoals je denk ik wel weet versterken drugs (alcohol is ook (hard)drugs) je gevoelens.

Ik moet wel toegeven dat ik zelf en enkele kennissen ook misselijk worden als je na drank gaat blowen. Al heb ik nog nooit dronken geblowd. Hoe het kan weet ik niet maar als ik gelijk al een joint neem zodra ik ga drinken heb ik dat niet. Dat kan dus goed tussen mijn oren zitten. Dus na alcohol pas wiet gaan roken wordt ik ook misselijk. Ik geloof dat dat "stronken" heet?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dunnetjess33 zei:
Ik moet wel toegeven dat ik zelf en enkele kennissen ook misselijk worden als je na drank gaat blowen. Al heb ik nog nooit dronken geblowd. Hoe het kan weet ik niet maar als ik gelijk al een joint neem zodra ik ga drinken heb ik dat niet. Dat kan dus goed tussen mijn oren zitten. Dus na alcohol pas wiet gaan roken wordt ik ook misselijk. Ik geloof dat dat "stronken" heet?
Klik om te vergroten...
Mwa, van twee biertjes ben je ook niet persé dronken. Volgens mij slaat 'stronken' op het van de kaart zijn van alcohol&cannabis, en dan ongeveer net zo van de kaart als wanneer je dronken zou zijn.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Fool zei:
[
Mwa, van twee biertjes ben je ook niet persé dronken. Volgens mij slaat 'stronken' op het van de kaart zijn van alcohol&cannabis, en dan ongeveer net zo van de kaart als wanneer je dronken zou zijn.
Klik om te vergroten...


Twee biertjes? TO zegt dat hij/zij erg dronken was, dus dat zullen wel meer dan 2 biertjes zijn geweest.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik bedoelde meer dat je de combinatie alcohol & wiet niet per definitie stonken kunt gaan noemen, imo. :P
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#11
Waarom niet? volgens mij verschilt dat per persoon.
maar ik wil niet betweterig overkomen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Fool zei:
Ik bedoelde meer dat je de combinatie alcohol & wiet niet per definitie stonken kunt gaan noemen, imo. :P
Klik om te vergroten...

Aha! Dat had ik even verkeerd begrepen!
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#13
Fool zei:
Ik bedoelde meer dat je de combinatie alcohol & wiet niet per definitie stonken kunt gaan noemen, imo. :P
Klik om te vergroten...

Als mensen meer alcohol en cannabis gebruiken dan ze prettig vinden is "stronken" toch een prima definitie? Wat is je bezwaar tegen die term?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
Stronken is stoned en dronken. Na twee biertjes ben je niet dronken, dus van twee biertjes en een joint ben je niet stronken. Wat een kutwoord.

MeejheM zei:
maar ik wil niet betweterig overkomen.
Klik om te vergroten...
:)
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#15
MeejheM zei:
Fool zei:
Ik bedoelde meer dat je de combinatie alcohol & wiet niet per definitie stonken kunt gaan noemen, imo. :P
Klik om te vergroten...

Als mensen meer alcohol en cannabis gebruiken dan ze prettig vinden is "stronken" toch een prima definitie? Wat is je bezwaar tegen die term?
Klik om te vergroten...
Mijn bezwaar is precies hetgeen EI zegt, stronken impliceert stoned en dronken, dronken ben je niet na twee bierjes. :P

Naast het tweede bezwaar dat het gewoon een kutwoord is, maar dat probeerde ik niet mee te laten tellen. :P
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#16
stronken is een prachtwoord, net zoals paashaasschaamhaarverzamelaar
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Voor de meeste mensen is het minder risicovol om eerst te blowen en dan te drinken, dan andersom. Voor als je ooit nog is een poging wil wagen deze 2 middelen met elkaar te gebruiken.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zeker waar! Dronken gaan blowen is voor mij meestal een heel slecht idee terwijl stoned gaan drinken me eigenlijk vrij goed valt omdat het veel makkelijker te doseren is dan
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
SmartieAndMe zei:
Zeker waar! Dronken gaan blowen is voor mij meestal een heel slecht idee terwijl stoned gaan drinken me eigenlijk vrij goed valt omdat het veel makkelijker te doseren is dan
Klik om te vergroten...

Kijk, dat heb ik ook! Mijn vriendin zegt dat t lulkoek is maar ik heb dat ook echt. Alcohol en daarna een blow is kotsen bij mij. Terwijl als ik gelijk in het begin al (wat) wiet rook als ik drink, heb ik het niet.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hebben jullie niet zo'n duffe, saaie dronk als je eerst gaat blowen en daarna gaat drinken?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."