#1
Ik heb altijd begrepen dat de combinatie extra neurotoxisch is. Hoe of wat weet ik niet precies maar als dat klopt heeft het dus niet te maken met de temperatuur. Ben wel benieuwd hoe het precies zit.
Werkt MDMA niet een beetje te kort voor de zondag? Of ga je pas om een uurtje of 3 het festivalterrein op/neem je het dan pas in?benniesmitters zei:Defqon ieder jaar weer feest.
Als ik jou was zou ik de pep achterwegen laten. Wel lekker op zo'n feest maar je voelt je de volgende dag toch verrot. Maar dat is natuurlijk ook per persoon verschillend. IK snuif vaak iets meer dan ik eigenlijk van plan was.
Mijn planning ziet er als volgt uit: Vrijdag gewoon lekker drinken, daar houd je het wel mee vol tot een uurtje of 3. Zaterdag ga ik lekker aan de 2cb, of jij dit chill vind weet ik niet, zelf houd ik er van maar ik ken er genoeg die me voor gek verklaren en niet snappen waarom ik dat op een feest doe, dus dat zou je bij jezelf na moeten gaan. Zondag aan de Mdma of 6apb, die keuze moet nog gemaakt worden.
Was wel van plan om zaterdag naar de afterparty te gaan, wist niet dat er zondag ook een was haha.benniesmitters zei:Ja voor de hele zondag wel, maar overdag drink ik gewoon wat bier. En neem rond 9-10 uur de eerste capsule. Houd er wel rekening mee dat zondag de after party echt super vet is in de orange. Deze gaat echt super lang nog door na het feest. Ook is hier geen officiele line up, draaien echt allemaal dj's door elkaar. Daarom zou ik pas later aan de drugs gaan om lekker dat piekje nog op het eind te hebben en niet dat je tegen die tijd kneiters vaag bent.
En over dat weekendje kapot gaan, twee jaar geleden ook gedaan. Vrijdag pep, zaterdag xtc en 4fmp en zondag weer xtc en pep. Nou dat heb ik geweten. Heb me nog nooit zo slecht gevoeld. Dat in combinatie met slecht slapen. Voelde me echt oververhit, was aan het trillen als een malle, misselijk, die maandag bijna flauwvallen om de zoveel tijd. Echt geen aanrader. Ik heb m'n lesje geleerd en doe het voortaan gewoon wat rustiger aan, je hoeft niet constant onder invloed te zijn om een leuk feest te hebben!![]()
Pante zei:Mijn ervaring met festivals die 3 dagen duren is dat de sfeer op de eerste twee dagen leuk is en de 3e dag wat minder. Ook vaak genoeg gewerkt op festivals, de laatste dag zijn mensen echt minder opgewekt in vergelijking met de dag ervoor. Iedereen is dan al moe, wil nog wel doorfeesten maar de energie/zin is er dan niet meer.
Ik zou dus gewoon de eerste dagen doen wat je het leukst vind. Dus bijv speed op de eerste dag en MDMA op de tweede. Lijkt me zonde om MDMA juist op die wat mindere laatste dag te doen.
Pante zei:4FA en MDMA .. tja, je zal niet de eerste zijn die het doet. Ik zou wel verwachten dat je minder van de MDMA/4FA gaat voelen als je de dag ervoor al aan je serotonine hebt lopen knoeien. Heb ook genoeg verhalen gehoord van mensen die wel 2 dagen achter elkaar aan de serotonine hebben lopen sleutelen en bij wie het goed ging. Denk dat het het risico op hersenfrituren wel redelijk vergroot, dus zou het je niet willen aanraden .. ;p
Pante zei:Heb je geen ervaring met tripmiddelen trouwens? Vind dit eigenlijk nog het leukste bij festivals. Je geniet er erg van en weinig katerverschijnselen![]()
Exceptional Insight zei:Als MDMA essentieel is, zou ik dat sowieso niet tot de laatste dag bewaren.
Exceptional Insight zei:Verder heb ik er eigenlijk niets zinnigs over te zeggen.
Het klinkt een beetje alsof je meer wilt dan mogelijk is. Misschien is dat kinderachtig. Misschien is het menselijk.Peppi en Coki zei:Het is wel jammer dat iemand zo kort de tijd heeft om een bericht aan te passen, als ik het nu zo terug lees zou ik graag een aantal dingen herformuleren, want het klinkt op sommige punten vrij kinderachtig eigenlijk.
Niks mis mee, topic is net een maandje oud en het festivalseizoen is net begonnen, dus kan nog prima hahaHaardroger zei:Weet niet of het nog zin heeft om hier op te reageren, maar wie weet...
Heb het persoonlijk niet zo erg op coke (of andere te snuiven dingen). Ik weet van mijzelf dat ik vrij verslavingsgevoelig, impulsief, en altijd zoekend naar de leukste ervaring ben. Dan is iets snuiven toch wel iets te makkelijk om ergens verslaafd aan te raken.Haardroger zei:Probeer de eerste dag bier, tweede dag coke en de derde mdma/4F.
Klinkt als een goed plan :PHaardroger zei:Juist de derde dag, als je helemaal kapot bent zoals hier eerder is gezegd zou ik die oppepper goed kunnen gebruiken.
Niks beters dan zelf gigantisch vrolijk zijn terwijl de rest aan het overleven is!![]()
Zit helaas met het probleem dat ik dit festival in de MDMA pauze zit en dat vrij gebruiken er niet echt in zit, alhoewel, ik denk dat één keertje slechts 2 maanden wachten na een gemiddelde dosis xtc, voordat ik weer wat 4-FA gebruik, niet zo heel veel kwaad kan :PWacky zei:Ik ben helemaal voor verantwoordelijk gebruik, maar op festivals plannen vind ik niet zo nodig.
4-FA gebruikt dezelfde serotonine als MDMA inderdaad, daarom kan deze in de MDMA-pauze niet worden gebruikt omdat je dan het herstel tegengaat, maar ja, als na 2 maanden volgens Unity wel weer een middelmatige dosis MDMA kan worden gebruikt, zou 4-FA ook wel moeten kunnen.MeejheM zei:3 maanden is een "veilige schatting", dat is zolang dat je absoluut lang genoeg gewacht hebt. na 2 maanden kan het ook echt wel, met een piepklein risico dat je niet de volledige ervaring hebt die je na 3 maanden zou hebben.
ik denk wel dat 4fluo invloed heeft op het herstel in je hersenen, volgens mij heeft dat qua werking in het brein raakvlakken met mdma. ik weet het niet zeker, maar dat vertelt fool straks wel gok ik![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."