Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeste combinatie voor een weekend festival?

Beste combinatie voor een weekend festival?

29 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik denk niet dat er een ideale combinatie is die voor iedereen werkt. je kan jezelf de eerste dag sparen zodat je de tweede kan doen wat je wilt, of de eerste dag helemaal losgaan op wat je wilt en de tweede dealen met de kater.

Om hier stoffen voor te adviseren aan een onbekende lijkt mij een foute combinatie :grin:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb altijd begrepen dat de combinatie extra neurotoxisch is. Hoe of wat weet ik niet precies maar als dat klopt heeft het dus niet te maken met de temperatuur. Ben wel benieuwd hoe het precies zit.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als we het dan toch over schade hebben, is de extra schade die ontstaat bij het combineren van speed en MDMA dan vooral toe te wijzen aan een extra verhoging van de temperatuur?
P
PanteLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mijn ervaring met festivals die 3 dagen duren is dat de sfeer op de eerste twee dagen leuk is en de 3e dag wat minder. Ook vaak genoeg gewerkt op festivals, de laatste dag zijn mensen echt minder opgewekt in vergelijking met de dag ervoor. Iedereen is dan al moe, wil nog wel doorfeesten maar de energie/zin is er dan niet meer.
Ik zou dus gewoon de eerste dagen doen wat je het leukst vind. Dus bijv speed op de eerste dag en MDMA op de tweede. Lijkt me zonde om MDMA juist op die wat mindere laatste dag te doen.

4FA en MDMA .. tja, je zal niet de eerste zijn die het doet. Ik zou wel verwachten dat je minder van de MDMA/4FA gaat voelen als je de dag ervoor al aan je serotonine hebt lopen knoeien. Heb ook genoeg verhalen gehoord van mensen die wel 2 dagen achter elkaar aan de serotonine hebben lopen sleutelen en bij wie het goed ging. Denk dat het het risico op hersenfrituren wel redelijk vergroot, dus zou het je niet willen aanraden .. ;p

Heb je geen ervaring met tripmiddelen trouwens? Vind dit eigenlijk nog het leukste bij festivals. Je geniet er erg van en weinig katerverschijnselen :)
P
Peppi en CokiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het wordt weer langzaamaan zomer en het festivalseizoen komt weer langzaam op gang. Er is één festival dat voor mij dit jaar (en eigenlijk elk jaar) in het oog springt: Defqon.1 (een hard-dance festival dat de vrijdagavond, zaterdag, en zondag duurt). Natuurlijk wil ik hier zo hard mogelijk gaan, dus zullen de nodige uppers wel weer worden gekocht. Wat ik mij alleen afvraag is, welke drug(s) zou het beste zijn om het hele weekend los te gaan, zonder dat ik bijvoorbeeld mijn hersenen later in een snackbar zou kunnen terugvinden omdat ze zo gefrituurd zijn.

Ik had al een beetje bedacht wat ik dan zou kunnen nemen wat nog wel verantwoord is:

- vrijdagavond gewoon gezellig wat zou drinken,
- zaterdag een nader te bepalen hoeveelheid speed/4-FA,
- zondag een nader te bepalen hoeveelheid XTC.

Natuurlijk geef ik enigszins nog om mijn lichaam en zal ik wss elke nacht wel een aantal uur slapen (desnoods pak ik een jointje erbij :grin:), lekker veel AA Isotone meenemen (ik hou echt van dat drankje), en de weinige muntjes die ik zal uitgeven aan wat konijnenvoer besteden voor de nodige vitamientjes.

Nou heb ik wel al vernomen dat 2 dagen achter elkaar 4-FA en MDMA niet echt de beste keuze is i.v.m. de serotonine. Is er een betere combo om toch in die actieve roes te komen, maar niet helemaal van de kaart te gaan?
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#6
Defqon ieder jaar weer feest :grin:.
Als ik jou was zou ik de pep achterwegen laten. Wel lekker op zo'n feest maar je voelt je de volgende dag toch verrot. Maar dat is natuurlijk ook per persoon verschillend. IK snuif vaak iets meer dan ik eigenlijk van plan was :flushed: .

Mijn planning ziet er als volgt uit: Vrijdag gewoon lekker drinken, daar houd je het wel mee vol tot een uurtje of 3. Zaterdag ga ik lekker aan de 2cb, of jij dit chill vind weet ik niet, zelf houd ik er van maar ik ken er genoeg die me voor gek verklaren en niet snappen waarom ik dat op een feest doe, dus dat zou je bij jezelf na moeten gaan. Zondag aan de Mdma of 6apb, die keuze moet nog gemaakt worden.
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja voor de hele zondag wel, maar overdag drink ik gewoon wat bier. En neem rond 9-10 uur de eerste capsule. Houd er wel rekening mee dat zondag de after party echt super vet is in de orange. Deze gaat echt super lang nog door na het feest. Ook is hier geen officiele line up, draaien echt allemaal dj's door elkaar. Daarom zou ik pas later aan de drugs gaan om lekker dat piekje nog op het eind te hebben en niet dat je tegen die tijd kneiters vaag bent.

