@SkittlesAndMe @Psychedelibee
Euhm ja dat is een negatieve eigenschap
Heeft ne gelukkig ook vaak geholpen
Maar ik heb alleen het idee
Dat alles wat ik aandraag op een weegschaal word gelegd
En waar kan tegen gesproken word
Naar mijn idee komt dat door het feit
Dat ik een paar keer niet de sociale 'juiste' gewenste antwoorden heb gegeven
Of gewoon een visie ergens over heb die totaal niet aansluit bij de 'bewuste/veilige' gebruiker
Mijn idee hierover is :
Je kan beter kanten horen dus zowel de veilige als de onveilige
Dan beschik iig over alle info
En natuurlijk soms heb ik het mis
Iets verkeerd onthouden
Of net de verkeerde site bezocht
( ja ik ben er zo 1 die als die iets niet snapt de server van google rood laat gloeien)
Omdat ik graag een steentje bijdraag
Op het moment dat ik hoor of merk dat ik fout zit zal je nooit een vervelende reactie krijgen en zal me fout erkennen
Maar ik sta wel voor mij mening
En excuus soms gebruik ik harde woorden
Maarja ben naar 1,63 moet wat compenseren
![:laughing:]()
![:relaxed:]()