Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMet spoed! Hoe krijg ik me ogen weer klein?

Met spoed! Hoe krijg ik me ogen weer klein?

28 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het klinkt inderdaad wel een beetje stom als je dat uit jezelf begint te vertellen. Net of je iets te verbergen hebt ofzo :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
SmartieAndMe zei:
Het klinkt inderdaad wel een beetje stom als je dat uit jezelf begint te vertellen. Net of je iets te verbergen hebt ofzo :grin:
Klik om te vergroten...
My thoughts, exactly.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb zelf niet het idee dat ik 90% van de gevallen de plank mis sla, zou iemand daarover me via pm wijzer kunnen maken?

ik snap het werkelijk niet.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
MeejheM zei:
Ik heb zelf niet het idee dat ik 90% van de gevallen de plank mis sla, zou iemand daarover me via pm wijzer kunnen maken?

ik snap het werkelijk niet.
Klik om te vergroten...
Dat kan ook wel gewoon hier. Je geeft vaak antwoord op vragen die niet gesteld worden. Je rekent mensen af op fouten die ze niet gemaakt hebben. En je bent een azijnpisser pur sang.
Y
YomaboLid
01-01-2024, 00:00
#5
Exceptional Insight zei:
SmartieAndMe zei:
Het klinkt inderdaad wel een beetje stom als je dat uit jezelf begint te vertellen. Net of je iets te verbergen hebt ofzo :grin:
Klik om te vergroten...
My thoughts, exactly.
Klik om te vergroten...
Ze vroegen of ik gehuild had... :flushed:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Yomabo zei:
Exceptional Insight zei:
SmartieAndMe zei:
Het klinkt inderdaad wel een beetje stom als je dat uit jezelf begint te vertellen. Net of je iets te verbergen hebt ofzo :grin:
Klik om te vergroten...
My thoughts, exactly.
Klik om te vergroten...
Ze vroegen of ik gehuild had... :flushed:
Klik om te vergroten...
Haha, dan is het best een goed antwoord.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
MeejheM zei:
Ik heb zelf niet het idee dat ik 90% van de gevallen de plank mis sla, zou iemand daarover me via pm wijzer kunnen maken?

ik snap het werkelijk niet.
Klik om te vergroten...
Had ik volgens mij al vrij uitvoerig via pm uitgelegd. Maar inderdaad zoals EI in het kort zegt, antwoord geven op vragen die niet gesteld zijn en anderen afrekenen op fouten die ze niet gemaakt hebben. Het lijkt wel of jij altijd meer in een topic leest dan er daadwerkelijk staat. Opzich tot daar aan toe, maar als je dan anderen gaat afrekenen op fouten die niet gemaakt zijn of gaat zeuren over pietluttige dingen komt dat op mij behoorlijk storend over. Vandaar mijn opmerking dat je vaak de plank mis slaat en voor mijn gevoel is dat tegenwoordig ook veel meer dan eerst.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Er is, in ieder geval, een boel opgekropte frustratie. Da's duidelijk.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb inderdaad vooral het gevoel dat dit iets is van de afgelopen 1-2 maanden, MeejheM, vruggah was je veel scherper.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."