#1
Het klinkt inderdaad wel een beetje stom als je dat uit jezelf begint te vertellen. Net of je iets te verbergen hebt ofzo ![:grin:]()
My thoughts, exactly.SmartieAndMe zei:Het klinkt inderdaad wel een beetje stom als je dat uit jezelf begint te vertellen. Net of je iets te verbergen hebt ofzo![]()
Dat kan ook wel gewoon hier. Je geeft vaak antwoord op vragen die niet gesteld worden. Je rekent mensen af op fouten die ze niet gemaakt hebben. En je bent een azijnpisser pur sang.MeejheM zei:Ik heb zelf niet het idee dat ik 90% van de gevallen de plank mis sla, zou iemand daarover me via pm wijzer kunnen maken?
ik snap het werkelijk niet.
Ze vroegen of ik gehuild had...Exceptional Insight zei:My thoughts, exactly.SmartieAndMe zei:Het klinkt inderdaad wel een beetje stom als je dat uit jezelf begint te vertellen. Net of je iets te verbergen hebt ofzo![]()
Haha, dan is het best een goed antwoord.Yomabo zei:Ze vroegen of ik gehuild had...Exceptional Insight zei:My thoughts, exactly.SmartieAndMe zei:Het klinkt inderdaad wel een beetje stom als je dat uit jezelf begint te vertellen. Net of je iets te verbergen hebt ofzo![]()
![]()
Had ik volgens mij al vrij uitvoerig via pm uitgelegd. Maar inderdaad zoals EI in het kort zegt, antwoord geven op vragen die niet gesteld zijn en anderen afrekenen op fouten die ze niet gemaakt hebben. Het lijkt wel of jij altijd meer in een topic leest dan er daadwerkelijk staat. Opzich tot daar aan toe, maar als je dan anderen gaat afrekenen op fouten die niet gemaakt zijn of gaat zeuren over pietluttige dingen komt dat op mij behoorlijk storend over. Vandaar mijn opmerking dat je vaak de plank mis slaat en voor mijn gevoel is dat tegenwoordig ook veel meer dan eerst.MeejheM zei:Ik heb zelf niet het idee dat ik 90% van de gevallen de plank mis sla, zou iemand daarover me via pm wijzer kunnen maken?
ik snap het werkelijk niet.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."