Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDikke doei drugs!

Dikke doei drugs!

27 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Blijven volhouden. De eerste harde week is voorbij dus kan enkel maar bergopwaarts gaan nu :)
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Soms heb je misschien zo'n ervaring van misbruik nodig om er echt een punt achter te zetten. Knap dat je deze stap zet.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Knap van je hoor. En het is idd zo dat je er in ene klaar mee kan zijn. Succes! :wave:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je gezondheid staat op de eerste plaats. De beste keuze die je kan nemen. Veel succes!!
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dankjewel voor de reacties. Ik zal zeker nog is iets nemen maar voor het aankomende jaar wil ik clean zijn. Upper stop ik gewoon mee. Drinken deed ik toch al nagenoeg niet en dat laat ik zo. Even genieten op zn tijd moet kunnen. Mijn lichaam heeft het echt zwaar te voorduren en het is zitten op de blaren. Hoop alleen niet dat het erger word.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Knap en een mooi voornemen om zo 2017 te beginnen! Je gezondheid en gemoedstoestand voorop plaatsen succes met het wennen , eenmaal gewend zal je het makkelijk gaan als ik je motivatie lees.
Af en toe sporadisch genieten moet kunnen inderdaad.

De beste wensen nog verder :wave:
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Super goed van je!
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Update 1 week clean:

Ik heb deze week erg moeilijk gehad. Ik had een werkweek van 50 uur. Ik verricht zwaar werk en had dan ook cravings naar een heerlijke dikke jonko na mijn werk. Gelukkig had ik besloten om weer te gaan mediteren en yoga te doen voor het slapen gaan. Met mediteren en yoga kon ik mijn gedachten goed losmaken en mezelf wijsmaken dat ik het niet nodig had. In bed kon ik niet slapen ook al was ik kapot en moe, de nadelige effecten waren hevig. Koude rillingen, trillen, zweten en lichamelijke onrust hebben mij de eerste 4 dagen goed te pakken genomen.

Gelukkig had ik een goede sportbasis en was ik al van plan om meer te sporten. Ik sport nu 3x in de week (om de 2 dagen). Dat werkt het beste voor mij als ik dat 6 weken volhoud. Daarboven op heb ik een dieet gemaakt en zorgvuldig berekend. Mijn vriendin doet met mij mee wat extra motivatie geeft.

Al met al gaat het steeds beter maar heb ik het er wel moeilijk mee. Slapen gaat beter maar nog niet wenselijk.

Groetjes!
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Heb afgelopen jaar ook wel posts van je gelezen waaruit bleek dat je het moeilijk had. Ik hoop dat het dit jaar weer beter met je gaat (:
Ik heb ook periodes dat ik geen of nauwelijks drugs gebruik, gewoon weer even helemaal met jezelf zijn, af en toe best fijn! Succes in ieder geval!
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hoop dat deze stap je helpt en dat je hierdoor gezonder wordt en beter in je vel zit! Het is je gegund!
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Goed bezig! Even doorbijten nog, die eerste week stoppen met blowen is veruit het zwaarst.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hehe lol.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#13
De eerste week is inderdaad het zwaarst, vooral omdat je dan nogal wat slaaptekort opbouwt... daarna begint het herstel en dan wordt het dag voor dag beter.

Je kunt zomaar nog een poosje vermoeid zijn, wees daarop voorbereid. Bij mij duurde het wel even voordat ik weer wat frisser werd (voor zover ik ooit volledig fris geworden ben :P )
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
SmartieAndMe zei:
voor zover ik ooit volledig fris geworden ben :P
Klik om te vergroten...
Ben je dat ooit geweest dan? :P
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Vanochtend toen ik uit de douche stapte :grin:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
SmartieAndMe zei:
Vanochtend toen ik uit de douche stapte :grin:
Klik om te vergroten...
Toen was je baard eindelijk een keer schoon?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nee joh, ik heb allemaal snoep erin. Gummiberen om precies te zijn, of Goldbaren zoals de Duitsers het zeggen.
a
autysdLid
01-01-2024, 00:00
#18
@oortjes
het is een soort paradox: moet je een fysiek letsel oplopen om te besluiten je gedrag 180 graden om te gooien
ik zou zeggen ja, als je een direct verband ziet tussen je letsel en je gebruik :)
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wow, ben ik nou vaag of iets want ik snap em niet?

Kan je em eens anders uitleggen?
a
autysdLid
01-01-2024, 00:00
#20
oortjes zei:
Wow, ben ik nou vaag of iets want ik snap em niet?

Kan je em eens anders uitleggen?
Klik om te vergroten...
sorry oortjes, ik ben autist, minder handig met woorden;
ik vond het een epic story, goed voor een docudrama
-goed bezig!
-hou die tromboses goed in de gaten, doe er desnoods een medische kuur op, want ze zijn spijtig genoeg levensgevaarlijk :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."