#1
De eerste week is inderdaad het zwaarst, vooral omdat je dan nogal wat slaaptekort opbouwt... daarna begint het herstel en dan wordt het dag voor dag beter.
Je kunt zomaar nog een poosje vermoeid zijn, wees daarop voorbereid. Bij mij duurde het wel even voordat ik weer wat frisser werd (voor zover ik ooit volledig fris geworden ben :P )
Je kunt zomaar nog een poosje vermoeid zijn, wees daarop voorbereid. Bij mij duurde het wel even voordat ik weer wat frisser werd (voor zover ik ooit volledig fris geworden ben :P )
