#1
Speed, ritalin en cafeïne is ook wel echt een kutcombinatie. Vond je alleen speed niet voldoende?
Yomabo zei:...(Op de ander forum noemde ik ze 'schatten', dus dat laat wel nog een beetje de status zien waarin ik nu zit.)
Helemaal mee eens! Ik had het voordeel dat ik niet echt hoefde te stampen, maar dat ik gewoon veel moest oefenen. Maar nog steeds geen aanrader.Tip van van een oud student die ook wel eens stimulanten heeft gebruikt tijdens studie. Leren gaat echt beter zonder stimulanten, want het put je alleen maar uit. Stimulanten zijn vooral handig voor papers die snel af moeten.
Heb je dat uit jezelf verteld, of vroegen ze ernaar?Yomabo zei:Me ouders hadden me ge-appt toen ze er bijna waren (gelukkig), heb snel super pittige noedels gemaakt en ik heb ze verteld dat me ogen groot en tranerig waren van de pittigheid.
My thoughts, exactly.SmartieAndMe zei:Het klinkt inderdaad wel een beetje stom als je dat uit jezelf begint te vertellen. Net of je iets te verbergen hebt ofzo![]()
Dat kan ook wel gewoon hier. Je geeft vaak antwoord op vragen die niet gesteld worden. Je rekent mensen af op fouten die ze niet gemaakt hebben. En je bent een azijnpisser pur sang.MeejheM zei:Ik heb zelf niet het idee dat ik 90% van de gevallen de plank mis sla, zou iemand daarover me via pm wijzer kunnen maken?
ik snap het werkelijk niet.
Ze vroegen of ik gehuild had...Exceptional Insight zei:My thoughts, exactly.SmartieAndMe zei:Het klinkt inderdaad wel een beetje stom als je dat uit jezelf begint te vertellen. Net of je iets te verbergen hebt ofzo![]()
Haha, dan is het best een goed antwoord.Yomabo zei:Ze vroegen of ik gehuild had...Exceptional Insight zei:My thoughts, exactly.SmartieAndMe zei:Het klinkt inderdaad wel een beetje stom als je dat uit jezelf begint te vertellen. Net of je iets te verbergen hebt ofzo![]()
![]()
Had ik volgens mij al vrij uitvoerig via pm uitgelegd. Maar inderdaad zoals EI in het kort zegt, antwoord geven op vragen die niet gesteld zijn en anderen afrekenen op fouten die ze niet gemaakt hebben. Het lijkt wel of jij altijd meer in een topic leest dan er daadwerkelijk staat. Opzich tot daar aan toe, maar als je dan anderen gaat afrekenen op fouten die niet gemaakt zijn of gaat zeuren over pietluttige dingen komt dat op mij behoorlijk storend over. Vandaar mijn opmerking dat je vaak de plank mis slaat en voor mijn gevoel is dat tegenwoordig ook veel meer dan eerst.MeejheM zei:Ik heb zelf niet het idee dat ik 90% van de gevallen de plank mis sla, zou iemand daarover me via pm wijzer kunnen maken?
ik snap het werkelijk niet.
Je kan kijken of je ogen al op licht reageren, dan zou ik er voor zorgen dat de ruimtes waar je je ouders onder ogen moet zien goed verlicht zijn.
Hmmm toen ik het onderwerp plaatsten, inderdaad nog niet. Ik ga nog eens kijken. Ik heb wel de hele tijd (iets meer dan 1,5 uur) met echt alle lampen in me gezicht gezeten, om maar me ogen moe genoeg te krijgen, zodat me iris (blijkbaar is iris ook de meervoud) zouden ontspannen. Dat zeg ik, ik probeer echt alles.
YES! Ze reageren. Heel ligt, ik moet echt de flitser van me mobiel op een paar cm houden om duidelijk resultaat te zien, maar ze reageren. Met de kamerlampen, ging het iets slechter.
Kan ik nu niet beter, wanneer ik me ouders zie, in een donkere kamer gaan zitten? Zodat het logisch is dat me ogen zo groot zijn? :keta:
Ik doe dan vaak of ik hoofdpijn heb, ga dan zo mijn ogen extreem dichtknijpen, hand bij je hoofd, ''Poeh voel migraine aankomen''. Of ik doe alsof er iets onder mijn lenzen zit, of dat ik last heb van mijn lenzen.
Opzich geen slecht plan. Als me ouders terug komen, zou ik er al 4 uur computerwerk op hebben kunnen zitten (vanuit gaande dat ik om 8 uur ben begonnen [wat ik al vaker gedaan heb deze week, dus niet ongehoord voor me ouders]).
Maar jammer genoeg ben ik een brildrager +0,75, ik heb hem alleen op als ik lang achter de computer zit of voor bijvoorbeeld beamers (die zitten precies in me brandpunt van me ogen). geertgehakt en Knabbel,zou het juist beter worden,of juist erger maken, als ik me bril opzet?
En die kaak moet ik ook onder controle zien te krijgen!ara:
Ik heb een neusspray gevonden: xylometazoline :conf:. Zou dit helpen om even goed me neus schoon te maken? Ik weet dat je ogen ervan kunnen gaan tranen, en daardoor kunnen me ogen nog groter lijken/worden dan dat ze al zijn (yeah?), maar dat gaat wel weer over na een paar minuten. Tot die tijd zou dat moeten werken toch?
Yomabo zei:een combinatie van: aan autisme verwante contactstoornis, AD(H)D .. en depressie.
....
Momenteel ben ik radeloos.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."