En over dat weekendje kapot gaan, twee jaar geleden ook gedaan. Vrijdag pep, zaterdag xtc en 4fmp en zondag weer xtc en pep. Nou dat heb ik geweten. Heb me nog nooit zo slecht gevoeld. Dat in combinatie met slecht slapen. Voelde me echt oververhit, was aan het trillen als een malle, misselijk, die maandag bijna flauwvallen om de zoveel tijd. Echt geen aanrader. Ik heb m'n lesje geleerd en doe het voortaan gewoon wat rustiger aan, je hoeft niet constant onder invloed te zijn om een leuk feest te hebben! :wink:
P
Peppi en CokiLid
01-01-2024, 00:00
#8
benniesmitters zei:
Defqon ieder jaar weer feest :grin:.
Als ik jou was zou ik de pep achterwegen laten. Wel lekker op zo'n feest maar je voelt je de volgende dag toch verrot. Maar dat is natuurlijk ook per persoon verschillend. IK snuif vaak iets meer dan ik eigenlijk van plan was :flushed: .

Mijn planning ziet er als volgt uit: Vrijdag gewoon lekker drinken, daar houd je het wel mee vol tot een uurtje of 3. Zaterdag ga ik lekker aan de 2cb, of jij dit chill vind weet ik niet, zelf houd ik er van maar ik ken er genoeg die me voor gek verklaren en niet snappen waarom ik dat op een feest doe, dus dat zou je bij jezelf na moeten gaan. Zondag aan de Mdma of 6apb, die keuze moet nog gemaakt worden.
Klik om te vergroten...
Werkt MDMA niet een beetje te kort voor de zondag? Of ga je pas om een uurtje of 3 het festivalterrein op/neem je het dan pas in?

Was toch al van plan het weekend naar de kloten te gaan, een kleine kater achteraf mag ook wel haha.
P
Peppi en CokiLid
01-01-2024, 00:00
#9
benniesmitters zei:
Ja voor de hele zondag wel, maar overdag drink ik gewoon wat bier. En neem rond 9-10 uur de eerste capsule. Houd er wel rekening mee dat zondag de after party echt super vet is in de orange. Deze gaat echt super lang nog door na het feest. Ook is hier geen officiele line up, draaien echt allemaal dj's door elkaar. Daarom zou ik pas later aan de drugs gaan om lekker dat piekje nog op het eind te hebben en niet dat je tegen die tijd kneiters vaag bent.

En over dat weekendje kapot gaan, twee jaar geleden ook gedaan. Vrijdag pep, zaterdag xtc en 4fmp en zondag weer xtc en pep. Nou dat heb ik geweten. Heb me nog nooit zo slecht gevoeld. Dat in combinatie met slecht slapen. Voelde me echt oververhit, was aan het trillen als een malle, misselijk, die maandag bijna flauwvallen om de zoveel tijd. Echt geen aanrader. Ik heb m'n lesje geleerd en doe het voortaan gewoon wat rustiger aan, je hoeft niet constant onder invloed te zijn om een leuk feest te hebben! :wink:
Klik om te vergroten...
Was wel van plan om zaterdag naar de afterparty te gaan, wist niet dat er zondag ook een was haha.

Logisch dat je helemaal kapot bent dan, xtc en 4fa sloopt je sws al, dag erna weer xtc en pep, dat was echt een funest weekend voor je hersenen dan..

Ik was niet van plan om echt het hele weekend non-stop door te gaan, zo hard wil ik ook niet gaan :P . Plan is nu om vrijdag wat bier te drinken, en dan zaterdag 4-fa, en zondag 2c-b met wat pep. Of juist zaterdag 2c-b met pep en zondag 4-fa. Zijn we met het groepje nog niet over uit, maar het was wel al gauw duidelijk dat we (proberen) iedere nacht een paar uurtjes slaap te pakken :wink: .
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#10
Haha ja dat slapen heb ik ook vrijwel altijd op de planning, of het er van komt is een tweede. Maar zo te horen gaat het vast wel goed komen met je. Zou het spul waar je de ergste kater van krijgt gewoon op zondag doen. Voor mij zou dat speed zijn, maar dat is natuurlijk persoonsgebonden

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."